bv en hippe kleding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Terra, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Ik hoop dat iemand zich kan verplaatsen in mij.
    Mijn cupmaat zit in de A, en om mezelf een beetje vrouwelijke look te geven droeg ik voorheen altijd push-up bh's. Dan staat de truitjes beter :D

Maar nu ik bv geef vind ik het niet makkelijk om die bh's te dragen. En bv bh's heb ik er wel 2 van maar daar zit geen cup in, en vind ik er heel slap uitzien als ik me leuk wil kleden.

Hoe doen andere mama's dat?
    Ook vind ik de bv kleding ook niet echt hip ofzo.

2. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Mamalicious heeft wel wat leuke bv-kleding. En met bh's, ik draag alleen maar voedingsbeha's, vind ik het gemakkelijkst. Maar ik heb een F cup momenteel (gewoonlijk D) dus dat ziet er zeker niet slap uit. Ik weet niet zo goed wat je daar aan zou kunnen doen. Misschien meerdere laagjes dragen (voedingsbeha, voedingstop en dan vestje?).

3. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik heb normaal een B en nu een C cup.

Ik draag altijd voedingsbh's, van Agathe, Cache Coeur of van Marlies Dekkers heb je supermooie voedingsbh's. Kost wel wat, maar je spaart tenslotte ook geld uit door geen KV te geven ;).

Verder draag ik niet echt speciale BV kleding. Een stretch hemdje van de Hema die makkelijk onder de boob gedaan kan worden en een vestje oid.
    Heb wel wat voedingsshirts van de Hennes.

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

een goede bh is wel belangrijk, maar heel lastig. hier ook een cup F, dus een ander probleem.

wat betreft bovenkleding, ik heb een aantal effen bv shirtjes. dat of een hemdje. en dan erover heen een leuk bloesje, vestje of een trui met diepe hals... of een trui die je omhoog schuift

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    ik heb ook een A cup en zat met hetzelfde probleem. Maar omdat ik toch nog niet in model was droeg ik wat wijdere shirts, dan viel het allemaal niet meer zo op.
    Als ik moest voeden buiten (of bij andere mensen dan he..) dan droeg ik een voedingsshirt, meestal zwart. Met een leuk sjaaltje ofzo.
    Of een hempje dat ik naar beneden schoof om te voeden met een leuk vestje erover heen. Of een voedingshempje, maar die vond ik meestal niet zo lekker zitten.

6. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Ja voor in huis maakt het mij ook niet zoveel uit wat ik draag. Maar als ik buiten de deur ga, op visite waar dan ook heen vind ik het fijn om leuk gekleed te gaan.

Denk dat ik maar is naar de h&m ga om te kijken voor voedingsshirts dan. Moet erbij zeggen dat ik van de alternatieve genre ben en niet in die standaardshirt wil lopen. Past gewoon niet bij mij. Voel me een beetje een zeikerd :p

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb van die spagetti truitjes van hun. Zitten best. Daarop doe ik een blouse of een vest.
    Ik koop nu ook vesten naar mijn smaak.
    Draag eigenlijk ook gewoon hema voedings bh's.

Maar heb nu C ipv kleine B.

8. livia

livia Lid

13 sep 2009
    13
    3
    3
    NULL
    NULL
    Na lang aarzelen (want kleding wil je toch eigenlijk eerst zien en passen) heb ik gisteren een bestelling gedaan bij www.mamanana.com. Ook www.mamaway.co.uk heeft leuke (en niet zo dure) voedingskleding.
    Heb al eerder shirts besteld bij www.smooze.nl, maar daar is toch minder keus.

groeten,
    Livia

9. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Nog meer sites?

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik droeg vrij snel al weer mn gewone kleding ... alleen wat hoger gesloten jurkjes gaan een beetje moeilijk :D

Er zijn wel mooie voedingsbh's te krijgen, maar die zijn woepa-duur ... er zit geloof ik een winkel in Den Haag waar ze vrij veel hebben ...

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dat is duur!!!! die laatste.
    Ik hou het maar op me topjes bij de H&M en daarover een leuke blouse of sweater of vest.

12. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Hier ongeveer dezelfde cupmaat, maar met kleding heb ik eigenlijk meteen mijn oude kleding weer aangetrokken. Een aantal keer had ik alleen een maat groter nodig, omdat mijn borsten wel groter waren dan daarvoor (had voor de zwangerschap van mijn zoontje een kleine a-cup, eerder aa). Ik deed altijd mijn shirt gewoon omhoog, alleen jurkjes lijken me inderdaad wat lastig.

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb helemaal geen bv-kleding, alleen wel bv-beha's. Na mijn bevalling heb ik een mooi setje van hunkemoller gekregen van mijn man. Verder heb ik een paar saaie witte en zwarte van de hema, maar goed, die zitten toch onder je kleren, dus dat geeft niet.
    Ik doe meestal een topje aan onder mijn kleding, als ik dan moet voeden gaat mijn shirt omhoog, topje een klein beetje omlaag en dan piept er net genoeg borst uit om een beetje discreet te kunnen voeden. Alleen met jurkjes is dat wel een beetje lastig, dus die draag ik niet veel op het moment.

14. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave

Deel Deze Pagina