spugen na 1e keer flesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Tamara25, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara25

Tamara25 Lid

5 jul 2006
    52
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,
    ik heb even een vraagje...
    Ik ben sinds vandaag begonnen met het afbouwen van de borstvoeding omdat ik binnenkort weer ga werken en het heel moeilijk is om dan af te kolven.
    Ik heb een schema meegekregen van het CB en ik moet nu de een na laatste voeding om gaan ruilen voor een flesje en dan elke week 1 voeing meer vervangen.(bedoeling is wel dat ik straks 's ochtends en 's avonds BV blijf geven.
    Vandaag heeft ze dus voor het eerst een flesje gehad,ging in het begin wat moeizaam maar daarna lukte het toch goed.Ze heeft netjes geboerd daarna en is ook meteen weer in slaap gevallen.
    Net ging ik haar weer voeden en ik schrok me rot,haar hele bed,inclusief zijzelf,was helemaal doorweekt.Ze heeft volgens mij haar hele fles overgegevn want het was echt heel erg veel.
    Ik vond het zo zielig voor d'r want ze was helemaal klam en koud.Heb haar net maar ff lekker bij me gehouden onder het dekbed.
    Nu is mijn vraag dus of dit normaal is.zoveel spugen.
    Ik geef trouwens Friso.

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ahhh wat zielig, arme meid. Ik zou het niet weten, toch een reactie op de flesvoeding ineens misschien. Joey heeft er geen last van gehad, maar dat is per kindje verschillend denk ik. Misschien ipv een hele fles een half flesje proberen eerst? Gewoon een klein beetje, of ipv 1 voeding een hele fles FV geven 2 voedingen (bijvoorbeeld 's morgens en 's middags) een half flesje FV geven tot ze er voor je gevoel een beetje aan gewend is?

Misschien was het wel toeval, of gewoon teveel ineens. Joey spuugt heel erg van (te)koude FV, misschien was dat het?

Deel Deze Pagina