Borstweigeren door menstruatie??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door JannaL, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JannaL

JannaL Lid

12 aug 2011
    86
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Herten
    Dag dames,

Ik had al een topic geopend 26 december omdat onze kleine dame niet meer aan de borst wilde... Nu dus inmiddels wel weer, maar kan het er mee te maken hebben dat ik ongesteld was?

Heeft iemand daar ook ervaring mee? Minder productie en andere smaak?

Hoor het graag!

Voor nu ben ik iig blij dat ze weer drinkt! :)

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    hier tijdens menstruatie minder productie, maar zodra menstruatie weg is dan loopt productie weer goed.
    Maar hij drinkt dan wel.Misschien werkt het als je tijdens je menstruatie anders gaat eten?Dat hoorde ik laatst dat je daardoor de smaak een beetje kan veranderen.Of het klopt weet ik niet maar valt te proberen.

hier nu drama drinker 3x per nacht, komt misschien dor iets anders, zie berichtje van mij waar jij op hebt gereageerd.

3. JannaL

JannaL Lid

12 aug 2011
    86
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Herten
    oei balen! Misschien reageert ie op die manier op jou mogelijk veranderde situatie??
    Wat betreft eten probeer ik op dagen dat het niet goed lukt juist extra "lekkere" dingen te eten en drinken: pindakaas op brood, vette vis, borstvoedingthee, blokje anijs...
    Ach we zullen zien hoe het komende maand zal gaan...

Jij succes, ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren!

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Als ik het morgen nog niet ben dan bel ik gewoon de huisarts.
    Maar nu ka ik door de spanning niet slapen.
    Als het zo zou zijn dan is het ongepland maar wel heel welkom.(was/is ons zoontje ook)
    Misschien evt voor jouw vraag een lactatiekundige bellen?

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Tijdens je cyclus ga je op sommige dagen anders ruiken, en je melk kan dan ook anders gaan smaken. Sommige kinderen weigeren dan borst. Soms gaat het om je luchtje, die drinken dan wel gekolfd, soms om de smaak, en soms zijn ze geïrriteerd omdat het slechter toeschiet.

6. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Hier heb ik ook het idee dat er slechter gedronken word tijdens mijn ongesteldheid, hij gaat ook meer bijten en komt nog een tweede keer s'nachts terwijl normaal 1 keer genoeg is.

Deel Deze Pagina