Wat een fantastische foto's op dit topic! Rapley sprak me niet zo aan, maar als ik die plaatjes zie, denk ik dat ik het misschien tóch ga proberen... Heb nog niet alles gelezen, maar die 6 pagina's moet lukken. Misschien ga ik nog wel 'om' en gaan wij ook voor de stukjes ipv prakjes... (heb nog ff de tijd, wil pas gaan bijvoeden als m'n ventje 6 maanden is).
Bri, het is echt leuk. En als je het echt wil gaan proberen, raad ik je het boek aan van Stefan Kleintjes: van borst tot boterham.
Ik zal het vast bestellen... Ik zie er alleen maar goede recensies van, ook van mensen die het niet met al zijn adviezen eens zijn. (leuk, weer wat leesvoer voor mama!)
Best een gedoe hoor al die groene fliebertjes van de stoel, Mirre, grond, mijn haar (hoe het daar komt is me een raadsel) plukken De eerste is niet bij ons in de tuin hoor, maar tijdens een bui op de camping En de broodfoto is de 2e keer brood ... nu pakt ze de stukjes tussen duim en wijsvinger
Hihi, ik ging Tessa voeden en de groene dingetjes kwamen zelfs uit m'n bh te voorschijn Je krijgt dat ook zo moeilijk weg gepoetst.
Trouwens, leuke foto's! Zit zelf ook regelmatig met de camera klaar (zowel foto als video, het blijft leuk omte zien).
Vind het prachtig gezicht! Baal er best van dat ik het niet durf Had laatst zelf een banaan en ik nam een hap,haalde een stuk voorgemalen bananen prut uit mijn mond en gaf het aan Justin. (vies praatje mischien) Zelfs dan ben ik nog bang dat hij een te groot stukje doorslikt