hallo meiden! ik lees altijd wel aardig mee maar vaak op mijn telefoon en dan heb ik geen zin om op dat ding een heel verhaal te typen Nu dus even weer reactie... Ireen, ik kan dat ook hebben... mijn vriend zegt altijd: je kunt beter schoonmaken als het bezoek weer weg is Typische mannen-opmerking maar serieus.. ze snappen het vast als je iets wat minder op orde hebt! haha, ik was mijn ramen toch zo dubbel zo vaak als jij logeren ging goed. jo moest wel wennen toen ie weer thuis was. hij is een dagje niet naar kdv geweest, hij was helemaal oververmoeid. Zit net een beetje op de grens of ie wel of niet een middagdutje doet. Ligt nu wel lekker te slapen weer. Rozemarijke: Gomarus college ken ik de naam wel van maar verder zegt het me niet veel. Ik zat op het Willem Lodewijk Gymnasium, ken je dat? Wel spannend zeg, of er al een miniroosje komt... oudejaarsloterij doen wij al een aantal jaren aan mee, dit jaar gaan we winnen goed idee om de cb arts nog even te vragen naar het stukjes eten. ik hoorde laatst van iemand dat ze tot d'r 6e potjes heeft gegeten met babyvoeding omdat ze geen stukjes wilde eten. nijnja: mooie foto! Ik heb ook nog een mooie van buiten voeden maar moeten jullie even op wachten want mijn vriendin heeft hem gemaakt en die zit nu op de filippijnen. verder gaat het hier wel goed. Robin doet t lekker. slapen gaat goed en drinken ook. volgende week weer cb...
Geke, In mijn Hanneke tijd moet ik dingen doen die IK leuk vind om te doen, waar ik vrolijk van word, wat ik fijn vind en ik geloof dat forum kijken enzo daar wel bij hoort ! Fijn dat Jo het zo leuk vind om te gaan logeren, snap dat je hem dan lekker af en toe laat logeren. Haha Jo dus druk aan het tellen, leuk hoor ! En gelijk heb je dat je rustig aan hebt gedaan, 120 rijden dat komt wel weer (en anders niet). Rozemarijke, Ja hoor ze hebben zeker van de taart gesmuld, ze vonden het alleen echt vreselijk zonde om er een mes in te zetten en stukjes eruit te snijden, haha, ze wilde hem liever bewaren ! Denk idd dat wat je al zegt waar is, dat wanneer je echt in een gemeente (tenminste zo noemen ze dat hier altijd) opgegroeid bent, je zo eigen bent met alles, kan me voorstellen dat jij (mede) daardoor een hoger cijfer had dan je man. Nouja en een 7.2 vind ik ook erg goed hoor ! Hmm ik zou zeggen aan de kinderarts heb je ook maar weinig gehad, jammer, hoop dat een eetdagboek iets zal helpen, gaat dat dan samen met een dietist(e)? Of met de kinderarts? Fijn dat ze nu minder drinkt snachts en getroost word door papa. Wel jammer dat jij niet zo lekker slaapt, hopelijk komt dat snel! En spannend dus of er een wondertje op komst zal zijn of nog niet. Vind overigens dat je gelijk hebt dat je niet elke keer wil zitten testen hoor . Ireen, Leuk dat jullie de sleutel hebben! Wat fijn te lezen dat Jens er al goed heeft geslapen! Stiekem was ik er een beetje bang voor, haha, hoe gek he, maar ik had echt gedacht dat hij daar wellicht wat moeite mee zou hebben gezien het natuurlijk nog geen bekende omgeving is. Kan me voorstellen dat het behoorlijk pittig/heftig is, 3 'huizen' om schoon te houden, een hoop geregel, een hoop geklus, werken, voor kleine Jens zorgen. Vergeet je niet af en toe een beetje rust te nemen? En ook niet vergeten te ademen he meid. Pfff ik moet al zuchten als ik het alleen al allemaal lees, haha. Fijn