Hallo, Vanaf vandaag moet mijn meisie het gaan doen zonder borstvoeding en het valt me zwaarder dan gedacht. Ze is nu 6 en halve maand. Vanaf dat ze 3 maanden is loopt de bv al niet lekker meer zij wou niet echt lang drinken waardoor ze te weinig aan kwam, ik heb toch doorgezet en heb het tot 6 maanden vol gehouden, maar toen toch besloten af te gaan bouwen(wat ik eigenlijk al veel eerder had willen doen). Dit is dus de eerste ochtend dat we niet samen in bed liggen om te voeden , ik ben wel in bed met haar gaan leggen maar het is toch anders zo. Ik zit nu echt al een uur te huilen, maar ergens weet ik wel dat het beter is zo ( voor mij ) en ze heeft in ieder geval 6 maanden bv binnen. Groetjes van mammie1981
hoi mammie1981, wat jammer dat jullie niet meer samen van de bv kunnen genieten! knap dat je ondanks alles hebt doorgezet die 6 maanden. drinkt je kindje wel goed uit een fles? wel jammer als je nu gestopt bent en de problemen zijn niet opgelost. nou, succes in ieder geval. afscheid is altijd moeilijk he!
Meid, je hebt je best gedaan en 6 maanden het beste aan je kindje gegeven. Je hebt het heel goed gedaan, vroeg of laat houdt het gewoon op, accepteer het en probeer terug te kijken op een mooie periode.
Je hebt het harstikke goed gedaan hoor! Enne het is echt moeilijk om af te bouwen he? Heb nu zelf de ochtend en avond voeding, maar vind het ook moeilijk om definitief te stoppen hoor
Complimenten hoor! Goed gedaan, ik hoop ook 6 maanden vol te maken met alleen bv. Als het moeilijk gaat, gaat de tijd langzaam, maar als je dan terugkijkt is het toch snel voorbij gegaan he. Het lijkt mij ook moeilijk om afscheid te nemen van bv geven. Het blijft bijzonder om zelf je kindje te voeden. Succes verder!
meis, het is ook lastig om t moeten stoppen, ook al weet je dat het zo beter is. en ze heeft in elk geval 6 maanden gehad, en als het al zo moeilijk ging is dat zeker knap hoor. en huil er maar gewoon over hoor. het is toch een beetje afscheid nemen. knuf
6 maanden heb je je kind helemaal zelf gevoed! En daar mag je trots op zijn! Als je haar kunstvoeding gaat geven, wil dat niet zeggen dat je niet meer mag aanleggen hoor. Je kunt als je het gevoel zo prettig vindt, gewoon blijven aanleggen, wanneer jullie maar willen. De druk van voeding moeten maken is er vanaf, nu kunnen jullie gewoon van het gevoel gaan genieten.