Borstvoeding en keizersnede, hoe de beste start?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Loki09, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    meer tips zijn zeker welkom! Ik wil na mijn geplande KS ook borstvoeding gaan geven.

Uit de gelezen berichten ben ik iin iedergeval al wat meer voorbereid.

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik heb het opgang gekregen doormiddel van kolven....Zoontje lag op de couveuse afdeling.....

Dus kolven kolven kolven om de 3 uur... Op dag 4 ging het lopen...

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bij mijn eerste kreeg ik zoonlief binnen het uur aangelegd, jaja ik heb drie weken de borst gegeven:(. En hij heeft bijna de vijf dagen ziekenhuis tijd bij me op de borst gelegen ook snachts.
    Door omstandigheden ben ik er toen mee gestopt. Dat is weer een ander verhaal. maar hij mocht gelijk lekker bij me blijven met kussens en al hij heeft de eerste vijdagen op mijn buik geslapen heerlijk als ik daar aan terug denk. buik tegen buik.

Tweede die moest even mee naar de conveuse en die heeft wel gelijk ha fles gekregen. Daarna nog twee weken afgekolft ik twijvelde eerst of ik het wilde doen maar ben blij dat ik het als nog twee weken heb kunnen geven maar met de tweede was aanleggen wel anders geregeld dan met de eerste. Terwijl ik in het zelfde ziekenhuis bevallen ben wel heb ik haar twee dagen op de baby kamer gelaten. Omdat ik kapot was van de bevalling en ks uit eindelijk.

Share This Page