Hoi, Mijn cyclus is helaas heel onregelmatig en ik heb pcos. Nu ben ik 7 maar ongesteld geworden met dank aan de puregon. Ik weet nooit zo goed wanneer ik dan mijn ovulatietest moet doen, maar ik voelde op 29 maart een hele vervelende pijn in mijn buik, wat leek op een eisprong en besloot daarom een ovulatietest te doen en die was inderdaad positief. Nu komt mijn vraag als je van 14 dagen later uitgaat had ik vandaag ongesteld moeten worden maar ben nog niet ongesteld geworden en de test van gister was negatief. Ik ga er dan ook niet vanuit dat die nu wel positief is. Ik vraag me af, kan het zo zijn dat er uiteindelijk helemaal geen eisprong is geweest? Dan kan ik weer lang gaan wachten op mijn menstruatie? Groetjes
Hoi Wat vervelend meid. Wat ik begrijp is dat je bij pcos vals positieve ovu testen kan hebben. Dus dat je wel een lh piek krijgt , maar geen eisprong. Hierdoor kan je bij pcos dus niet van ovu testen uitgaan. Maar ga je niet een traject in dan voor je pcos? Mogelijk heb je medicijnen nodig om een eisprong te krijgen