He meiden, thanks voor alle reacties (meer tips uiteraard welkom). Hier kan ik echt veel mee, erg fijn, want ik vind het echt een oerwoud om door heen te komen hoor, wat wel en niet mag en kan enzo.... Super!
Hier ook een dochtertje met een koemelkallergie (en kippeneiwit). Ik heb ook een tijdje een dieet gevolgd, maar kreeg niet het idee dat het bij mijn dochter veel uitmaakte. Wel eten we nu voor haar voornamelijk koemelkvrij. Even wat tips: - C1000 heeft weinig broden waar wél koemelk inzit. Dit in tegenstelling tot de AH waar in heel veel broden koemelk zit. - In duitse bolletjes wordt geen koemelk verwerkt. - In Conimex en Honig zitten altijd melkproducten verwerkt. (melkzuur of melksuiker) - Woksaus van AH eigen merk en Kerrie Madras is koemelkvrij. - De enige soep uit een pakje die koemelkvrij is, is van Knorr de groentesoep. Gooi er gezeefde tomaten doorheen en je hebt tomatensoep of lekker met kip, rijst en prei voor een kippensoepje. - Sojavla - Zelf ketjapsaus maken met kip. Mmm.. zo kan ik wel even doorgaan..haha. Mocht je nog een recept willen hebben dan hoor ik het wel .