Hoe gaat het hier? Ik geloof dat mijn aanpak van eerder een groentenhap werkt. Ze heeft sinds mijn laaste post tot half 6/ 6 uur geslapen. Gister heeft ze later dan 18 uur haar groentenhap gekregen en vannacht was ze om 4 uur wakker. Ik blijf dus haar rond half 6 eten geven. Misschien een tip voor de andere onrustige kindjes?
Fijn dat het slapen zoveel beter gaat! het grappige is dat ik min of meer ervan overtuigd ben geraakt dat het onrustige slapen weinig/niets met voeding te maken heeft, althans bij ons. Raketje heeft moeite gehad met slapen van begin januari, toen ze net 2x ziek was geweest (en daardoor dus eigenlijk december ook slecht sliep) tot het moment dat ze na lang oefenen leerde tijgeren, nu een paar weken geleden. Sindsdien is het wisselend maar gaat het steeds beter. Een paar nachten geleden weer een moeilijke nacht gehad en bam, de volgende dag kon ze ineens kruipen! Over het algemeen zijn de slechte nachten minder slecht geworden ,en wordt er op de goede nachten 11 a 12 uur doorgeslapen. Ik doe het ervoor!
Hmm, misschien dat onze meid ook een sprong maakt? Vannacht was het half 5 en echt honger! Nu! Ze gaat met tijgeren al een paar weken in de achteruit. Vooruit zou nu toch ook wel leuk zijn.
Jullie denken dus dat het toch misschien met de ontwikkeling te maken heeft. Zou best kunnen ons zoontje is ook druk bezig met omrollen, zitten en willen gaan kruipen/tijgeren. Dit lukt nog niet maar wie weet binnen kort wel. Nachten zijn hier al wel beter van drie keer per nacht naar 1 a 2 keer Vannacht geslapen tot 3,30 en daar na tot 7 uur We wachten maar weer af heb me we bij neer gelegd en ga er van uit dat het wel weer overgaat. Als ik echt moe ben ga ik gewoon vroeg naar bed of ga smiddags even liggen.