onze kleine slaapt nu nog niet door terwijl we net een paar dagen geleden gestopt zijn met BV. hij heeft nog nooit doorgeslapen vandaar dat we hem tot een maand geleden op onze kamer hadden in een co-sleepbedje. het ene kindje slaapt makkelijker door dan het andere en heeft niet zoveel met BV te maken volgens mij!
Onze kleine slaapt sinds 3 maanden van 10-5 en sinds 3,5/4 maanden van 10-6/7. Voor die tijd kreeg ze een voeding tussen 2 en 4 en dan rond 7 weer. Toen ik merkte dat het alleen wakker worden en lekker lummelen met mama's tie-tie was ben ik daarmee gestopt. Ze heeft 2 nachten gehuild om die tijd (mijn vriend naar haar toe maar niet er uit, speentje wil ze niet trouwen) was het over en was het plotsklaps standaard 5 uur . Vervolgens werd het na enkele weken vanzelf 6 uur en nu is het geregeld kwart voor 7 . Ik voed trouwens expres om 10 uur voor het laatst omdat ik niet wil gaan wachten op de laatste voeding van 11/12 uur of net in slaap zijn en er dan weer uit moeten. Aan wakker worden rond 8 uur pas heb ik niets aan, want als ik werk moeten we er toch om 6 uur al uit... Ik zeg er wel bij dat ik de eerste 6 a 8 weken op verzoek heb gevoed en daarna naar een schema gestuurd omdat ik er heel zenuwachtig van werd dat ik nooit wist wanneer ze weer wilde eten en zo haast aan huis gekluisterd zat en bij ieder jengeltje dacht "Is dit nou honger, of?"