Borstvoeding en Trots deel 2....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Ireen: tot een maand of 9 riep ik hier altijd dat wanneer ik begon te wennen aan (en te rekenen op) een ritme, het weer omgegooid werd :) Bereid je dus nog maar even voor op wat wisselingen ;)
    Zat hier altijd te klooien met afspraken op het CB. Dacht ik een handige tijd af te spreken en zucht... tegen de tijd dat het zover was, sliep ze natuurlijk weer precies op die tijd en kon ik 'r altijd wakker maken om te gaan :(

Wel een idee om de kat even bij jullie te logeren te doen: ze kwam hier van de zomer met de ene merel na de andere binnenzetten, (leuk :(), dus die muis zou ook geen probleem moeten zijn, LOL

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ben zo ziek als een hond....:(

Ben al vanaf vannacht 5 uur aan het spugen. Kan nog geen slokje water binnenhouden of er komt weer een hele lading gal uit. Heb ook vreselijke spierpijnen in al m'n gewrichten en vreselijk veel pijn in mijn rug.
    Manlief heeft de hap net gebeld en die raadde ORS aan. Is hij nu halen.
    Als ik vannacht nog steeds moet (gal) spugen, moet ik weer bellen.

Ik vraag me af wat dit met m'n voeding doet. Komen er nu gifstoffen in de melk?

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zogelukkig> wat ben jij nu zoongelukkig zeg :(
    nee zo snel gaat dat niet. Je zal wel terugloop van voeding hebben.
    Probeer je ORS met kleine lepeltjes om de zoveel min te nemen. Niet grote slokken tegelijk.
    Bij mij wil wel eens cola helpen en dat erin te lepelen.

Beterschapjes!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Zogelukkig: beterschap! Als het de buikgriep was die ik had, is het met 1-2 dagen kotsen weer over...
    Wat het met je voeding doet... geen flauw idee. Zal niet veel goeds zijn, maar iig ook antistoffen tegen dit virus. Hopelijk slaapt je kleine man vannacht iig even door, kun jij daar lekker van opknappen!

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Zogelukkig, bah bah bah, heel veel beterschap meid!!!

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    zogelukkig: echt balen. Hopen dat het snel weer over is. Denk wel dat daardoor de productie wat kan dalen maar verwacht dan ook dat die erna weer snel opkrikt.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee je melk blijft van prima kwaliteit. Hooguit zl het moeilijker toeschieten omdat je je niet goed voelt.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    zogelukkig: Volgens mij maakt dat voor je voeding niet uit. Ik las hier laatst ergens (als ik me niet vergis van Dirksmama) dat als je door de griep ofzo afvalt, je voornamelijk vocht afvalt en dat kan dus geen kwaad. Pas als je vet gaat verbranden komen er slechte stoffen vrij, maar dat is nu nog niet het geval bij jouw... Beterschap in elk geval!!

Jitte heeft de afgelopen nacht doorgeslapen!! *doet klein vreugdedansje* Ze werd pas om 8.40 wakker vanmorgen, en Jelle zelfs pas om 9.00... En dat natuurlijk weer op mijn werkdag, ik was al om 5.30 op.... ;) Nou ja, heeft papa ook een keer geluk... (al schrok hij zich een hoedje toen hij wakker werd)

Het lijkt dus wat beter te gaan. *klopt af* Nu maar hopen dat het doorzet, morgen gaan de kinderen bij oma logeren, omdat wij naar Düsseldorf gaan... :D Het eerste uitstapje met zijn tweeën in 2 jaar, dus het kan onderhand. Ik heb er zin in!

O ja, over katten gesproken... Iemand die van mij hebben? Je krijgt er geld bij.. :D ;) Dat mormel heeft gisteren haar avondeten over mijn toetsenbord gekotst! Echt, de brokjes zaten tussen de toetsen gebakken, zo ongeveer... Blech! Gelukkig had ik nog een oudje liggen, want ik heb dat ding zo de kliko ingemikt... De prut droop eruit! Wanneer leert dat beest nou eens dat ze niet zo achterlijk veel moet drinken als ze net gegeten heeft! (ik let al op dat ik niet teveel water in 1 keer neerzet, maar soms vergis ik me nog.. )

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @zogelukkig: beterschap!
    @bluesky: veel plezier en geniet ervan.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nou meiden, ik ben weer een beetje boven Jan, wat een akelig virus zeg!

