Hallo allemaal Dl van 8 maand heeft stevige ontlasting. Ze krijgt nogsteeds bv (meestal om de drie uur drinkt ze 1 borst) en bijvoeding (fruit, groente en broodkorst, soms half sneetje met boter) dit gaat heel goed. Toch vraag ik me af of de wat stevigerige ontlasting wel oke is. (Het is niet hard maar wel tsja...stevig zeg maar) niet zo dun als het hiervoor was toen ze volledig bv kreeg... Is dat normaal? Ik snap dat ontlasting veranderd nadat de bijvoeding begint maar tot in hoever is het normaal? Ik ga me toch afvragen of ze voldoende binnen krijg qua vocht (wel prima plasluiers) Wie kan mij helpen? Gr baby001
Hier heeft dl tot 8 maanden borstvoeding gehad en vanaf 4 maanden bijvoeding. Direct na het starten werd de ontlasting idd steviger. Nog wel smeuïg, soms hard (ligt heel erg aan wat ze eet) maar van de spuitluiers was ik direct af (dl had standaard iedere ochtend na de voeding een spuitluier). Zolang de plasluiers goed blijven en je kindje geen last heeft van de ontlasting zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Hier ook hoor. Binnen 2 dagen na starten echte drollen Lijkt mij volkomen normaal. Mijn andere kids bleven spuitluiers houden, die hadden een voedselallergie, dat was dus niet goed. Wist ik veel