Hier een foto van een wit soort blaasje op mijn zoon zijn lip. Hij heeft er ook een paar 2 in zijn wangetje. We hebben al twee keer spruw gehad, maar dat was eigenlijk alleen op zijn tong en zag er wel iets anders uit volgens mij. Weet iemand wat het is?
Ik vind een zuigblaar in de wangetjes vreemd. Ik zou ff naar de huisarts gaan om spruw uit te sluiten.
Ben vanmorgen naar de huisarts gegaan ivm ook pijn aan mijn tepel. Is toch weer spruw. Is nu al de derde keer, krijg er een beetje een sik van maar goed dan gaan we weer met nystatine geven en borsten insmeren met miconazolnitraat. Ik weet zeker dat het tussendoor weg is, dus waar het nu steeds wegkomt? Ik heb zelf ook last van vaginale schimmel en voetschimmel. Maar daar kan de huisarts niets voor geven zegt hij ivm borstvoeding
Je kunt je borsten ook insmeren met kokosolie. Dit werkt ook tegen spruw! En je hoeft het niet af te wassen voor een voeding. ( we hebben 6x spruw gehad ). Misschien kun je ergens borax glycerine kopen? Of gentiaan violet. Dit werkt soms beter dan nystatine. Succes!