Borstvoeding en bruiloft

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door moi1984, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi1984

moi1984 Actief lid

13 mei 2008
    170
    0
    16
    Hallo,

Ik geef borstvoeding en over een maandje heb ik in een maand tijd, twee bruiloften en twee vrijgezellenfeesten. Mijn dochter drinkt thuis om de 3 a 4 uur maar dat ga ik met het vrijgezellenfeest niet redden om dan al te kolven. We gaan bijvoorbeeld uit eten en dit duurt van 7 tot 12. Daar op de wc kolven lijkt me ook zwaar onhygienisch. Ook met die bruiloften lijkt het me lastig.
    Hoe moet ik het aanpakken? Iemand ervaring?
    Bedankt!!

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

IK heb ook gekolfd tijdens een vrijgezellenfeest (mijn eigen) en tijdens een bruiloft gevoed (ik was de bruid) Heb ik in de kantine van een restaurant gekolfd nadat ik gevraagd had of ik ergens kon kolven. Was geen probleem.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi, gewoon even vragen idd of je ergens mag kolven. Ik had laatst een conferentiedag, toen heb ik ook om een aparte afgesloten ruimte gevraagd en heeft de melk de hele dag koel gestaan in de keuken, ;) Kwam ik daar steeds die keuken in gesjouwd, allemaal van die stoere koks die ff niet wisten waar ze moesten kijken, (de-NIET-NAAR-HAAR-BORSTEN-!-blik, :D), als ik weer met m'n flesje moedermelk aan kwam zetten, LOL

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb tijdens een vrijgezellendag een keer in een ongebruikte keukenruimte van een restaurant gekolfd en tijdens een bruiloft in de personeelskleedkamer van het restaurant. Gewoon even vragen aan het personeel, meestal is het geen enkel probleem.

Deel Deze Pagina