Nou, het is dan toch gebeurd.. ongesteld geworden vandaag. Ik heb wel het idee dat het een invloed heeft op mijn productie. Ik wilde hier eens even mijn licht op steken of er tips zijn. (oja, nachtelijk voeden wil ik echt niet.. dus die tip hoeft niet genoemd te worden ) Bah... en dat juist 2,5 week voordat ik weer ga werken
veel drinken, rust nemen zovaak als je kan, er zijn bepaalde vitamines die je bij kan nemen...maar weet niet precies welke, misschien krijg je meer en betere tips! Hier was het hell....ik heb dan ook altijd mijn voorraad (die al minimaal was) aan moeten spreken.....gelukkig kolfde ik dan erna weer super veel omdat hij zo vaak kwam dat ik overgestimuleerd werd hihihi
Hier al 2x weer ongesteld geweest en zoonlief kwam alleen de nacht voor ik ongesteld moest worden een keertje extra (normaal slaapt ie van 19.00 tot 7.00 met een halve droomvoeding om 23.00 uur). Verder heb ik goed gedronken, maar dat doe ik altijd al. En niet heel veel anders gedaan dan anders. Als ik het idee kreeg dat ik een dipje had, dan dronk even een paar koppen bv-thee en was er niets meer aan de hand.
Als je in de nacht niet wilt probeer dan een ker extra vroeg in de ochtend. Vaak zorgen die eerste menstruaties voor regeldagen. Fijn, voel je je al minder lekker, willen ze ook nog eens vaker Laat het verder aan je zoon over, hij laat je wel weten of hij langer wil drinken of een keertje vaker. En verwen je zelf, neem rust.
Ik heb nu ook mijn menstruatie, en heb precies dezelfde klachten. Rust nemen gaat helaas niet, want ik werk vier dagen in de week. Ik heb bv thee gekocht en cashewnoten gegeten. Daarmee hielp het een beetje. Maar eerlijk gezegd zou ik willen dat mijn zoon zich 's nachts niet meldt. Ik ben op op op door die clusteravonden, droom- & nachtvoedingen. Ik zit nog echt op minstens 8 keer per dag en lees hier zovaak dat kinderen doorslapen op bv. Waarom kan mijn kind dat niet, vraag ik me geregeld af. Mijn vriend heeft geopperd dat ik af moet gaan bouwen na 6 maanden, omdat er veel spanning op me staat. Maar dat wil ik eigenlijk echt niet :'-(
Overdag laten clusteren meid, dat is de enige manier om je productie echt op te krikken. Maar heb je echt last van een dip? Meet je dat aan kolfhoeveelheid, minder luiers, ontevredenheid?
minder lang tevreden, kolfhoeveelheid maar het valt me nog mee gelukkig. Even kijken wat de komende dagen doen. De twee dagen voor ik ongesteld werd waren intensief overdag maar verder viel het mee. Hij groeit zo hard
Lastig, ik ben ook al weer ongesteld geworden. Mijn productie ging zoooo ver omlaag dat ik nog maar 60 afkolfde per keer. Heb bv thee gekocht, om de 3 uur gaan kolven en veel drinken. Paar uur na de thee zat ik al op 100 ml.. misschien pure toeval maar toch was het zo.
Niet nachtelijk voeden?? Jaloers!!! Haha Hier werkt nakolven goed om m'n productie snel weer op te krikken. Ongeveer een half uurtje na de voeding kolven. Ook goed voor je voorraad . En gewoon lekker veel aanleggen als je kindje dat wil.
Ah, die van jou is natuurlijk superlief....ook 's nachts!! Half uur na de voedjping kolven, okay, goed plan. bv thee drink ik al (beetje prijzige thee maar ik vind het wel lekker) maar kan nog wat meer gaam drinken, En even letten op,voldoende drinken... dat is er misschien ook wat bij ingeschoten in de afgelopen, zeer drukke, week.