vanochtend lag ik mijn dreumes in bed te voeden, in de hoop dat hij dan nog even verder slaapt, wat meestal niet gebeurt... hij was zo actief en wakker en lag zo te draaien en te bewegen, maar hij bleef ondertussen wel doordrinken. ondertussen was hij om me heen gedraaid en ging met zijn billen op mijn gezicht zitten (heerlijk die vieze natte ochtendluier vol plas en poep onder je neus! bah! meneer vond dit wel een fijne houding en daar lag ik dan... half slapend met uitzicht op luier en de geur erbij! hahaha ik ben benieuwd naar jullie....
Niemand een reactie, jammer, ben ook benieuwd. Mijn voedingshoudingen zijn liggend in bed, buiken tegen elkaar of mijn zoontje op zijn rug, hoofd draaiend naar mij of op zijn buik. Ik lees hier ook mee.
Een keer zat ik op de bank. De oudste stond voor me en was ik aan het omkleden. De jongste stond naast hem, mijn borsten op zijn ooghoogte. En ineens trket ie in een ruk mijn hempje omlaag en hap, borst in de mond en staand drinken dus. Heb me doodgelachen. Inmiddels kunnen we op alle mogelijke manier voeden. In de auto zelfs als hij in de maxi cosi zit zonder dat ik hem losmaak. Erg handig als hij niet stil te krijgen is. Helaas groeit hij ee bijna uit en zal ie in de gewone autostoel moeten.
Meneer had een tijdje geen geduld om rustig te zitten.. Hij zat een keer op de commode en begon een beetje aan mijn shirt te friemelen En ja hoor ik staand bij de commode hij zittend op het verschoonkussen,op het randje Kramp in mijn rug natuurlijk maar ja...ik was al lang blij! Zo leuk als het was na een paar keer was ie daar ook weer op uitgekeken
Hahaha ja die staande hebben we hier ook. Als ik met mij dochter van 3 uit de duoche kom en ik over haar heen leun om haar af te drogen, hapt ze ook zo aan, dan schud ik mijn borst weer eruit en daar moet ze dan zo hard om lachen dat Xe bijna niet meer op haar benen kan staan! Hihihi
Oooh wat kei-schattig. Mijn dochtertje is nog wat te jong, maar vond het wel grappig om te zien dat ze een keer ging zoeken en aan happen terwijl ze op mijn been zat ( hop paardje hop)
Papa speelde vliegtuigje (13 weken) dus laagvliegen en goed vasthouden. Mama net uit douche, papa vloog richting borst en hhhaaapppp, mn zoon zat vast...