dat het familie&kerst dilemma is opgelost, geniet van jullie dagje als gezinnetje. Zogelukkig, Wat goed dat hij een week heeft doorgeslapen zeg! Hoe gaat het nu? Nog af en toe snachts? Of heeft ie de smaak van het doorslapen te pakken? Haha, moet stiekem een beetje lachen om de verf die bij jullie van de plinten kwam, sorry, maar dat is echt zoiets voor mij haha. Nijnja, Fijn dat je productie toch weer lekker opgetrokken is. Kleine die vrolijk en actief is, dat klinkt goed en idd als prima en voldoende voeding. Kloof dat is wel even wat minder prettig, is ie inmiddels al aan het herstellen? Veel bloot in de open lucht laten zodat het kan drogen. Druppeltje melk op uit smeren en laten drogen. Bepanthen deed ik er op als ik iets van een wondje of gevoelig plekje had. Succes in ieder geval! Hele mooie foto, vind hem wel iets weg hebben van zo een 'ouderwetse'/'klasieke' foto ! Mooi! Even maar weer eens de moeite genomen om hier weer terug te lezen ! Wij zijn zaterdag naar plopsaland de panne geweest, was echt super leuk! Hebben een heerlijke dag gehad, was mooi weer, de kinderen hebben genoten, wij hebben genoten, de opa's en oma's die ook mee waren hebben ook genoten en het was gelukkig niet druk. Malou en Ruben waren echt helemaal gek van de kabouter plop bootjes, binnen varen langs allemaal kleine kaboutertjes ! Zijn er volgens mij een keer of 4/5 in geweest. Naar de bumba show geweest, naar de piet piraat show geweest, in allemaal ronddraaiende hobbel dingen enzo geweest, op konijntjes rond gehobbeld, whaha, geen idee wat nog meer allemaal ook weer, maar de kinderen vonden het super! Wij zelf zijn nog in een heeeeele hoge zweefmolen geweest, nou ik was blij weer met 2 voeten op de grond te staan ! Dat ding was echt eng en hoog en het waaide behoorlijk daar boven dus ging voor mijn gevoel alle kanten op! Nouja het was echt een geslaagde dag ! Verder niet zo mooi nieuws, maar daar had ik al een topic over gemaakt. Benthe heeft zondag voor het laatst bij me gedronken, ben benieuwd of ze nog zal gaan drinken, wil het tot morgenochtend/morgenmiddag aankijken en anders is het gewoon afgelopen voor ons. Dan zal ik ook afscheid moeten nemen van dit clubje hier denk ik. Liefs, Hanneke.
Ha die Hanneke, Ik ga lekker alleen even op jou reageren! Allereerst maar even met het verdrietige nieuws dat ik lees dat kleine Benthe niet meer aan de borst wil. Ik word er helemaal emotioneel van! Ik weet hoe graag je haar aan de borst had altijd en hoe hard je daar soms voor hebt moeten knokken ivm bepaalde keuzes enzo. Mag ik vragen hoe het komt? Heb je niet meer of wil zij niet meer? Ik leef iig heel erg met je mee en wil je even zeggen dat ik je echt een kanjer vind! Wat leuk dat Plopsaland zo leuk was! Wij zitten ook weleens te denken om naar een kleinschalig pretpark te gaan maar weten eigenlijk niet of dreumessen van 1,5 daar wel wat aan hebben. Hier wil zoon niet zo lang meer in de wagen en als hij gaat lopen, gaat hij niet naartoe waar wij naartoe willen. En mogen ze al in die attracties? Laatst bij een kermis is hij met papa in zo'n kinderdraaimolen geweest en hij keek echt heel benauwd! Hoe vond Benthe het? Het doorslapen was van korte duur, haha, vannacht kwam hij weer 2x en de nacht daarvoor 1x. Het is niet erg, ik vind het prima. Je komt toch nog weleens buurten he! Daag, groetjes!
