Borstvoeding en menstruatie

Discussion in 'Borstvoeding' started by Parel90, Jun 29, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Parel90

Parel90 Lid

Mar 22, 2016
    86
    12
    8
    Lieve dames,

Ik had een vraagje. Ik ben 3 maanden geleden bevallen van mijn 4de kindje. Ik heb al mijn kindjes borstvoeding gegeven. Mijn menstruatie kwam altijd pas na 6 maanden ongeveer terug. De eerste 6 weken heb ik gewoon kraambloedingen en na ongeveer 1 week altijd een soort van menstruatie en dan stopt het volledig. Ik geef volledig borstvoeding en kolf eigenlijk bijna nooit tenzij ik toevallig weg ga zonder mijn kind. Nu heb ik paar keer al tussendoor bloedingen gehad... wat ik super vreemd vind. Vandaag weer. Mijn baby slaapt ook nog niet door in de nacht dus komt wel nog voor voeding. Ik slik geen pil. Bij de vorige zwangerschappen wel gelijk aan de mini pil gestart. Wie heeft dit ook gehad?

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Hi, dat is natuurlijk wat lastig te zeggen. Het kan dit keer er bij horen. Daar je aangeeft dit keer geen pil te gebruiken. Maar het kan ook zijn dat er nog een placenta/ vlies restje achter is gebleven dat je lichaam er uit probeert te werken. Zeker als het bloedverlies sterk wisselt…. Het beste is om even met je huisarts contact op te nemen of als je dat fijner vind de verloskundige (kan zijn dat ze je terug stuurt naar de huisarts)

Share This Page