Hallo allemaal Mijn dochter is een week oud en ik geef borstvoeding. .. de voeding loopt perfect, eigenlijk TE goed... ik heb het gevoel na 3 a 3.5 uur uit elkaar te knallen maar mijn dochter slaapt gerust 4 a 5 uur tussen de voedingen! Je snapt dat dat geen fijn gevoel geeft... Nu heeb ik een voorgevormde voedingsbh maar als ik die aan doe heb ik na een iir een vreselijk beklemmend gevoel. De cups zitten goed maar op een of andere manier staat de bh toch in mijn borst 'getekend'. ( bijvoorbeeld dat stofje die om je tepel loopt als je de cup naar beneden doet) Bhs zitten dus verschrikkelijk maarja...zonder bh is toch ook niet goed voor je borsten?? Maar wat moet ik dan?? Help! Groetjes maartje
Waarom niet eerder aanleggen? Zeker bij een kindje van 1 week oud is 4-5u tussen de voedingen wel lang... Zeker bij zo'n volle borsten Heb hier ook een aantal van die soepele bh's, die gewoon wel wat stevigheid geven maar niet beklemmen! Pas op dat je geen borstontsteking krijgt met zo'n volle borsten en beklemmende bh!
Dat wil ik wel maar ze is dan nog zo diep in slaap dat ze bijna niet drinkt omdat ze in slaap valt...
Ik ben in de kraamweek vanaf de stuwing heel snel overgestapt op rekbare bh topjes van de action. (Deze: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/803/803430.gif) Die knellen niet, en rekken genoeg om omlaag te trekken zodat je kan voeden. Thuis draag ik deze nog steeds het liefst, zowel overdag als 's nachts. Buitenshuis draag ik sinds de 2e maand een voorgevormde voedingsbh omdat het netter staat. Het hangt er misschien wel vanaf welke cupmaat je hebt? Ik heb kleine borsten, dus heb de bh niet nodig voor steun. Wel om de zoogcompressen op hun plek te houden tegen het lekken.
Dan hebben we ongeveer dezelfde maat. Ik draag sinds de borstvoeding een kleine 85b. Voor mij zijn die rekbare bhtopjes echt een uitkomst. Een gewone bh, ook al is dit de juiste maat, zit toch strakker en klemt meer. Maar zoals ik al schreef, buitenhuis (nu voornamelijk tijdens het werk) draag ik een voorgevormde voedingsbh van Noppies.
Ik heb sowieso een hekel aan bh's en draag nu de sportbh's van h&m.. die met medium ondersteuning. Kosten rond de 15 euro. Vind ze fijner dan de Action tops persoonlijk.
Hier heb ik van tops gebruikt. Een soort BH zonder bandjes die je ook met sporten kan gebruiken. Heb een bloedhekel aan BH's, altijd al gehad trouwens.
Ik had deze voor de eerste weken. Ik slaap er ook mee. Zeer tevreden van, geven goed steun en zijn toch soepel en comfortabel.