Hey Hanneke, kwam ook ff zeggen dat je gewoon moet blijven buurten hoor! Ben hier helemaal trots op Thirza: ondanks twee doorkomende kiezen, (een is door, de ander bijna) heeft ze vannacht doorgeslapen! Ze is ook wel een beetje ziekig, moe-ig enzo, en daardoor vanmiddag ook 4 uur geslapen, maar toch.... Mijn productie is hard aan het teruglopen, (te weinig vraag nu, met twee keer drinken? Toch zwanger? ). Wat dat betreft wil ik dus echt wel met je ruilen Hanneke ff zoeken waar het chipje zit bij die kids, over borstvoeding wel of niet willen drinken, dan wisselden we dat mooi om bij die twee dames Maar goed, ik vind het hier dus niet zo erg. Weet niet hoe ik me erbij ga voelen als het straks echt afgelopen zal zijn, alhoewel dat nog wel even kan duren, Thirza gaat er uit zichzelf echt niet mee stoppen en als het nu zo is dat er gewoon steeds wat minder komt, en ik gewoon opdroog, dan is me dat ook wel prima Maar goed, over 3 weken zitten we dan ook op 2 jaar. Dat lustrum gaan we zeker nog wel meemaken...
Zogelukkig, Dankje en idd zeker af en toe behoorlijk lastige keuzes geweest. Maar vooruit het is denk ik gewoon haar keuze. Tuurlijk mag je vragen hoe het komt, ik heb nog wel melk, kolf ook nog met gemak gewoon een flesje, leek juist laatste dagen weer wat meer te worden, maar ze wil niet meer nadat ze 2 nachtjes gelogeerd heeft. Plopsaland was idd echt leuk, maar wel echt ver rijden (2.5uur). De kinderdingetjes zaten redelijk bij elkaar, maar ook juist aan deze kant wat en aan die kant wat, gezien wij van her naar der zijn gegaan hebben we nog best een stuk gelopen telkens. De atracties was heel verschillend, de ene vanaf 85cm met begeleiding, de ander gewoon alles onder de 1 mtr met begeleiding. Volgens mij staat er op de site ook wat wel en niet toegankelijk is. Onder de 85cm zijn ze trouwens wel gratis intree daar had ik nog nooit van gehoord. En Malou en Ruben waren maar iets van 7.00/7.50 nouja en wij hadden kaartjes met 50% korting, kortom kwa portemonee viel het allemaal ook nog eens mee . Ow jammer dat het doorslapen van korte duur was, nouja als het gewoon af en toe een keertje weer terug komt, zou wel lekker zijn toch? Rozemarijke, Haha, ja maar eigenlijk wil ik juist ruilen omdat Thirza wel wil drinken, maar juist dat lijkt ze zelf ook wat af te bouwen! Erg mooi, erg fijn. Toch bijzonder he dat nu ze toch allemaal net iets minder ziek is allemaal, het vanzelf weer anders lijkt te worden. En zwanger? Wie weet, spannend. 2x drinken zou ik zeggen, dat moet je met deze termijn 'kunnen', haha, dat klinkt gek zeg. En blijven buurten, waarschijnlijk wel idd kan toch niet zomaar afscheid van jullie nemen. 'update over 'ons' dat doe ik even in dat andere topic gezien ik het anders zo dubbel zit te schrijven, is ook zo stom '
@Hanneke plopsaland willen wij ook eens naartoe gaan!! Lijkt me een heel leuk park alleen weet ik niet of het voor de oudste al leuk is en of ze in genoeg atracties kan?
Cindy, Het ligt dus aan de lengte, vanaf 85cm/1mtr mogen ze in het meeste wel in, sommige dingen zijn dus onder de 85cm niet toegankelijk (daarom wss ook gratis intree?). Anders moet je eens op de site kijken, daar staan volgens mij ook alle atracties zo een beetje, en daar staat hoorde ik van iemand (achteraf natuurlijk altijd, haha) ook bij wat vanaf welke leeftijd is. Achtbanen en boomstammen enzo daar mogen ze natuurlijk nog niet in, maar dat lijkt me logisch. Dan waren er Mega Mindy fiets dingen, daar mochten ze ook nog niet in. En Mega Mindy jetsky's waar ze ook nog niet in mochten (wij gelukkig wel, 2x in geweest en de grootste lol gehad, haha stelletje kinderen ). Echt die wat grotere kinder dingen mochten ze dus niet in. Maar gewoon echt die kleine en rustige (meestal ronddraaiende) dingen, mochten ze wel in. En dan dus die plop boten en er waren nog traktors waar je in mocht rijden over zo een baantje (ala efteling die autotjes alleen moest je zelf gas geven). Er was een piet piraat show en een bumba show. Nouja wij vonden dat er echt meer dan genoeg te doen was. We waren om iets van 09.45 in het park wat om 10.00 open ging en om iets van 20.00 gingen we op weg naar huis denk ik. Zijn smorgens om rond 07.00 weg gegaan thuis en stapten om 23.30 weer binnen, flink lange dag geweest dus.
