Ja idd! Maar vind het soms juist zo lekker onder die steen! En gelukkig komt Rozemarijke me zo af en toe opzoeken ! Haha!
Hey meiden, ik ben dr ook nog! @ SLC, nog van harte met de verjaardag van je meisje en met een jaar BV!!! Mooie avatar! @ Rozemarijke, denk dat we binnenkort toch eens naar een bioresonantie-typje gaan. Heb jij toevallig een lijst/site met betrouwbare adressen? Hier gaat alles op zoek goed, ik lijk vandaag zowaar voor het eerst ongesteld te zijn geworden, jaja... maar eerst maar even afwachten of het echt door gaat zetten natuurlijk. Verder houdt zoonlief ons nog steeds wakker 's nachts. Zijn oorontsteking is over volgens de KNO arts, zn oortjes waren rustig afgelopen maandag. Hij heeft erg last van verlatingsangst, krijgt kiesjes en zit gewoon niet zo lekker in zijn velletje. Is vast een fase Geef nog steeds 2x BV, ochtendvoeding afbouwen blijft in de planning, maar als op zn tijd, hihi Zal weer wat actiever mee proberen te lezen en te schrijven!
Hee hallo meisjes! Was ook echt onder de indruk van Millie. Hoe kan het toch gebeuren dat een agent en buurman bij je aanbelt die je vervolgens vermoord en in zijn tuin begraaft. Gewoon in een hechte woonwijk, op klaarlichte dag (nou ja; 18.00 uur). Weet ik veel wat hij dat kind nog meer heeft aangedaan... In wat voor wereld leven wij? Zwemleraren, kinderartsen, paters en nonnen, wie kan je nog vertrouwen? Niet dat jongetjes veilig zijn, maar ik ben soms wel blij om die reden dat ik geen meisje heb! 't Gaat dus met jullie allemaal goed met de borstvoeding en/of afbouwen: mooi - mooi! Hier is ventje sinds maandag een ander kind; niet meer zoveel huilen en jengelen en speelt heel rustig en lacht weer heel de dag en eet weer goed 's avonds. Ik heb het Oei, ik groei-boek voor de grap weer eens opgesnord en het was dus klaarblijkelijk echt een sprong, op de kop af klopte het. Niet dat ik m'n hoop vestig op dat boek hoor; integendeel, maar vond het wel toevallig! Gister na het badje geen bedtime-borst meer gegeven. Hij vond het niet erg; ik wel, stom! Dus om 00.00 uur gevoed, maar toen was hij erg slaperig en toen kwam hij om 6 uur weer. Ik wil er ook 1 voeding afhalen, maar weet niet welke en niet hoe. Ben vanochtend onder begeleiding van m'n fysio weer voorzichtig gaan trainen. Oh, wat viel dat tegen, terwijl ik toch iedere dag minstens een uur wandel. Veilig achter de wagen, nu moest ik op de loopband met de armen los. Nu zwaar gevoel in m'n benen en bekken. Zo, ga even macaroni maken. Waar is Ireen?
Hier! Dat vind ik nou leuk, dat iemand opmerkt dat ik er niet ben . Wij hebben twee laptops, zijn allebei bij de MyCom, allebei stuk. Ben nu bij mijn ouders Jens ophalen en zit even op hun PC. Groot deel teruggelezen maar niet veel tijd om op iedereen te reageren. Zogelukkig: Als je wilt laat ik mijn man bellen naar Cecile en zij krijgt jou vast wel in het S&JC. Man kent Cecile. Verder ben ik alles vergeten T zit namelijk zo, wij hebben de sleutel gekregen van het pand waar wij over 3 weken onze praktijk openen. Er waren heel wat problemen met de financiering en de vorige eigenaren, die zijn nu opgelost. Ben hard aan het klussen en van alles aan het regelen. Buiten dat het opgeknapt moet (muren, vloeren, deuren, kozijnen, alles) moeten we ook administratief een praktijk openen met alles wat daarbij komt kijken (en dat is heel wat). Koppie zit dus vol en weet zo even niet meer wat iedereen schreef, sorry. Ik hoorde van Millie in de auto vanmorgen, en heb ook een potje zitten janken. Mijn hart gaat uit naar haar ouders. Hopelijk doet mijn PC het snel weer en kan ik hier weer meekletsen. Verder gaat het met Jens goed, overdag slapen drama, 's nachts weer beter. Kolf niet genoeg, en regelen helpt niet. Ik kolf dus maar door tot het op is , misschien trekt het weer bij *kijkt hoopvol*. Ik bedacht gister dat ik niet eens meer weet hoe het voelt hem aan de borst te hebben, vreselijk. Nog steeds verdriet daarom. Liefs allemaal!
