Onze dochter is nu 4 mnd oud en krijgt nog volledige borstvoeding. We maken ze sinds een week of 4 's avonds om 23 uur wakker voor de laatste voeding en dan slaapt ze tot ca half 7. Sinds een aantal dagen wordt ze echter om 5 uur al wakker. Heeft ze niet meer genoeg aan de borstvoeding? Ook wisselt het nog regelmatig tussen 5 of 6 voedingen. Bij de opvang drinkt ze afgekolfde melk uit de fles, maar daar drinkt vaak maar 2x, terwijl ze thuis bij mij in de zelfde tijd vaak 3x drinkt. Meer dan 140 ml drinkt ze vaak niet. Is dit te weinig?
Op die leeftijd kwam.mijn zoon nog minimaal 2 keer in de nacht. Dit gaat ook in fases. Miss een sprongetje bij je dochter? Ik vind het wel.wat weinig wat ze.drinkt, maar haalt dit waarschijnlijk weer bij jou in
Misschien een tip om haar niet om 23 uur wakker te maken voor een voeding?? Mijn zoontje is nu bijna 3 maanden en sinds een week slaapt hij van 21 uur tot 5 uur door. Hij krijgt dan een voeding en slaapt dan weer verder tot 8 uur. Eerst dacht ik ook zou hij niet te weinig krijgen, maar hij is verder de hele dag vrolijk en huilt amper, dus zal wel goed zijn. Misschien drinkt je dochtertje om 23 uur iets minder omdat ze wakker wordt gemaakt en staat ze daarom iets eerder op om te drinken. Verder denk ik dat je dochter wel genoeg krijgt anders zou ze wel huilen denk ik of je zou het wel ergens aan merken.