Spannend Rozemarijke! Hoewel ik echt vind dat je gelijk hebt met dat je nog even wacht met testen hoor! Ik zelf zou dat ook echt niet meteen doen, maar oke, haha dat ben ik !
En als ik toch in de verleiding kom, gaat het 'm toch niet worden, want manlief is morgen de hele dag van huis om te werken, dus eerder dan zaterdagochtend wordt het toch niet
Oh, dat je dat kunt zeg!!! Ik testte bij Jens en zijn *brusjes al positief een week voor mijn NOD. Bij Jens was ik zó bang hem ook te verliezen dat ik elke dag een test deed. Heel erg Hadden wel die van de kruidvat, 2 voor 5 euro, maar toch.... Hier gaat het goed hoor, hele huis is gewerkt en spullen ingepakt en boodschappen gedaan voor mijn schoonouders en lijstjes gemaakt van hoe we graag willen dat Jens te eten krijgt enzo (hou mijn hart vast ivm zijn allergiën, hoop maar dat ze er goed rekening mee houdt... ). Zaterdag zorg ik zelf voor hem dus gaat om 2 dagen en 2 nachten, met 1 dag ertussen. Vind het maar moeilijk .
He meiden, toch vanochtend getest, (was al vanaf kwart voor 5 wakker, (niet door Thirza trouwens, ik lig de laatste week gewoon vanaf uiterlijk 5 uur gwoon wakker. Mijn lijf zal wel denken dat een uur of 6 slapen achter elkaar ruim voldoende is, na de afgelopen twee jaar )). Maar niet positief. Tja, dat kennen we dus al van de vorige keer, dus nouja. We wachten maar weer af.... Testen voor NOD is hier dus ook totaal onzinnig. Blijkbaar zijn mijn HCG-waarden niet zo hoog ofzo.
Haha, Rozemarijke, nu zitten we allemaal in spanning! Ik heb nooit voor BOD getest, zo zonde. Eerste teken is toch niet ongesteld worden. Bij mij dan. Beide keren wist ik dus ook wel toen ik niet ongesteld was dat ik zwanger was. In mijn leven dus twee zwangerschapstesten gebruikt Vannacht werd Jo wakker van gesmak van Robin. Hij huilde en toen ik naar hem toe ging zei ie 'mamma, ik hoor een dinosaurus, hij doet allemaal hapjes!' O, arme kind was bang opgegeten te worden door zijn zusje!! Sneu maar wel grappig. Ireen, vee succes de komende dagen! Hoop dat oma goed oplet. Hanneke, Maar even hier: jammer hoor, dat de bv echt voorbij is voor jou/ jullie. Ik vond het toen met Jo ook zo jammer en voelde me ook schuldig. Later ben ik meer op de positieve kant gaan letten; dat ie dus wel lekker lang heeft gehad en geheel zelfstandig heeft afgebouwd. Hoop dat jou dat ook lukt want je hebt jet super gedaan!
@Cindy: ja, toen met Thirza ben ik ook eens rond gaan vragen en blijkt dat veel meer vrouwen pas later positief testen. Tja, ook niet zo gek natuurlijk, als je leest dat waarden HCG per vrouw nogal behoorlijk verschillen. Heb toen eens teruggerekend, als je op het hoogste punt de laagst mogelijke waarde HCG zou hebben, dat je dan idd pas bij 3 weken overtijd ofzo, positief gaat testen met de gemiddelde zwangerschapstest... @Geke: ja, ik had hier dus dinsdag of woensdag ongesteld moeten worden, maar nog niks. Dus nouja, we zien wel... Wat schetig van Jo! Wel heel zielig dat ie zelf zo bang was, maar 't is toch ook wel heel erg grappig, dat ie zo'n eigen verhaal maakte bij dat gesmak @Ireen: succes met alles, nogmaals! En komt vast wel goed met Jens! Heb je afgesproken dat als oma twijfelt, ze belt of hij iets wel of niet mag hebben?
Hoooi dames! @ RM, Oh wat spannend!! Mijn duimen draaien! @ Rest, Heb alleen de laatste pagina gelezen... