Op zoek naar een koeltas van Medela kwam ik uit op de site thuiszorgshop.nl. Ik ken deze site niet maar zag hem hier bij de links staan dus het zal wel betrouwbaar zijn. Maar de koeltas is nu in de aanbieding van 59 voor 39 euro, dus ik dacht laat ik het even hier neerzetten misschien zijn meer mensen op zoek. (het plaatje ontbreekt op de site). Geen ervaring met de website maar zal jullie op de hoogte houden.
Super! heb hem gelijk besteld, ga over een week weer werken en vind het erg handig dat alles in een tas kan! Binnen 7 werkdagen heb je hem binnen, heb even gebeld om te checken. Bedankt voor de tip, scheelt een hoop euries!
heb je hem al binnen? want ik heb hem vorig week maandag besteld en nog niet binnen (zal wel vandaag of morgen komen)
Ik heb hem gisteren binnen gekregen, vind 'm geweldig! Ben alleen benieuwd waar dat klittenbandje aan de binnenkant voor is, heb echt geen idee...
kreeg hem ook gisteren binnen. Ik snapte het klittenbandje ook niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat je het koeltasje kan vastzetten zodat het niet te veel heen en weer beweegt en tegen je kolf aankomt. Maar weet het niet. Iemand anders?