Borstvoeding en Rapley!

Discussion in 'Borstvoeding' started by Boney, Aug 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saar

saar Fanatiek lid

Tisse vond het allemaal maar vies... Verder dan eens likken is hij niet geraakt.

Maar op dag 3 werd er iets lekkers voor zijn neus gezet! MMMM, dat was smullen! :)
    Een roze bord!

2. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Haha, die Tisse... Dat bord is ook zoooo lekker :)
    Dat ging hier ook zo. Ze ging gelijk in het bord happen. Daarom krijgt ze nu geen bord meer. Ik leg het gewoon zo op haar blad van de kinderstoel

Daisy: Ging dat goed met de stamppot? Dat heb ik vorige week ook gegeven, maar dan met een lepeltje. Maar ze kon het goed naar binnen werken?
    Hmmmm, volgende keer ook maar proberen om zo te geven.

Ik heb bleekselderij gekocht en mango. Dat gaan we dus proberen van de week. Eerst 3 dagen de selderij en dan daarna de mango. Die zijn toch nog hard en dus niet te eten nu.

Ik denk dat bleekselderij heel goed gaat. Kan ze makkelijk vast houden.
    Ik vind bleekselderij echt SMERIG! Dus die smaak heeft ze dus nog nooit geproeft via vruchtwater of BV. Ik ben benieuwd of ze het lekker vind.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bleekselderij met een sausje is wel lekker. Maar mischien niet echt iets voor je kind.

4. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat een leuke foto's weer! :)

Ik ga Mike vanavond bietjes geven (heb verder niets anders in huis), ik weet alleen nog niet hoe, iemand een idee? :rolleyes:

5. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    We zullen zien. Ze 'moet' het iig 3 dagen eten!
    Ik heb ook geen idee hoelang ik dat moet koken.

6. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Voor het eerst brood met appelstroop;

7. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Heb vanavond de bietjes geraspt en dat geprakt met aardappel, en dat zo op zijn blad gekwakt :)

Resultaat; alles zat onder.... :D

8. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
  9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Bedankt voor de appeltips!

@DaisySanches
    Andijviestamppot, heb je dat gewoon gestampt?

@Naatje
    Lekker knoeien :p

10. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Valobabe: ik heb de andijvie gewoon fijn gesneden, aardappels gekookt en gewoon geprakt idd.
    Gaat goed hoor, ik gaf het wel met een lepeltje, maar misschien lukt het ook wel om gewoon zo zelf te eten.

Naatje: Wat een heerlijk bekkie heeft die Mike toch! En ging dat goed zo die bietjes? Kreeg hij wat binnen? Ik zou dat dan weer met een lepeltje geven, maar ik ga dat toch eens proberen zo. Laat ze maar lekker grabbelen! Haha, wat een bende zal dat geven :rolleyes:

11. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Gisteravond was ik werken en heeft Tessa dus met Papa voor het eerst bleekselderij gegeten. En ze vond het niet echt lekker.
    Het eet ook wat moeilijk. Ik had de stelen gewoon gekookt. Maar dan word de buitenkant best wel dradig en taai. Ze kon het dus moeilijk eten. Hij heeft toen de binnenkant geprakt met wat aardappel en dat heeft ze wel op gegeten.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Stamppot: Ja, gewoon stampen ;).

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Velobabe: ik stamp altijd de aardappelen en roer dan de andijvie er rauw doorheen. De andijvie meestampen vind ik altijd zo'n geklooi.

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Vanavond had Luuk pasta met een klein beetje gehakt, aubergine, tomaat en paprika en dat door de blender. Ik geef af en toe a la Rapley namelijk. Hij had alleen ook nog wel zin in wat bloemkool :)

15. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Prachtige foto's dees. Hoe vond hij de bloemkool? Tessa heeft dat nog niet op.

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wel lekker alleen had hij niet zo heel veel trek meer.

17. saar

saar Fanatiek lid

Vandaag hier ook bloemkool. Wel grappig, Tisse wilde dan happen, maar voelde dan ineens zijn duim in de buurt van zijn mondje... en dan hop, duimen! :D

Jammer genoeg niet aan gedacht dit te fotograferen... Was wel grappig, er stak zo'n stronk bloemkool naast zijn duim.

18. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Er staan foto's in m'n album van Tessa die zittend aan het drinken is. Zooo schattig. Doet ze niet zo vaak zo, op den duur word ze slaperig en wil ze dr hoofdje neerleggen.
    Ik laat ze er niet lang in staan hoor. ;)

Ow ja, en let vooral niet op mij... Het is zondag morgen en heb nog niet gedoucht en m'n huispakkie nog aan :oops:

Share This Page