Sinds gisteravond 21.00 kon ik eindelijk kleine slokjes ORS binnenhouden, maar vanaf vanochtend 6 uur loopt het er van onderen uit. Gewoon waterdun, zo akelig! Mijn man zei al: jij hebt ook een luier nodig...

Fijn om te horen dat de melk nu niet slecht is! Zoon drinkt goed, had gister idd wel een late TSR, maar gelukkig had ik nog een nieuwe neusspray in de koelkast staan, wonderspul, serieus!

Ga nu proberen een slokje thee en een beschuitje binnen te houden.

11. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Doe nog maar rustig aan Zogelukkig, beterschap en wens je een fijn weekend.

Alle anderen ook een fijn weekend.

Hier alles goed.

Ga mijn meisje drinken geven en in bad doen.

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Wat weer een beroerde nacht voor mij. Kreeg de ene na de andere hoestaanval, een keer zelfs tot overgeven aan toe. Daarna was de prikkel wel gelijk minder gelukkig en heb ik ons meisje nog ff gevoed (die werd wakker toen ik bijna in slaap viel, goede timing dus). Heb denk ik een uurtje of 4 geslapen, dus onderhand meer gehoest dan geslapen.
    Dacht ik vanmorgen nog ff te kunnen slapen werd onze meid wakker, had een poepluier en ja papa was al naar het werk dus die was voor mij.
    Wordt zo moe van het hoesten. Gaat hopelijk toch snel genoeg over.
    Dit moest ik ff kwijt.

13. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Sterkte met dat hoesten Panda

14. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Panda beterschap!

Ik ben net terug van het CB.
    De DKTP-prikjes van zoonlief hebben we even uitgesteld. Hij is al zo lang ziekig en eigenlijk nu net weer beter en heeft natuurlijk net afgelopen maandag buisjes gekregen. Werd anders een beetje teveel van het goede.

Hij was wel goed gegroeid, ondanks dat ie zo ziek is geweest. Hij is nu 12.230 gram en 80 cm. Heb het ook nog even met de vpk gehad over het eten, dat ik vind dat ie zo weinig eet en ik dat niet kan rijmen met hoe hij eruit ziet. Zij dacht dat ie gewoon niet zoveel nodig had en waarschijnlijk nog veel uit de BV haalt. Kreeg overigens weer een pluim dat ik nog BV gaf! :D

15. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Mg2009: Gelukkig dat hij dan toch goed gegroeid is ondanks dat hij niet zo heel goed eet en ziek is geweest. Die prikken zou ik denk ik ook hebben uitgesteld, is anders idd wel heel erg veel.

16. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik wil even zeggen dat ik na ruim 3 maanden eindelijk van de spruw af ben!! Nystanine, daktarin en flucanazol ten spijt, uiteindelijk heeft het good ol' gentiaan violet geholpen. Ik ben blij, na 3,5 maand verlopen de voedingen niet meer huilend. De aanhouder wint! :D

Oh ja, ik word leidster bij LLL... vond dat ik na 2 van die heavy spruwervaringen het wel verplicht ben aan mijn mede komende spruwmoeders. ;)

17. appeltje

zieken hier: beterschap!!

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    appeltje: wat een doorzettingsvermogen, bij de LLL hebben ze aan jou een goede! ( Waren er maar meer zoals jij ).
    Succes met de studie!

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Leuk Appeltje! Succes!

20. appeltje

#120 appeltje, 29 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2010
    dank, dank, dank.... iets anders dan bv is gewoon geen optie, dus geen kwestie van volhouden, maar doorzetten/uitzingen... :)

Ik kijk uit naar de komende maanden, want het wordt steeds makkelijker weet ik uit ervaring. ;)

Deel Deze Pagina