Borstvoeding en trots deel 3

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door raspberry, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ireen

    Ireen Fanatiek lid

    8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Nee niet zwanger... we hebben er nog nooit zo lang over gedaan ;)
     
  2. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Ireen, lijkt me erg leuk! Maar ben benieuwd of D. het nog zo lang volhoudt.
     
  3. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zo meiden, ben ik ook weer een keertje! Even heel bewust afstand genomen van dit stukje op het forum. Het lukte gewoon even niet om hier te komen zonder bepaalde gevoelens te krijgen, wat eigenlijk vooral mijn eigen onzekerheid was/is.

    Laatste keer kwam ik hier eigenlijk melden dat we gingen afbouwen/gingen stoppen. Wat eigenlijk zorgde voor gigantische onrust hierzo. Nouja inmiddels is dat gaan liggen en hebben we ook gekozen niet meteen te stoppen, maar ervoor gekozen dat we langzaam aan gaan stoppen. Vanaf eind volgende week ga ik niet meer zelf aanbieden of ze wil drinken, maar krijgt ze alleen smorgens de borst als ze daar zelf naar vraagt. Keuzes die zorgen voor rust.

    Met de kinderen is alles super! We zijn inmiddels volgens mij met zn allen helemaal gewend aan het schoolritme. Verder zijn het gewoon drie heerlijke kinders waar we nog altijd van genieten!


    MamaVanSimone,
    Uiteindelijk is het bij jullie dus toch gestopt, fijn dat je toch kan zeggen dat het mooi geweest is! En daarbij je hebt haar iets prachtigs mee kunnen geven! Mooi zo! Hoop dat de verbouwing opschiet en er inderdaad nog een kindje in jullie gezinnetje mag komen.

    Zogelukkig,
    Laatste wat ik van je lees is dat het goed gaat, hoop dat dat voor nu nog altijd geldt. Zo te lezen zit jullie mannetje lekker in zijn vel, iets wat natuurlijk heel goed is voor zijn ontwikkeling.

    Kristel,
    Wat goed van je dat je toch je eigen plan getrokken hebt en toch gewoon bent blijven voeden! Ben benieuwd hoe het nu gaat omdat jij volgens mij laatst een topic had over dat je het niet meer wist. Hoop iig dat het uiteindelijk allemaal toch is goed gekomen nu.

    Ireen,
    Met jullie kleine Jens gaat het zo te lezen ook erg goed! Inderdaad, kleine mannetjes worden groot! Het gaat zo snel he? Ik kan me hier niet eens voorstellen dat het toch echt ruim 4 jr geleden is dat wij Malou en Ruben kregen, de tijd gaat zo snel joh! Vervelend van de allergieen, maar hoop dat hij daar weinig last van ondervind. Jouw bekken nog altijd niet veel beter dus, dat is wel balen! Hoop voor jou ook op een positieve test in 2012 :). Over het nog melk hebben, weet ik eigenlijk ook niet, misschien eens de ha of een lk over bellen?

    Salapio,
    Weet niet of je het leest (net zoals bij alle andere eigenlijk, haha maar vooruit) maar wat fijn dat de wendag van M totaal geen problemen opleverde! Is ze inmiddels al vaker gaan wennen? Nouja hoop dat ze er met plezier heen zal gaan! Geniet van je zwangerschap nog eventjes, alweer dik over de helft heen zeg!

    Red,
    Mooi dat je een complimentje hebt gekregen op het cb over de borstvoeding! Het is niet nodig, maar toch is het wel fijn lijkt me! Erg fijn als je zo bij je cb terecht kan! En een lief meisje, dat was vast niets nieuws voor jou :D! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! (of had ik dat al gedaan? :)) Ben benieuwd of jullie dametje nog zal blijven drinken, de toekomst zal het leren he?

    Rozemarijke,
    De onderzoeken die je tot nu toe gehad hebt klinkt eigenlijk best als goed nieuws, dat de verklevingen weg zijn bedoel ik. Snap dat je in ieder geval wil wachten tot je de uitslagen hebt van de verdere onderzoeken enzo. Hoop in ieder geval dat het nieuwe jaar voor jullie goede berichten brengt en jullie hopelijk ook een kindje mogen ontvangen!


    Zo en aan het einde wil ik iedereen in ieder geval fijne kerstdagen toewensen omdat ik niet weet wanneer ik hier weer kom lezen/schrijven :)!

    Liefs Hanneke.
     

Deel Deze Pagina