Borstvoeding en trots deel 3

Discussion in 'Borstvoeding' started by raspberry, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat fijn Rozemarijke, gefeliciteerd meid!

De eerste weken zullen extra spannend zijn, hopelijk blijft deze beeb lekker plakken, daar gaan we vanuit he!:)

2. fafje

fafje Niet meer actief

Rozemarijke!!! GEFELICITEERD!!!!! geniet er maar lekker van!

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!! Wat super!!!

@Mamavansimone, super zeg!
    @Geke, idd 300cc. Koemelk zou kunnen, yoghurt ook. Danique was hier 13 maanden toen ik gestopt ben met kolven en melk meegeven. Hier kreeg ze toen alleen brood met water/thee en eventueel nog wat fruit.

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Gefeliciteerd Rozemarijke!!!

5. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland

Gefeliciteerd!

(en gezellig ;):))

6. zogelukkig

Het wordt gewoon een zwangerclubje zo!:D

Misschien fafje ook nog binnenkort en ik kan nog wel wat namen verzinnen.

7. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    Gefeliciteerd Rozemarijke! Wat een mooi nieuws, dus toch alles goed!

Haha, zwangerclubje, nee hoor, ik doe niet mee! :p

Dankjulliewel... Kan dus ook vanaf een jaar helemaal geen melk meegeven, dan haalt ze met een schaaltje yoghurt zeker de 300cc.
    Ze eet echt goed en alles dus dat zit wel goed dan.

O, en salapio natuurlijk ook gefeliciteerd!! Wow, nummer drie! :)

8. zogelukkig

Geke, ik geef ook geen andere zuivel behalve kaas op brood en heel soms wat yoghurt, maar da's meer voor de lekker dan dat het nodig is.

Zoon drinkt gemiddeld 4x per dag en ik denk wel dat dat 300cc oplevert.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

AAAHHH, Salapio, jij ook! Leuk joh, dan lopen we dus samen op!
    Gefeliciteerd!

Hier is het idd spannend, ik zou dus volgende week die afspraak hebben met de gyn, maar net even gebeld en verzet naar een weekje later, want volgende week gaan we echt nog niets zien....
    Nog twee weekjes aftellen dus en vanaf dan elke twee weken een echo tot aan de 12 weken. Dat zou de spanning een beetje beheersbaar moeten maken, volgens de gyn... ;)

10. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Salapio, gefeliciteerd!!!

11. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    rm: wat leuk meid, een brusje voor Thirza!! Lekker genieten he!
    @salapio: jij ook gefeliciteerd!!

Ik stap niet meer in hoor, ben heel blij met wat ik heb :D

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik ben pas een keer ongesteld geweest en dat was 5 weken geleden, ik ben al een week aan het rommelen maar het zet niet door. Het moet nog even op gang komen denk ik dan maar....

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    MamavanSimone,
    Klein beetje aan de late kant, maar super hoor! 11 maanden is echt een prachtige tijd al!

Rozemarijke,
    Wauw, gefeliciteerd! Duim met jullie mee dat jullie over een maand of 8 weer lekker mogen voeden! Echt super! Hele fijne zwangerschap gewenst!

Salapio,
    Voor jou ook van harte gefeliciteerd! En uiteraard ook voor jullie super! Fijne zwangerschap gewenst en ik hoop dat alles helemaal goed mag gaan!

Geke,
    Over jouw beslissing om koemelk of kunstvoeding te geven, kan ik niet beslissen. In principe kan allebij denk ik, het is net waar jouw voorkeur naar uit gaat. Laat ongesteld, ik vind dat ik behoorlijk laat ongesteld ben geworden, haha. Nee hier wellicht ook naast de borstvoeding nog andere zaken waardoor het vertraagd is. Maar ik ben na Benthe pas na 25 maanden ongsteld geworden.

Verder kom ik de komende twee weken niet meer schrijven hier, niet dat ik zo actief was/ben maar toch :p, nee we gaan op vakantie. Hier verder alles zn gangetje, geen echte veranderingen. Madammeke drinkt nog altijd 2x bij mij, tis niet veel, maar tis nog altijd iets ;).

Liefs Hanneke.

14. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Rozemarijke: gefeliciteerd! Betekent dit dat je 1 week na de conceptie al positief testte?
    Wij hebben niet de moeite genomen om iets om te doen op de dag dat ik ongesteld zou worden maar dat ben ik nu een week later nog steeds niet. Als mijn cyclus per ongeluk deze keer langer was kunnen we misschien nog raak geschoten hebben ook. Ik geef het nog een week en dan toch maar testen denk ik....

15. zogelukkig

Fijne vakantie Hanneke, veel plezier!:)

16. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hey Rozemarijke, gefeliciteerd!!! :D

17. zogelukkig

Ben jij de volgende?:D Hoe is het met afstuderen trouwens?

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dankjewel :D! Hoop dat dat helemaal goed zal komen!

19. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wie weet :D

Afgestudeerd was ik al in '05 :p ;)

Maar je bedoelt mijn proefschrift... AF! Ligt nu bij de leescommissie, en zou over 2 weken door hun beoordeeld moeten zijn. Ondertussen zijn we ook verhuisd en ben ik druk bezig met de start van mijn nieuwe project en de laatste dingetjes van het boek (dankwoord, Nederlandse samenvatting, evt. index, etc, dat soort dingen hoeven nog niet in het manuscript dat de commissie leest).

Half november is de grote dag :) (verdediging, en als het goed is dus promotie tot dr. :))

20. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    heeej, wat goed evenstar! half november, heb je lekker nog wat incubatietijd. boekje moet ook nog gedrukt natuurlijk. super hoor als je het dan in handen hebt. dr. evenstar noemen we je dan hier ;)

Share This Page