hahaha jullie hadden het dus naar julle zin zie het al helmaal voor me hahahaha Nee dan heeft het nog niet zo`n zin nu om te gaan volgend jaar maar denk ik!!
Haha, ja die jetsky's durf het haast niet te zeggen, maar die waren gaaf ! Whaha! Nouja en wij zijn zelf (ik en leander) ook nog met beide opa's in achtbanen (nouja achtbaantjes) geweest en in de boomstammen toen alle 3 de kids in dromenland waren. En de oma's zijn samen in de Mega Mindy fietsen geweest, haha. Ach we moeten er voor ons zelf toch ook een 'leuk' dagje van maken . Niet dat het zonder die 'grotere' dingen niet leuk was, maar vooruit zelf even extra lol, naast de lol om wat de kindjes beleven, mag best vind ik. Voor jullie jongste zal het denk ik volgend jaar ook wat leuker zijn, dan begrijpt ze wss net wat meer. De oudste is dan natuurlijk ook weer net wat wijzer en is het ook weer net wat leuker, ze weten mi dan zelf zegmaar net even iets meer van wat er nou gaat gebeuren enzo. Liefs.
ja precies dan hebben ze samen plezier!! Hahaha geweldig en tuurlijk moeten jullie ook plezier hebben!! Terug naar je kindertijd hahahaha
@Cindy:jep, we durfden het uiteindelijk toch weer aan, een tweede erbij En als slagroom op de taart gaat Thirza nu ook doorslapen, dus helemaal super @Hanneke: nou, Thirza wil nog wel hoor, hoeft alleen 's nachts niet meer Plopsaland klinkt leuk, maar had ik van onze gastouder ook al eens gehoord. Gaan wij zeker nog eens doen, (alhoewel mijn man al pogingen doet om niet mee te hoeven, die heeft een hekel aan Plop, Piet en Mindy
Ik heb dat gevoel ook, heb goede hoop! Meiden ik ben te druk en te moe om even op iedereen te reageren; dus zwaai! Hanneke veel sterkte! Hier goed, maar druk dus, maar alles okee.
Ik zelf eigenlijk ook... Vooralsnog ben ik niet ongesteld, dus da's iig een goed teken @Ireen: succes met alles, de echte drukte gaat nu beginnen, of niet?
Nee, we wachten tot zaterdag. Ik stel liever nog even uit, dan dat we weer dat gehannes krijgen met negatieve testen, terwijl ik het zelf eigenlijk al wel weet, (nou heb ik de vorige keer getempt, dus toen wist ik het echt zeker, omdat mijn temp hoog bleef. Terwijl de eerste positieve test toen dus pas bij 2,5 week was). Was heel frustrerend toen, dus we wachten nog wel ff
hoi hoi, hier erg druk gehad dus weinig tijd gehad om te reageren. Zo af en toe wel bijgelezen. Zit nu te wachten tot Danique wakker worden. Die slaapt alweer 2,5 uur en wilde nog even naar de Action. Sinds 1,5wk slaapt ze erg goed (bij de oppas en papa, en nu dus thuis ook) dus daar zijn we blij om! Nu 's nachts nog even doorslapen en 's morgen wat langer dan om 6 uur wakker worden van papa en niet meer willen slapen, maar wensen moet je houden toch?! @RM, spannend zeg!!! ff vraagje... Danique krijgt nog geen vlees en appelstroop op brood vindt ze niks (krijgt ze nu heel soms maar dan eet ze het niet altijd op). Krijgt ze nu te weinig ijzer binnen? Spinazie en broccoli krijgt ze geregeld (daar zit toch veel ijzer in?) en verder blue band brood. Volgens mij hoor ik de babyfoon... dus ik ga weer!