Hoe zit het ook alweer

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Galaxy, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben inmiddels zwanger van de 2e en wil heel graag weer borstvoeding gaan geven. Bij de 1e heb ik het 10 weken volgehouden en toen gestopt eigenlijk uit egoïsme van mezelf. Wilde me eigen lijf weer terug, wilde weer eens wat kunnen drinken, eigenlijk allerlei smoesjes om er mee te stoppen. Toen ik eenmaal over was op de fles had ik eigenlijk heel veel spijt dat ik gestopt was maarja toen kon ik niet neer terug. Nu wil ik het langer gaan proberen vol te houden. Maar ik vraag me bijvoorbeeld af mag je zo af en toe eens een wijntje drinken, is het dan verstandig van te voren te kolven of een wijntje te drinken aks je kindje net aan de borst is geweest. Het is echt niet zo dat ik elk weekend een fles wijn leeg wil drinken hoor maar zo af en toe....
    En als je borstvoeding in vriest en je warmt het daarna op in de magnetron, verliest het dan niet veel voedingsstoffen?

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Als ik een wijntje drink doe ik dat altijd meteen na de voeding. Of als hij naar bed is. Ik weet dan dat hij de komende uren niet meer komt.
    Bv in de magnetron opwarmen is beter van niet. Dan gaan veel voedingsstoffen verloren. Of je moet het heel gecontroleerd doen, maar dan kan je makkelijker een flessenwarmer kopen.

Goed dat je het weer wilt proberen!

3. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden!!

Deel Deze Pagina