Heel bizar verhaal idd Vanuit m'n werk weet ik wel dat de meeste daders zelf ooit ook slachtoffer zijn geweest, maar het blijft onbegrijpelijk hoe iemand het voor zichzelf kan rechtvaardigen om dit soort dingen te doen... @MG: ik heb destijds gezocht op www.bioresonantie.nl Daar staat een lijst van mensen die de betreffende cursussen hebben gevolgd en afgerond. Weet je iig zeker dat je niet met een wanna-be te maken krijgt... Maar dat betekent dat je het idee hebt dat er wat meer achter alle onrust zit? Hier een ziek meiske weer. Pff, is ze net weer opgeknapt van de buikgriep, nu weer snotverkouden en koorts. Arm kind. Ze heeft er nu gelukkig niet heel erg veel last van overdag, maar 's nachts dus wel: slijm gaat zich ophopen en dan hoest ze zich steeds wakker. Vannacht op een gegeven moment elk kwartier wakker. Thirza is dus naast mij komen liggen en m'n man is op het stapelbed gekropen. Konden we er tenminste nog het maximale aan slaap uithalen En de afgelopen dagen lijkt ze toch wel behoorlijk af te bouwen met de hoeveelheden die ze drinkt, want ik heb telkens behoorlijk gespannen borsten. Nouja, zoals jullie wel weten zal ik het niet erg vinden als ze het af gaat bouwen nu. Ze krijgt iig niet meer vlak voor het slapen gaan: dat doen we beneden. En omdat ik niet bij d'r weg mag lopen als ze in bed gaat, (vooral 's avonds en 's nachts) brengt manlief d'r nu steeds naar bed en trek ik hem er uit als ze 's nachts niet terug wil... En dan blijft ze dus zonder huilen wel rustig liggen, tutje hola Nou, ga nog ff een taart afmaken
Ireen, Hihi, oeps! Nouja maar volgens mij was je er 2 daagjes geleden nog toch? Dacht dat je het gewoon druk had, het is niet verplicht te reageren hier natuurlijk ! Maar je hebt het dus idd ook druk, succes meid! Hoop dat alles allemaal goed gaat! MG, Hmm bij jullie lijkt alles zich op te stapelen op het moment als ik het zo lees! Sterkte en succes in ieder geval! En idd alles op zn tijd hoor, niet te snel willen, dat kan ook averechts werken ! Zogelukkig, Tja waar gaat het heen he. Ongelofelijk! Hoorde pas ook iemand waarvan het zoontje dus idd zwemles kreeg van die ene niet zo lieve meneer, daar moet ik toch ook niet aan denken. En tja als je zo uit je eigen huis word meegenomen of meegelokt zegmaar en dan word vermoord idd, waar ben je dan nog wel veilig tegenwoordig? Bleh! Rozemarijke, Dat ze wat minder lijkt te drinken, dat komt natuurlijk voor jou niet heel slecht uit ! Dat ze toch weer ziek is, dat komt een stuk slechter uit! Beterschap kleine Thirza! Sterkte met de nachten, en wat een gekske dat ze bij papa wel gewoon gaat slapen zegmaar en bij mama niet! En ja hoor, het is zeker heel gezellig onder de steen! Al zaten wij afgelopen tijd onder een dondersteen, wat minder gezellig dus, maar geeft niet, heb je ook soms nodig om de goede keuzes te kunnen maken. Liefs, Hanneke!
