Rozemarijke, Ahh super joh dat die meid zo blij was! Vind die barbiejurk taarten eigenlijk altijd wat minder mooi, maar vooruit, geeft niks he! SLC, Nouja, ik had het in eerste instantie eigenlijk niet eens door waar het kon zijn ! Maar vooruit, had dat topic al wel gezien, maar niet verder gelezen, had geen zin om te antwoorden omdat de vraagstelling van ts me niet aan stond ! Haha! Hier is het prima gegaan, helemaal volgens plan verlopen. Alleen na de groenten heeft ze geen bv toetje gekregen. Had er zelf even niet zo een zin in en ze vond het prima. Maar wil het eigenlijk morgen wel doen, heb geen zin in drama's. Nouja en zometeen krijgt ze kunstvoeding ben ik bang, want heb ook niet meer gekolfd, maar vooruit, zo vreselijk is dat ook weer niet vind ik. Ben benieuwd of het zo goed blijft gaan !
@Hanneke: prima zo toch? Ze is er oud genoeg voor, dus dat loopt allemaal best los Hier gaat het ook steeds beter. Dame heeft vanochtend om 5 uur gedronken en daarna viel ze om half 8 enthousiast aan op de beker sojamelk Paar dagen geleden eens geprobeerd wat ze met sojamelk ging doen en dat wil ze dus wel drinken zo, itt de rijstemelk. Nou, ook prima Als we zo doorgaan, zijn we voor de 18 maanden klaar met de BV en kan ik wee heerlijk een broodje kaas enzo eten. Wel handig als we straks in augustus een weekje in de Jura zitten, (joepie, dit weekend geboekt ingerichte bungalowtent, dus weinig gesleep voor ons met spullen ).
Even een aanpassing voor zogelukkig, Las in ander topic dat het snachts weer goed gaat, mooi zo, verder idd helemaal geweldig toch dat de natuur dat allemaal zo lekker geregeld heeft! Rozemarijke, Klopt en zo te merken is Benthe er ook klaar voor of klaar mee?? Nu net na het eten wilde ze zelf niet eens tiet ! Mama is afgekeurd die heeft ze blijkbaar ineens niet meer nodig. Nouja ze is nu een grote meid denk ik en is dus ook samen met die andere twee douchen...en mama die typt hier met dikke tranen of ze dan toch echt een grote meid is inmiddels ! Maar vooruit, misschien is zij er wel klaar voor en mama toch iets minder als ik dacht... Fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat zeg! Hmm wat een heerlijk vooruitzicht zeg, een broodje kaas! Volgens mij zijn er echt maar weinig dingen die jij wel kan/mag eten ivm die kleine meid. En lekker vakantie geboekt dus, super, lekker even ertussenuit tegen die tijd! Erg lekker trouwens dat de soya melk wel goed gaat in tegenstelling tot de rijstemelk, wel te hopen dat dit zo blijft! Hier zijn de voedingen vandaag weer net zo gegaan als gister, en dus prima gegaan zoals het bovenste stukje al aan geeft. Verder is de beslissing genomen, en Leanders keuze heeft 'gewonnen'. Liefs, Hanneke!
hanneke> vind dat je haar mooi laat drinken en zo laat ze goed zien dat bijvoeding steeds belangrijker voor haar wordt. Hopelijk zal ze een mooie overgang geven van bv naar bijvoeding wat uiteindelijk hoofdvoeding is. COOL! HIer weigert ze niet wat ik jammer vind maar ik maak de beslissing. De ene kant heb ik er vrede maar de andere kant...nee het is beter zo. 1 jaar is al super goed en dan te bedenken dat niemand dacht dat ik door zou gaan. rozemarijke> jaa soja melk gaat hier ook zo goed. Ze smult ervan. Ook wel eens een slok genomen van de peutermelk? Zoet he!
SLC, Idd hopelijk een mooie overgang, en ze krijgt natuurlijk gewoon nog 6 voedingen op een dag (5 live en 1 gekolfd of kunstvoeding als ik te lui ben), dus zo heel weinig is het niet eens, maarja, wel 2 eraf ! Jij een jaar gevoed is toch ook zeker heel erg mooi! Hoe gaat het afbouwen nu? Of loopt het toch al hard terug dat er niet echt sprake is van afbouwen? Even nog een fototje en extra genieten van die laatste momenten he !
had op haar laatste baby dag nog mooie plaatjes geschoten. Ze pikt nu de avonden wel mee. Vanaf zaterdag ga ik daar mee stoppen het wordt nu een structuur voor haar want ik weet dat ze kan slapen zonder drinken. Dus het zal moeilijk worden. als de nachten weer goed gaan gaat ze ochtend er ook af.
