Ik werd gewoon na 4 weken weer ongesteld, maar sindsdien verlies ik ongeveer elke dag wel een beetje bloed. Een tamelijke ellende, maar ik denk dat dit meer uitzondering op de regel is hoor. Bij mijn eerste ben ik 9 maanden niet ongesteld geweest. Toen ik stopte kwam het pas weer
@Hellen: gezien je bekkenklachten is het iig goed voor je eigen lijf om een tijdje BV te geven... En om na een maand of 2-3 na de bevalling eens bij een osteopaat langs te gaan: ik ben van al m'n klachten af, (enkel als ik extreem moe ben, zoasl afgelopen week, komen de klachten weer even terug... maar ik heb liever bekkenklachten dan de migraine die ik tot een jaar of 2 geleden kreeg als ik erg moe was, ). En bij zulke heftige bekkenklachten wordt geadviseerd om echt minimaal een half jaar, (maar liever nog een jaar is tegen mij gezegd door zowel de VK als de osteopaat) te wachten met zwanger worden... een volgende snelle zwangerschap er overheen, zal namelijk zeker voor nog veel heftigere klachten zorgen en er zijn vrouwen die daar dan de rest van hun leven niet meer vanaf komen! Loop je daar met je bekkenklachten en 2 kleintjes: nou, dat is vast niet erg prettig
Hier ook nog niet ongesteld. Mijn dochter is nu bijna 8 maanden en ze drinkt ook nog 1 of 2x in de nacht volgens mij zorgt dit ook voor langer uitblijven van de menstruatie. Ik ben benieuwd wanneer het weer begint, vind het wel prettig zo.
Nee dat is zeker niet prettig! Maar ik vind het wel moeilijk om lang te wachten. Ik ben bijna 38 als de kleine komt en ik heb ook stoornissen in mijn eisprong. Dus dan nog eens een jaar gaan wachten....dat is wel héél spannend!