Borstvoeding en Rapley!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Boney, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb je nog wel een beetje kunnen slapen daisy?

Hier vanavond ook sperzie boontjes op.

Ze mogen toch ook al rijst nu? Maar hoe krijgen ze dat naar binnen? Hier alleen nog maar aardappel geprobeerd.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Stefan zegt 7 mnd, en zacht gekookt.

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben gestopt :(

Ik geef hem eigenlijk alleen als mijn man erbij is(blijf toch een soort angst hebben)

Gisteren gaf ik hem een zachte perzik(terwijl mijn man onder de douche stond)
    De perzik was zo sappig dat Justin erop begon te zuigen en zodoende een groot stuk opzoog en begonnen te kokken,maar er kwam niets uit.
    Hij bleef maar kokken en heb hem tussen zijn schouderbladen moeten kloppen en toen hield hij op met kokken.
    Hij had het doorgeslikt.

Vond het erg eng :(
    Gisteravond toch maar een potje andijvie gegeven

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe groot was dat stuk? Volgens het boek van Stefan Kleintjes moeten de stukken net zo groot zijn als hun vuist, zodat ze het niet in een keer naar binnen kunnen zuigen maar gedwongen zijn te happen.... Verder heb je goed gehandeld hoor, met kloppen.

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik had inderdaad stukjes van vuistgrote gesneden.
    Was wel een hele rijpe sappige perzik,mischien lag het daaraan.

Justin is altijd al erg hongerig geweest en als ik hem iets aanbied,begint hij te happen alsof hij al een jaar geen eten heeft gehad.

Doet hij met de borst ook,als ik hem aanleg dat stoot hij hard met zijn hoofd en mond tegen mijn borst en grijpt dan de borst met 2 handen vast.

Lijkt wel of hij me wil aanvallen ofzo :)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa is volgende week 7 mnd. Maar ik zie ze nog geen rijst korrels eten. :)
    Maar wer kunnen het allicht gaan proberen

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Als je het zacht kookt wordt het een soort van pudding/pap. Zacht koken doe je door er teveel water aan toe te voegen.

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Rijstrebrei...
    Dat kan ik ook weleens gaan proberen.
    Wokrijst vind 'ie namelijk niks.

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Stamppot deed ik maar af en toe hoor, en als ze alle ingredienten mocht.

Nathalie, dat kokken kan inderdaad heel eng zijn. Ik ben ook wel eens flink geschrokken. Je kunt nooit helemaal voorkomen dat ze echt te grote happen nemen, zeker als ze zo gulzig eten. Jammer dat je gestopt bent.

Rijst: als je dat wat langer kookt plakt het vanzelf aan elkaar en kun je ze een soort rijsteballetjes geven. :)

Gisteren heeft Kaylee helemaal niets gehad. Ze is helemaal van slag. Slaapt nauwelijks, huilt veel. Haar eerste tandjes zijn er bijna door. Maar daardoor heeft ze geen zin in eten. Ik heb voor vanavond een pompoen gekocht, ik ben benieuwd of ze zin heeft om te eten.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier vandaag bloemkool.. fijn knijpen en wegsmijten! hahahaha
    erg funny. Hij heeft 2 happjes genomen.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En alweer gingen de spercieboontjes goed, met een klein beetje aangeef hulp ;).

Morgen zoete aardappels.

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    De pompoen was ook een succes! Hier ook flink wat knijp en smijt werk :)

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier is smijten ook favoriet! En dan is het vooral errug leuk als de kat op de loer zit en heel hard aan komt rennen als er wat op de vloer beland...

Vanaf vandaag krijgt Tessa 3 dagen spruitjes. Het zal mij benieuwen....

Daisy: Fijn dat het beter gaat zeg. De aanhouder wint! :)
    Sperziebonen zijn hier ook erg in trek. Broccoli ook, maar dat vind mama wat minder. Geeft zo'n zooi.
    Wil volgende week eens witlof gaan proberen.

Volgende week wil ik ook fruit gaan introduceren. Ze heeft nu 1 of 2x aan een stukje peer gesabbeld en dat ging goed. Maar ze is heel gevoelig voor maagzuur en spugen, ben dus voorzichtig.

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) Hier gaat het erg goed, vooral banaan perzik en pruimen zijn erg goede dingen wat Nora betreft, Nora is er helemaal weg van. Avondeten proberen we ook wel maar gaat toch wat moeizamer. Brood daarentegen eet ze wel weer.

Ben dus erg blij met deze methode van bijvoeden :D

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zoete aardappel was weer drama. Maar 'k geef toe, smaakt heerlijk, maar ze zien er niet uit :oops:. Heb ff geprakt en geprobeerd met lepeltje. Resultaat tranen met tuiten bij het voelen van geprakte klontjes op de tong. Ze was meteen stil toen ik klontje weghaalde. :(. En ik wist zo zeker dat ze het zou lusten. Morgen weer....

'k Had overigens wel pech met de timing. Ze was moe en had melkhonger. En toen ze wakker werd huilde ze al bij voorbaat.....

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Balen daisy. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Hier vandaag spruitjes. Ze vond het wederom lekker. Kan nu ff geen foto neerzetten hier. Poes ligt op schoot en wil ik niet wegjagen...
    Typt erg lastig zo scheef moet ik zeggen. Dat beest snurkt nog ook... :rolleyes:

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mili:
    Hier gaat brood ook erg goed. Ik doe er een beetje boter op en snij er repen van. Het gaat achter elkaar naar binnen.

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wij geen boter...daar zit toch ook zuivelextract in? Nora is namelijk gevoelig voor zuivel..dus we durven het niet aan...
    Maar inderdaad ze mummelt zo een broodje op haha :)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Moet eerlijk zeggen dat ik daar niet echt naar heb gekeken. Wij eten altijd becel light. Dat is plantaardig en dat krijgt zij dus ook. Hier geen allergieen in fam enzo. En ze heeft ook al KV gehad en daar zit ook melk in. Ging ook goed.

Deel Deze Pagina