@SLC: Ja, die peutermelk is zoet... maar dat is de gewone soja ook. Blegh! Smerig spul! Raar kind, dat ze dat zo lekker vindt. Maarja, ze vindt wel meer lekker wat ik niet lekker vindt... heeft papa's smaak geerfd blijkbaar, (tomaat, champignon, dol op vlees). Maar jij dus binnenkort weer lekker aan de melk-dingen? @Hanneke: ja, er is veel wat ik momenteel niet mag vanwege de BV. Ach ja, als ik er niet al te veel over nadenk, valt het wel mee. Maar heel af en toe heb ik er wel even de balen van, (zoals toen gisteren de verse bitterkoeken bij de AH op waren en ik me lam heb lopen zoeken naar een alternatief in het koekschap... ik MOEST en zou iets koekerigs te eten meenemen Is gelukkig gelukt: de bakkersmakronen bleken ook koemelkvrij ). Maar ik moet zeggen dat ik het gemakkelijker vind om voor Thirza op dieet te zijn, dan als ik het voor mezelf zou doen. Feit dat Thirza er gewoon echt beroerd van wordt, is wel goeie motivatie om echt alles aan melk consequent te laten staan...
ik heb zelf KMA in lichte versie maar jaaa ga weer lekker aan echte melk dingen! Heb er nu al zin in! Drink zelf altijd soja en ben er dol op alleen die peuter variant is mij te zoet. Hier ook 1 dol op vlees!
O, en niet zoveel herkenning over dat moeite hebben met groter wordende kids... Ik kan hier niet wachten... Maarja, als alles goed zou zijn geweest met Thirza en zij meer initiatief had gehad in het afbouwen, zou het ws ook wel wat anders zijn Maarreh: elke fase die afgesloten wordt, betekent ook weer een nieuwe die begint he? Op naar het gebrabbel en de verbasterde woordjes waar je krom om kunt liggen! (Stiefzoon had destijds een leuke: bobbeldetter. Mogen jullie raden wat hij daarmee bedoelde... )
Rozemarijke, Klopt hoor, tuurlijk is het een stuk gemakkelijker omdat je weet waarom je het doet! Nouja ik moet zeggen, gelukkig dat wij er geen 'last' van hebben, want ik lust al bijna niks haha! En geen broodje met kaas? Hmm dat overleef ik niet ! Poeh gelukkig dat je nog wat koekjes gevonden hebt hopelijk zijn ze nog lekker ook! Een bobbeldetter? Nee dat zou ik echt echt echt niet weten ! SLC, Super dat je dat al gedaan hebt ! Moet je niet vergeten! Succes met die avonden zal ik maar zeggen ! Hoop dat het allemaal goed gaat voor jullie!
Daarmee bedoelde hij een dubbeldekker (trein) Hij noemde overigens wel alle treine bobbeldetters. Snapte toen ook nog niet helemaal waarom een dubbeldekker dubbeldekker heet...
Ahaaa ja natuurlijk joh! hahahhahaha! Maar weet je wat het stomme is, je gaat het zelf nog leren ook! Zo weet ik prima wat de bahbak is hier...en nog stommer en totaal niet goed, ik noem het zelf ook zo als ik vraag of ze het er voor me in willen gooien... Of wat denk je van een lappiedoekie? Haha, toch duidelijk dat wij daarmee een spuugdoek bedoelen?
Ik zat net even in tranen om Millie. NU ik zelf ouder ben, raakt het me nog zoveel meer als voorheen . Wat een nachtmerrie voor die ouders.
Hier geen tranen wel kippevel, en inmiddels dus zelfs het nieuws wat ik net hoorde bevestigd. Het zal je kind maar zijn die het is zeg! Zo is het al vreselijk, laat staan dan!
ja dat ze je bellen met de mededeling in bel zo even terug ik zie een man voor de deur staan. Doeeiii. zo erg!!!
Nou idd zeg! Zal je maar gebeuren/overkomen. Wil er eigenlijk helemaal niet aan denken! Moet je trouwens na gaan onder welke steen wij leven...hoorde gister pas dat dat meisje weg was, blijkt al een week? 'weg' te zijn...!
Hmm, ik zit bij tijden ook onder een steen... heb vanochtend wel even meegekregen dat ze gevonden is, maar het hoe en wat nog niet meegekregen. Wel dus dat ze overleden is. Maar vreselijk zoiets. Oh my, daar moet ik echt niet te lang bij nadenken, want dan krijg je idd de bibbers van: als zoiets maar nooit met mijn kind gebeurt!