Ben nu zo verdrietig Weet dat we nog niet lang bezig zijn maar toch. Vorige keer was het de derde keer raak dus dan hoop je daar toch weer op.
Hoi , Ben nieuw hier op't forum en wilde me graag aansluiten ,ik geef onze dochter al iets meer dan een jaar borstvoeding en we gaan sinds augustus 2008 voor een 3e kindje. Helaas is het al 2 keer misgelopen maar we geven de moed niet op! Velobabe ,ik vind het erg spijtig voor u ,spijtig dat er geen knuffelicoontje bestaat op't forum. Groetjes Nadine & co
@Nadine Dank je wel! Niet niks zeg, 2 keer mis in zo'n korte tijd. Hopelijk heb je snel meer geluk. Kom je toevallig uit Belgie
las net even dit topic ik ben bevallen van mijn eerste zoontje en ik gaf ook volledige bv,na 4,5maand bv te geven,voelde ik mij niet meer zo goed en deed een testje en die was positief,daarna naar de gyne geweest en ik was al 7 weken zwanger! dus bv niet vertrouwen als anticonceptie! groetjes sofie
@Sofie Wist je dat niet dan. Iedereen weet toch dat BV geen anticonceptiemiddel is Je kan zwanger raken, maar het hoeft niet. Nu maar hopen dat het bij mij ook lukt. En bij andere bv mama's die voor een tweede kindje gaan natuurlijk.
Bv is idd geen anticonceptiemiddel bij mij was het wel zo dat de 1e 10 maanden ik geen eisprong had (was op echo te zien) Ik duim voor jullie allemaal!
Ik hoop dat hier ook de natuur zijn werk mag gaan doen... Bij ons tweede kindje ben ik met hulp van de gyneacoloog aangeteld, ik hoop dat het deze keer niet nodig zal zijn... Maar we wachten af... Wel fijn te horen dat er mensen wel aantellen met borstvoeding.... Groetjes Catheleine
@Nadinneke Afwachten dus voor jou, ik hoop dat de duiveltjes nog heel lang weg blijven en dat je er iets heel moois voor in de plaats krijgt
Spannend... Hier nog geen menstruatie ofzo... Toch wel een naar iets dat je zo vermindert vruchtbaar bent met borstvoeding zeg... Maar wel lekker natuurlijk... Ik moet gewoon nog ff geduld hebben en lekker genieten van onze dochter van ruim 5 maanden... En daar is niks mis mee natuurlijk... Maar zou zo leuk zijn als er sneller dan bij de tweede een derde zou mogen komen... Ook mijn man kan bijna niet wachten, wil graag voor zijn 30ste een derde kindje hebben, of gaan krijgen. hahaha Liefs Catheleine
Het is nog niet erg fameus duidelijk maar de streep kwam al sneller en duidelijker dan gisteren. Ben nu bezig hem in fotobucket te zetten uit een hele reeks wat ik daarnet getrokken heb. Moment dames
http://s478.photobucket.com/albums/rr14 ... 008281.jpg toch nog niet duidelijk genoeg mja als je ze zo ziet zonder foto maken zie je de streep al ook al ligt de cassette op tafel. moeilijk met een 1 jarig dametje dit te doen die je de ganse tijd komt storen
Ja de 2e zie ik wel, maar nog niet erg duidelijk. Misschien heb je een late eisprong gehad dat hij daarom nog niet van het scherm af knalt? Of heb je getempt en weet je wanneer je je eisprong had?