Door een keel en oorontsteking loopt mijn bv op het moment achteruit. Het duurt ook eeuwig voordat ik een tsr heb. Nu probeerde mijn zoontje net heel lang er een druppel uit te krijgen zonder succes. Hij werd zwaar gefrustreerd. Nu vraag ik me af of door het zuigen, zonder resultaat jammer genoeg, er toch weer nieuwe melk wordt aangemaakt?
Als er melk gedronken wordt, wordt er weer melk aangemaakt. Hoe meer er gedronken wordt des te meer melk. Als er weinig wordt gedronken, wordt er ook minder aangemaakt. Kun je de dokter niet bellen voor syntocinon? die neusspray bevordert de TSR Beterschap trouwens, hoop dat je snel weer beter bent
Dank je wel voor je berichtje. Ik weet dat wanneer er melk gedronken wordt er ook weer aangemaakt wordt, maar wat ik mij juist afvroeg of er ook wordt aangemaakt wanneer hij er wel melk uit probeert te krijgen maar dit niet lukt. Gelukkig is het sinds gisteravond wel weer een paar keer goed gegaan met voeden, maar hoe belabberd kan een mens zich voelen en wat een impact heeft dat op bv, echt balen. Even doorbikkelen dus. Die spray is mijn man nu aan het halen bij de apotheek, die had ik inderdaad al 'besteld' , hopelijk helpt dit een beetje.
Heel veel beterschap! Ik denk dat er wel melk gemaakt blijft worden. Wel kan je hebben dat je productie wat terug loopt, maar met lekker veel aanleggen (evt nog wat bij kolven) moet dat weer prima op peil te brengen zijn!