Borstvoeding en kansen op nieuwe zwangerschap

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Female, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Gelukkig meid! Bewust kiezen is toch altijd nog het beste (en dan moet het allemaal ook nog maar lukken).

Fiene spreek je in ons geval gewoon uit zoals je het ziet staan.

Succes met verhuizen!

2. Female

Female Niet meer actief

Thanks Maartje!

Ps leuke naam zo! ;)

3. Hier ook nfp, eerst als anticonceptie, toen als hulpmiddel om zwanger te geraken.

En idd hier ook gemengde gevoelens bij de positieve test. Het was helemaal gepland, maar toen het dan zover was, voelde ik me eerst heel schuldig tov Liene.

Fiene, mooie naam ;).

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb wel een superbevalling gehad, dus lichamelijk merk ik er eigenlijk niets meer van dat ik 2,5 week geleden bevallen ben... zou het deze week zo weer doen als het zou moeten. Zwangerschap was op het eind wel een beetje zwaar door zwangerschapsjeuk en het is natuurlijk wel afwachten wat een volgende zwangerschap brengt, ik wil natuurlijk wel van Eva kunnen genieten. Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat ik wel niet zo snel zwanger zal raken....

Ik heb juist het omgekeerde van wat jij hebt: ik wil het liefst zomaar opeens zwanger zijn. De medische molen die er bij Eva aan vooraf is gegaan, dat was nou niet bepaald leuk. Heb het er allemaal voor over gehad en zou dat voor een tweede ook hebben, maar om nou naar uit te kijken, niet echt ;). Maar is bij mij ook een ander verhaal natuurlijk. Toen ik in eerste instantie stopte met de anticonceptie was het ook spannend, toen ik na 8 maanden nog niet ongesteld was geworden en bij de gynaecoloog zat, was het ook nog wel spannend, maar toch veel meer beladen. Lijkt me zo lekker om straks opeens zwanger te zijn terwijl we het niet verwachten!

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Dat dacht ik nou ook van Liene. ;) Super!

Deel Deze Pagina