Hmm, ja, manlief had ook zwemles van die ene zwemleraar... Was zo'n aardige man en dan hoor je dat! Een beetje te aardig dus Met het slapen van Thirza... ze hangt gewoon nogal aan mij als ze niet lekker is. Bij paps heeft ze dat minder, die is lief, maar heeft ze niet fulltime nodig zeg maar. Dus ach... als dit zo werkt, dan brengt paps haar dus de komende tijd lekker op bed Heb ik ff tijd om te forummen Onee, dan doe ik wat manlief altijd deed als ik Thirza op bed bracht: de etenszooi opruimen en haar speelgoed terug in de manden
Haha, eigenlijk toch niet zo een goede ruil dan ! Nouja geeft niks, als de kleine prinses het maar naar haar zin heeft toch? Das het belangrijkst! En idd die zwemleraar was blijkbaar net iets te 'aardig'... Hier vanacht 2 lege bedjes, Malou en Ruben zijn al bij opa en oma. Moeten morgen al vroeg weg en anders zouden ze ook zo vroeg op moeten, dus maar zo opgelost. Kleine Benthe heeft mazzel, die mag van papa (en mama) mee naar het ziekenhuis morgen. Hier moe, en kan niet slapen! Das ook irritant zeg! En heb nog een pb staan die beantwoord 'moet' maar daar heb ik dan weer net ff geen zin in...zucht...haha!
Thanx voor de link Rozemarijke! Ik heb er eentje in de buurt gevonden en haar een mailtje gestuurd. Ik vraag me af of er toch meer aan de hand is met mijn zoontje dan slechts oorproblemen. Hij heeft wat eczeemplekjes en slaapt erg slecht.
Hmmm, klinkt bekend... hier waren de oorproblemen weg zodra we op dieet gingen. Thirza heeft een tijdje terug nog een keer oorontsteking gehad en dat was (toevallig?) nadat ze een paar keer chipjes had gehad waar dus weipoeder in bleek te zitten... Benieuwd of het wat oplevert! Hier horen we morgen de uitslag van een bloedtest...
Trouwens, even een foto spammen van ons boefje: heeft sinds kort haar eigen kleurpotloodjes en daarmee kleur je natuurlijk jezelf. Doet mama toch ook altijd? Oftewel: ze weet al aardig hoe ze zichzelf op moet maken, LOL
Ik heb trouwens niet gekolfd vandaag, wilde eens even kijken hoe dat dus gaat en aangezien ze toch sojamelk drinkt als ik er niet ben en het daarvoor dus niet meer nodig is om te kolven (kan ik iemand nog blij maken met mijn voorraadje, LOL?)... maar pff, da's nog geen succes Hopelijk heeft Thirza zo honger, (die ga ik zo ophalen bij de gastouder), hahaha.
Ik kan er weer op thuis... Rozemarijke: haha, die foto! Wat een lekker meissie! Maar nu ziek dus... beterschap maar weer! Tja, zo'n voorraadje zou ik wel willen Nee hoor, we redden het nog. Hanneke: Hoe was t ziekenhuis? Overleefd?
@Ireen, je kan er dus weer op! Ontzettend lief aanbod dat jij/je man mij zou willen helpen om bij het S&JC binnen te komen! Maar heb met mijn verzekeraar gebeld en ik moet uitbehandeld zijn. Dat ben ik volgens de heren doktoren niet en dus zou ik het zelf moeten vergoeden, maar dan kan ik er wel een baan bij gaan nemen! Bovendien is het niet om de hoek en waar laat ik mijn zoon. Ik ga weer rustig trainen onder begeleiding van de bekkenfysio, zij maakt gebruik van een prachtige fitnessruimte. 's Avonds, dus dat komt mij ook goed uit! Naast de bekkenbodem gaan we de buikspieren eens een flinke boost geven, want die zijn flut, ook vanwege de keizersnee. @Hanneke; ging het? @Rozemarijke: Thirza nu al aan de oogmake-up haha! Beetje rouge zou ook geen kwaad kunnen op dat bleke neusje. Kan wel zien dat ze ziekjes is! Hoe laat krijg je de uitslag? Ik ben echt reuze benieuwd!
