Borstvoeding en Rapley!

Discussion in 'Borstvoeding' started by Boney, Aug 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hoi Milie,

Ik zou boontjes gewoon een paar koken. En als ze geen trek meer hebben merk je dat vanzelf.
    Vandaag met de wortel ook gedaan. Ik had 3 wortels gekookt. En als er dan een stuk afbrak of zo dan gaf ik ze een ander stuk. Of als het op de grond belande...

Vandaag ging het wat beter. De wipstoel is idd niet zo'n goed idee. Ze kan daar best wel rechtop in zitten, maar ze wil dan steeds voorover buigen. Niet zo handig dus. Heb ze toen op schoot genomen en dicht bij de tafel gaan zitten. Wortels gewoon op tafel gelegd. (had ze eerst in een bordje, maar dat bordje vond ze veeeeeel leuker...) Ze pakte ze zelf van tafel af.
    Ik adviseer dan wel om geen goede kleding aan te doen, haha, zelfs ik zat er lekker onder...
    Morgen nog een keer wortel en dan wil ik boontjes gaan proberen.

Jingles en Saar, leuke foto's! Zit nu op m'n werk dus kan de foto's van vandaag niet laten zien.

2. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Via bv. com zijn er hele leuke filmpjes te zien over Rapley. In het begin moet je je er ook niet teveel van voorstellen, ze krijgen nauwelijks iets binnen ( maar dat hoeft natuurlijk ook niet met bv).

Ik ben appel ook pas later gaan aanbieden, iets van ruim 8 maanden ofzo. Mijn zoontje had toen al een paar tanden dus hij kon lekker schrapen. Maar je kan het idd ook een dun laagje water in een bakje doen, appelpartjes erin en 20 sec.600W in de magnetron.

Qua hoeveelheden, gewoon lekker veel, je ziet wel wat ervan overblijft .... :D
    (ohja zeiltje op de vloer is wel handig.....)

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja dat met de tandjes is wel handig inderdaad hahaha

Maar het kan dus ook eventjes met water in de magn. dat is mooi.

Heb net de filmpjes zitten kijken, echt leuk!

4. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ja, die filmpjes zijn zo leuk...en wat nog leuker is.... bij je eigen kind gaat het precies zo.... :D :D

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben benieuwd.

heb de papa van Dean net even wat laten zien en lezen en die is helemaal enthousiast.

:D

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
  7. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Haha, zo heeft die van mij er ook wel eens uitgezien,maar dan zonder lepel :D

8. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hier net voor de 3e dag wortel gegeven. En het ging heel erg goed.
    Heb ze deze keer tussen het voedingskussen gelegd. (kinderstoel is in bestelling) Ze zat goed rechtop en bleef happen. De afgelopen 2 dagen was het een hapje, vies gezicht trekken en loslaten.
    Ik ben trots!
    Heb het gefilmd, maar moet er nog ff over nadenken of ik het op youtube ga zetten... ;)

Haha Nathalie! Die taferelen zullen hier ook nog wel komen ben ik bang... Wat een smeerboel! :)

9. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Foto van vandaag!
    Ben nog steeds verbaasd dat ze zo lekker zat te soppen...

10. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Leuke foto!

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

12. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Leuk dees.

Tessa heeft vandaag boontjes gegeten. Ff foto zoeken.

13. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ze vond het volgens mij best lekker. Maar ze was erg moe en heeft dus nauwelijks gegeten. Volgende keer toch maar niet weer 's avonds. Vandaag ook naar het kdv geweest.
    Ga het morgen ochtend/middag weer proberen met de boontjes. En dan als ze net uit bed is.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Ik kom ook even showen Boney... nu ook sinds 4 dgn begonnen met de bijvoeding zoals je weet... 's ochtends banaan en vandaag voor het eerst groente in de avond...

Fenne met haar eerste wortel!

15. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Leuheuk! Heeft ze wat binnen gekregen?

Ff offtopic: Het lijkt wel of haar haartjes dunner worden? :(

16. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Nee, ze heeft er alleen een beetje aan gelebberd hihi... maar ik heb besloten dat ik haar na het aanbieden van het hele stuk groente of fruit ook nog paar geprakte lepeltjes aanbied en daar weet ze nu wel mee overweg... vanochtend op die manier een halve banaan naar binnen gelepeld... :D

Haartjes zijn zeker dunner geworden de laatste weken, maar we zijn weer op de terugweg en het wordt weer voller haha... deze foto doet ook geen goed recht moet ik zeggen... :)

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat een snoepies zeg zo met een stukje groente!

18. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Heb je hem wel zacht gekookt wen? De 1e keer was hij hier namelijk nog iets te hard. Daarna dus iets langer gekookt zodat ze echt kon happen/schrapen. Ze krijgt dus echt wat binnen.

19. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    even snelle foto om te laten zien dat het nog steeds een bos is...hihi

let niet op het ik schrik van de flits effect! :)

20. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36

Share This Page