Leuk hoor borstvoeding...

Discussion in 'Borstvoeding' started by ilseroc, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Vandaag lekker naar Amsterdam geweest met de fast ferry boot van IJmuiden naar A'dam.
    Ik had een fles met afgekolfde melk mee voor Sem (ik kolf af omdat ik zoveel melk heb wat Sem niet kan behappen, dit ter info voor de rest van het verhaal ;))
    Halverwege de dag kreeg Sem honger dus wij een cafeetje in waar we zelf wat gingen drinken en daar konden we mooi de fles opwarmen en Sem eten geven.
    Alles goed tot dusver....volgens de normale gang van zaken zou Sem pas weer willen drinken als we lang en breed thuis waren...nou mooi niet dus! 8)
    Meneer begon te huilen toen we op de terugweg in een overvolle boot zaten onderweg naar IJmuiden... :$ en geen melk meer op voorraad...tja, in mijn borsten :D

Vriendlief vond dat ik niet zo spastisch moest doen en Sem gewoon aan moest leggen, maarja, geen borstvoedingsshirt aan dus de hele heisa omhoog, Sem aangelegd en na welgeteld drie slokken viel meneer aan de borst in slaap ;)
    Hem vervolgens in de kinderwagen teruggelegd en dan zit je met je blote borst en een andere borst die de melk dwars door de koffiepad (lees: zoogkompressen) heeft doen lekken, dus een vlek op je shirt 8) en bij de andere borst had ik natuurlijk geen doekje eronder gehouden dus daar ook een natte plek :$

Fijn hoor borstvoeding geven ;):D

2. 4days

4days Niet meer actief

Hihihi! Maar in ieder geval had jouw kereltje geen honger meer! :) En gelukkig wordt borstvoeding geven ook steeds makkelijker. ;) Over een paar maandjes heb je gen last meer van stuwing, lekkende boobs en baby's die 'ineens' honger hebben.

3. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    hihi.. moet stiekum wel een beetje lachen om je verhaal!! had mij nl. ook zo kunnen gebeuren! hahah.. zie het al helemaal voor me!! :)

Maar je hebt t wel mooi gefixt!!

En ik wil wedden dat als mensen mochten kiezen: huilende beebie of blote tiet, dat ik wel weet wat ze kiezen!! ;)

Moet zeggen dat ik er ook makkelijk in ben geworden! Niet dat ik overal zo ga zitten voeden, maar van de week nog wel ffies bij de mac gezeten.. haha.. ja, wat moet je dan?! en daar konden mensen mij ook echt wel zien! achja.. boeiend.. ;)
    Ik zei al: je zou er bijna om wedden dat dochterlief de jongste is die ooit bij de mac heeft gegeten ;)

4. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Hehe, maar zoals Cossy al zei: wel een tevreden kindje. :) En ach die vlekken was je zo weer uit je truitje, en je huid heeft vast een oppepper gehad van dat moedermelk 'compres'. Al hoop ik niet dat je er heel erg fan van wordt, want ik dat als je net zoals Cleopatra er een echt bad in wil nemen je toch iets meer tijd kwijt bent met kolven, ondanks dat je een grote productie hebt. (dan maar ezelinnenmelk) ;)

Share This Page