Hallo dames, met heel veel plezier geef ik nu ruim 6 maanden borstvoeding en ben nog lang niet van plan om te stoppen. Ik zit alleen een beetje met het gebruiken van de pil. Nu wil ik ook graag weer eens gewoon intiem zijn met mijn man zonder gedoe met een condoom en zonder zorg weer zwanger te worden. Ik heb hier de cerazet pil liggen maar durf eigenlijk niet te starten daarmee. Ik zit niet ruim in mijn melk en ben bang voor een terugloop als ik ga beginen met de pil . Wat is jullie ervaring? Liep bij jullie de borstvoeding terug of juist niet en als je ongesteld wordt heb je dan ook een borstvoeding dip of niet?
Ik ben de cerazette 4 weken na de bevalling gaan gebruiken en heb geen terugloop in de productie gehad. Ik ben nog niet ongesteld geweest weer, dus hoe dat gaat dat weet ik nog niet.
Hier ook geen terugloop van de melk...en terugloop als ik ongesteld ben? Hmmmz ben door die pil bijna constant ongesteld....
Ik ben met de tweeling na een maand of 4 met Cerazette begonnen, heb hem ong 2 maanden geslikt, en heb geen verschil gemerkt in mijn productie. En na de bevalling van de derder ben ik na ong 1 maand met Cerazette begonnen. Slik deze nu nog altijd, en heb wederom geen last gehad van mijn productie, ik was deze zelfs nog aan het opbouwen om gelijk te komen met de vraag van de kleine en is helemaal prima gegaan. Ongesteld ben ik al ruim 3 jaar niet meer geweest dus wat dat met mijn productie heeft gedaan kan ik je niet helpen. Ik zou hem gewoon slikken, juist deze pil zorgt als het goed is gewoon niet voor een productie dip. Succes met je keuze! Liefs, Hanneke!
oke denk dat ik maar gewoon ga beginnen, kan altijd nog weer stoppen als ikwel een terugloop ga merken. Bedankt voor jullie ervaringen!