hallo ik heb een vraagje: ik heb geen idee of deze vraag hier goed staat. ik ben mijn dochtertje( ruim 7 weken) goed in de gaten aan het houden omdat ze sinds een aantal dagen minder is gaan drinken en ook wat verstopping/moeilijke ontlasting had/heeft. ze heeft van de ha lactulose gekregen en veder proberen erin te krijgen wat lukt was zijn advies. als ze maar goede plasluiers blijft houden. maar wat is het gewicht van een goede volle plasluier? je ziet overal idd staan als ze maar goede volle plasluiers blijven houden. ze dronk tot een dag of 5 gelden tussen de 80 a 90 ml flesvoeding en dat 7x per dag. nu drinkt ze met moeite 60 ml. we proberen tussendoor wat extra 's te geven dat lukt soms. wat is een mooi gewicht voor haar plasluiers? wanneer zijn ze vol ? ze heeft nog steeds plasluiers maar de ene keer lijkt het weinig en de andere keer weer meer. maar ik vind het moeilijk te bepalen of ze genoeg volle plasluiers heeft daarom deze vraag.
Hoi hoi, Ik heb niet echt een idee wat een volle plasluier weegt, maar je zegt zelf al dat er soms minder in zit, dus zijn ze niet allemaal vol. Hoeveel keer verschoon je? 6 volle plasluiers is wel wat nodig is. Is de temp goed? Het kan met het weer te maken hebben hoor. Even laten wegen op het inloopspreekuur van het CB misschien? Groetjes Adrienne
hoi Adrienne ondertussen contact met de kinderarts gehad en ze wordt even nagekeken.ze heeft al eerder met een probleem rondom drinken in het zh gelegen.
hoi Adrienne het zh maakte zich geen zorgen ze groeit nog ondanks dat ze stukke moeilijker en minder drinkt en omdat ze ook wat last heeft van reflux moesten we de jbpm die er eerst af moest i.v.m. de verstopping weer gebruiken, en hebben we ook zantac gekregen voor haar. verder de lactulose blijven gebruiken en het zo eens 2 weken aankijken. het gaat nog niet heel vele beter maar we zijn ook nog maar een paar dagen verder.