Borstvoeding en Trots deel 2....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Snoopy, hihi zo gek als een deur ;). Wel lief dat je vriend je zo goed steunt. En schoonmama bedoelt het ongetwijfeld goed, maar nu is het wel genoeg met de goede bedoelingen :D. Hier begint ein-de-lijk de zon te schijnen dus ga het badje zo klaar maken voor M.

ZG, M is pas los gaan lopen toen ze 100% zeker wist dat ze niet zou vallen. Dus die is nooit zo gestuiterd. Het zoontje van een vriendin van me wel: tot blauwe plekken en bulten aan toe. Ik vind de weleda billenzalf erg goed werken tegen open plekken. Maar blote billen is het allerbeste dus succes met ruimen ;). En het slechte eten hoort ook bij de leeftijd: de ontdekking dat je ook kunt weigeren. Gaat vanzelf weer over. Hoewel M eigenlijk heel stabiel is in dr eten.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Meisjes meisjes toch, wat zijn jullie toch lief. Zag idd net de mail van Snoopy toen ik even een recept naar de apotheek moest mailen en dus maar heel eventjes hier een reactie, sorry op je mail nog geen antwoord gegeven verder meid, en ook zag ik geloof ik 2 pb's? nouja die heb ik ook nog niet gekeken of geantwoord, weet ook niet of ze van jullie komen eigenlijk.

Het is niet dat ik hier niet wil komen, maar lukt me afgelopen dagen gewoon even niet, sorry dat ik niks heb laten weten, maar dinsdag thuis gekomen en gewoon helemaal nog geen puf gehad om op de computer te gaan. Wel aan jullie gedacht, maar eigenlijk niet gedacht dat jullie me zouden missen :).

Met de kleine ukkepukken en met papa hier gaat het helemaal goed. Met mama helaas niet, krijg nu in ieder geval therapie en ben zaterdag tot dinsdag opgenomen geweest en misschien dat ik nog terug moet. Wil verder niet te veel kwijt over wat er hier gebeurd is. Benthe krijgt ook al is ze nu samen met Malou en Ruben niet thuis, wel nog 1x per dag gekolfde borstvoeding. Meer dan 1 voeding kolven lukt me niet. Hoop dat daar wel snel verandering in komt!

Weet in ieder geval dat ik zo snel mogelijk gewoon weer lekker hier hoop te zijn! Hele dikke vette knuffel voor iedereen! Geniet van het mooie weer en van jullie gezinnetje! Voor degene die op vakantie gaan, hele fijne vakantie. Heb verder ook nog niet terug gelezen ofzo, sorry.

Liefs, Hanneke!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Speciaal voor Hanneke:

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En veel sterkte en liefs van mij!

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dacht al zoiets...:(
    Lieve meid,; sterkte, kus en ik denk aan je!;););)

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Salapio,
    Wat een geweldige foto meid! Heerlijk jong :D! Dankje!

Zogelukkig,
    Ook jij dankje meid!

Was nog heel even mn berichtje wat aan het aanpassen/aanvullen, en zag nu jullie berichtjes. Maar meiden, ik ga er weer vandoor. Tot snel allemaal!

Liefs, Hanneke!

7. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ah shit ik dacht ook al zoiets.

Heel heel veel sterkte daar!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hanneke, bedankt voor je berichtje! Ik dacht ook al zoiets, fijn dat je iets hebt laten weten. Is natuurlijk geen verplichting, maar aangezien je hier toch heel regelmatig bent maken wij ons natuurlijk zorgen als je er niet bent ;). Sterkte!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

He bah, ik was er ook al een beete bang voor, Hanneke :(
    Sterkte meid! Enneh; goed in je oren knopen dat je dus zeker wel gemist wordt! Je bent een waardevol mens hoor!

10. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens!

11. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    ikke ook, sterkte Hanneke!

Salapio wat een ge-wel-dige Foto, super!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Brrrr ... weer een mijlpaaltje hier. T ligt op zn eigen kamertje en vooralsnog ben ik van plan om m daar ook te laten vanavond/vannacht (lezen jullie mn slag om de arm). Ik ben er een beetje dubbel over: vind het zo gezellig en fijn dat lieve ventje naast ons en natuurlijk ook heel makkelijk :D. Maar ik mis het lezen in bed heel erg en 's ochtends maakt M vaak T wakker als ze onze kamer binnenkomt (en T houdt dan M weer wakker terwijl ze bij rust en stilte vaak nog een uurtje of 2 bij ons in bed slaapt). Dus vanavond niet meer sluipend de kamer in en kan ik ein-de-lijk Anna Karenina uitlezen :D (ben bang dat ik opnieuw moet beginnen)

13. zogelukkig

Enneuh, weer tijd voor andere spannende dingen ofzo?:D

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

:p:D:)

15. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    :D Misschien toch een zomerbaby dan!

Ego: Jensje is wéér gaan slapen, zonder voeding zelfs (had heel goed gegeten) Net kwam ie om een voeding en ging daarna gewoon weer verder tukken. Ik sta paf. Hopen dat het zo blijft. Als ik nu zo naar hem kijk heeft ie behoorlijke last gehad van de koemelk, zijn poep is ook anders en hij laat veel minder scheetjes.

*klopt af*

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook minder vaak de hik? :)

17. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Daar ga ik eens op letten. Zowiezo heeft ie dat nogal vaak (al vanaf de geboorte) en haalt de osteopaat dat steeds weg, t komt alleen steeds weer terug.

18. zogelukkig

@Salapio: lezen dat durfde ik nog wel met zoonlief in de kamer, maar daar hield het ook mee op, terwijl dat kind de eerste maanden echt nergens wakker van werd, maar dan draaide hij zich om of zuchtte eens diep en dan hoefde het voor ons al niet meer, haha! Heb dat eerste half jaar mijn huiskamer en keuken van een heel andere kant leren kennen.:D:p

@Ireen: mooi, houden zo!
    Zoon heeft pas sinds kort niet meer de hik (alleen als hij erge honger heeft, dat heb ik ook), daarvoor had hij dagelijks de hik!

@Rozemarijke: heb je het idee dat de buisjes zijn vruchten hebben afgeworpen? Durf je nu al eens te gaan denken over afbouwen bv en een tweede?

@Hanneke: knuffeltje!;)

19. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Zogelukkig: Ja zal ook nog wel een beetje van zijn reflux komen denk ik?
    Hier werd ook gezegd dat het van het kisssyndroom kwam hoor dus dat kan het ook nog zijn, hij had het in mijn buik ook wel eens.

Ik heb sinds gisteren een enorme productiedip... Heb nog wat in de koelkast, ga vanaf morgen maar weer regelen... bah!

20. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Overigens ben ik ook afgevallen, maar ik dacht dat het daar niet door kon komen?

Deel Deze Pagina