Raar topic misschien tussen alle voedingsvragen..... Maar aangezien het indirect met borstvoeding te maken heeft, maar hier. Ik blijf sinds de bevalling vage klachten houden. Pijn bij sex, gevoelige baarmoedermond ( voel het soms met zitten al), rare afscheiding (groenig) dan weer bruinige afscheiding ( oud bloed).... Iig onderzoeken van huisarts, ( uitstrijkje en kweek) en onderzoeken gyn (echo en weer kweek), leveren niets op en nu zegt gyn dat het door het geven van borstvoeding komt. Vind het maar een raar verhaal, omdat ik bij de andere ook lang borstvoeding heb gegeven en nooit zoiets gehad heb... ( behalve schijnzwanger gevoel ) Herkent iemand dit? Want zolang ik borstvoeding geef, zal er dus niet verder onderzocht worden.... En ik wil niet stoppen.
nee sorry ik herken die klachten niet echt. het doet nog wel van binnen pijn maar dat is denk ik nog van de bevalling een tampon of gemeenschap is gevoelig. ik verlies ook bloed maar dat is waarschijnlijk opkomende onregelmatige menstruatie. ik vind het ook een raar verhaal dat het van bv komt.
Pijn bij seks kan inderdaad heel goed door de bv komen, simpelweg omdat je dan droger bent. Bruine afscheiding kan ook, omdat je cyclus nog op gang moet komen en dat gaat met bv nou eenmaal anders. Maar groene afscheiding? Dat lijkt me niet goed. Heb je geen candida-infectie?
Ik zou een second opinion zoeken bij een andere gyn. Je kunt met bv iets droger zijn, maar gekleurde afscheiding is toch eerder iets van een infectie, schimmel of bacterieel.
Ach ach, wat een akelige dokter! Dat komt helemaal niet door de bv! Groene afscheiding is vaak een schimmeltje, bruin weet ik niet. Maar als je het gevoel hebt dat je ergens op zit en vrijen doet pijn, is het dan geen verzakking??