Hallo allemaal, mijn lieve zoontje is nu 2.5 maanden oud en slaapt nog niet door. Het is geen drama, maar ik zou het toch leuk vinden om een keer een nachtje te slapen. Is het mogelijk om iets toe te voegen aan afgekolfde melk (ik kolf 's avonds zodat ik hem om 11.30 snel een flesje kan geven, dan slaapt ie zo verder), zodat hij er langer op kan slapen. Ik las wat over johannesbroodpitmeel bv, maar ik weet niet of dat daarvoor geschikt is,.. Iemand tips?? Groetjes Honingbij
Daar is ie eigenlijk nog wat te jong voor... ik zou het in ieder geval niet doen. Doorslapen komt echt vanzelf wel.. met 2,5 maand is het echt niet raar dat je zoontje dat nog gewoon nodig heeft snachts. Ik zou gewoon geduld op brengen of iemand anders eens een flesje laten geven.
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld hoor, maar in jouw plaats zou ik niks extra bij de melk toevoegen. Nog eventjes geduld en je zoontje zal ook de nachten langer doortrekken hoor, je kan dit niet forceren.
Da's ook toevallig want ik heb net voor het eerst johannesbroodpitmeel door Evi's voeding gedaan en vanavond weer. Omdat zij h.a. voeding krijgt verteert deze waarschijnlijk te snel waardoor ze wakker wordt. Ik heb 5 keer rijstebloem gebruikt en daarvan heeft ze 4 nachten doorgeslapen....! Maar omdat ze hier eigenlijk nog te jong vooris (bijna 3 mnd.) probeer ik ht eens op deze manier. Ik laat het weten of het is gelukt! Groetjes, Daan