Borstvoeding en seks....geen zin...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door koekjesbakker, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

    koekjesbakker Actief lid

    13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi, wij hebben een prchtige dochter van 3 maanden die met een keizersnede ter wereld is gekomen. Alles gaat heel goed met haar en ook ik herstel goed. Ik geef borstvoeding en ook dat gaat voorspoedig.
    Alleen...ik heb nul komma nul zin in seks. Ik hoor wel eens dat dit komt door een enomre oestrogeen dip als je borstvoeding geeft, herkennen anderen dit?

    We doen wel 'dingen', seks zelf lukt nog niet echt maar dat heeft met een andere kwaal te maken, maar ik moet me er soms echt toe zetten en dan nog is het echt anders al voorheen; Ik geniet minder en kijk eigenlijk uit naar het moment dat het voorbij is, erg he? Mijn dochter slaapt al weken door, dus de vemoeidheid is het ook niet :|
    Help! ik mis mijn libido!
     
  2. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Komt echt wel weer terug!
     
  3. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.080
    288
    83
    Emmeloord
    Komt wel terug. Wennen aan het nieuwe leven net een prachtig kindje waar je heel de dag al intensief contact mee hebt. Gooi daar de hormonen boven op, en soms een zware dag/nacht....
    Komt goed hoor. Heeft even tijd nodig. En denk eens aan voor heen: wat bracht je wel in de mood...
     
  4. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Hier ook libido totaal verdwenen. Maar bij mn man ook lijkt wel. Sinds we de baby voelen trappen hoeft het van ons niet meer. Hoop wel dat dat uiteindelijk als kindje geboren is terug gaat komen..
     
  5. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Herkenbaar en het komt weer goed. Ik had tijdens de zwangerschap 0,0 zin en ook erna. Was ook ‘blij’ als het weer voorbij was. Ik dacht dat mijn libido niet meer terug zou komen, maar nu komt het langzaamaan weer terug
     
  6. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Dit kan inderdaad met de borstvoeding te maken hebben. Het komt wel weer terug
     
  7. Angel2005

    Angel2005 Bekend lid

    25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Haha... heel herkenbaar! Ik heb 10 maanden borstvoeding gegeven en ik denk dat mijn man er in de tijd 1x op geweest is :roflmao:. Ik had in die periode echt 0,0 zin. Maar wees gerust... het komt vanzelf weer terug! Als je maar gewoon eerlijk en open bent zal hij er heus respect voor hebben... (hoop ik tenminste)!
     

Deel Deze Pagina