Ja, 't is echt een bleekneusje en de laatste tijd vooral. Breekt m'n hart af en toe van, dat ik 'r dan zit te bekijken en denk: he, als je nou gewoon lekker gezond was, wat zou je er dan helemaal lekker uitzien. Maarja, die tijd gaan we hopelijk krijgen... Ze zal zelf iig gedacht hebben: moet die wallen maar ff camoufleren. Moet ik 'r nog maar eens bij gaan brengen hoe dat echt moet... Ik sta om 15 uur ingepland voor een telefoontje van de kinderarts. Vind het nu toch best wel spannend... hoop echt zo dat er duidelijkheid komt! Ben nu echt helemaal ziek trouwens Zou vandaag met Thirza naar m'n zus, maar Thirza is vanochtend door de gastouder hier opgehaald, (m'n man kon niet thuis komen werken en heeft dit geregeld met de gastouder ), dus ik lig hier op de bank. Nouja, kan Thirza rustig spelen daar, die stond al naast me te huilen toen ik boven de wasbak hing. Snapte er niks van en had daarna echt even nodig om bij te komen en weer vrolijk te gaan spelen. Is ook aan te merken dat ze nog niet helemaal beter is... Nouja, hopelijk dat de boost aan slaap die ik vandaag ga pakken, zoveel goeds doet dat ik eind van de dag flink opgeknapt ben... @Hanneke: ben ook benieuwd hoe het met jou is nu! @Zogelukkig: en de artsen willen niet toch een brief schrijven ofzo, waarin ze aangeven dat je onder de huidige mogelijkheden toch uitbehandeld bent? Ik bedoel, is toch wel van de zotte dat je akkoord moet gaan met allemaal medicatie, om hiervoor in aanmerking te komen? Kan ik me toch ook wel kwaad om maken, dat we dus liever iemand aan laten lopen kwakkelen, dan dat we zeggen: we hebben een goeie behandelmethode, daar mag je gebruik van gaan maken... Maarja, alles draait om geld tegenwoordig he? En je zal als zorgverzekeraar toch eens geld uitgeven om iemand beter te laten worden... ook wat dat betreft denk ik dan: waar gaat het toch heen met deze maatschappij? Maar iig fijn dat je wel een goeie bekkenfysio hebt!
De afspraak bij de bioresonantie-therapeut is gemaakt, 1 april (geen grap ) kunnen we terecht. We zullen zien Mijn (eerste!) ongi heeft echt doorgezet trouwens. Maar, ik heb helemaal geen krampen? Normaal had ik echt erge pijnen, maar nu niks, heerlijk hoor! @ Rozemarijke, leuke foto zeg!!! Ik vind haar haartjes zo cool! Hoe is de bloedtest uitgevallen? Ah lees dat je om 15u de uitslag krijgt, das bijna! Spannend!!! Ik ben toevallig zelf net mijn voorraad aan het opmaken, haha Ik geef hem nu tussen de middag gekolfde voorraadmelk (koud) in een rietjesbeker. @ Hanneke, lees dat je naar het ziekenhuis moest. Alles goed gegaan? @ Ireen, fijn dat je weer op internet kunt! @ Zogelukkig, dat is toch van de zotte dat je je behandelingen nou zelf zou moeten gaan vergoeden zeg!
Hey meiden, was al eerder gebeld vanmiddag, maar ben toen op de bank in slaap gevallen. Net even gedoucht en dan ga ik Thirza weer ophalen... Aan haar bloed was niets te zien. Helaas, want ik hoopte dat dit gewoon duidelijkheid zou geven. Nou zegt dit dus verder helemaal niets, zei de kinderarts ook alweer, want er is heel erg vaak helemaal niets te zien op deze leeftijd terwijl er dus wel echt wat aan de hand is. Maar goed, nu dus op naar de provocatie. Alhoewel ik met de afgelopen weken in m'n hoofd nu erg aan het twijfelen ben of ik daar al wel aan wil.... alles begint net een klein beetje rustiger te worden en door verschillende momenten waarop ze toch melkbestanddelen binnen heeft gehad, is ons wel duidelijk dat ze allergisch is. En met m'n huidige eigen gezondheid/weerstand, denk ik eigenlijk dat het verstandig is om voorlopig eerst maar even de rust te bewaren. Maar goed, had ik vanmiddag aan de telefoon de puf niet voor om daar even over te gaan hebben, dus binnenkort maar even telefonisch overleg met de KA... ook om eens even te horen wat het nou extra oplevert om op deze manier bevestiging te krijgen van wat we al wel weten. Kunnen we dan een definitieve beslissing nemen.