Hoihoi, Ik heb gisteravond melk uit de vriezer gehaald en in de koeling gezet. Nu ziet de melk er vreemd uit. Onder heel waterig en dan en kleine dikke laag er bovenop. Is deze melk goed???? Gr. Pelikaantje
Jahoor dat hoort zo. Als je het verwarmt heb is het weer oké. Ik vind vriezermelk ook altijd anders ruiken.
@ Ireen haha! Dat vond ik ook!! Maar Luca vond t heerlijk. De moedermelk bestaat uit het waterige deel en het vette deel. Dat gaat drijven. opwarmen en schudden en het is weer goed. Als je twijfelt zelf proeven, maar ook Luca dronk het niet als het niet goed smaakte. Dus ik vertrouwde wel dat hij wist of het nog drinkbaar was of niet. als je 6x per dag mamamelk krijgt, zal je wel weten of het anders smaakt of niet natuurlijk.
Gewoon zachtjes schudden inderdaad dan mengt het weer (ook als je het niet opwarmt, madam hier drinkt het nl recht uit de koelkast, gek kind ) maar diepvriesmelk ruikt inderdaad goor. Ik vind dat je dan echt kunt ruiken dat het van bloed gemaakt is, beuh, maar ze drinkt het zonder problemen dus de smaak zal wel okee zijn.
Nog bedankt voor jullie reacties. Nou vanmiddag van papa een flesje moedermelk gehad. In 1x opgedronken. Dus ze vond het schijnbaar heerlijk .
ja zo tref ik het ook vaak aan. het ka zelfs een blauwig kleur hebben. Sons heb je ook zo'n vet dik melk laagje boven op. Helemaal geod.