Ik ben benieuwd of hier moeder zijn die bv geven en nacht werk doen. Ik ga morgen namelijk weer werken en ik werk alleen maar in de nacht. dit heeft een medische achtergrond. Ik vroeg me af hoe jullie het dan doen met de bv en wanneer kolven enzo, ik ben benieuwd naar jullie reacties! alvast bedankt!
Kan je jammer genoeg geen tips geven, jammer dat je 's nachts moet werken want volgens mij is er een regel dat BV moeders de eerste maanden juist vrijgesteld moeten worden van nachtdiensten. Heel veel sterkte ermee.
helaas kan ik niet overdag werken ivm met hevige eczeem, en in de nacht ben je minder met water bezig maar wel met zorg taken. En de nacht is qua uren het mooiste te werken ik werk 18 uur per week dat doen wij zo 4 nachten 4x9 uur = 36 uur en dan 10 dagen vrij, en de ochtende is mijn man thuis en in de middag gaat ze dan naar het kdv, dus is kailynn zoveel mogelijk thuis!
Op zich goed geregeld, maar kom je wel genoeg aan je rust toe dan? Ik werk ook niet snachts maar ik denk dat je alleen hoeft te kolven als je kindje ook nog 's nachts voor een voeding komt? Komt ze bijv. twee keer per nacht, zou ik ook twee keer afkolven. Komt ze 1 keer, dan maar 1 keer. Of als ze doorslaapt helemaal niet! Denk dat je dan vraag & aanbod op elkaar afgestemd houdt?
ik kolf om 21.30 uur een keer extra thuis, en dan kolf ik om 2.00 uur de laatste voeding zeg maar, doe ik dit eerder dan red ik het niet tot 8 uur in de morgen. Thuis slaap ik met compressen en washandjes en dan ben ik om 8 uur ook door nat dus, en nou op mijn werk er zo te lopen. Ik ga om ongeveer 8.45 uur slapen na dat ik kailynn om 8 uur de eerste voeding heb gegeven en maakt mijn man mij rond 12 uur wakker en dan slaap ik om 12.30 lekker verder tot ongeveer 16.30 en dan moet ik voor 18.00 uur kailynn halen op het kinder dag verblijf, dus ik heb goede (nacht) uren.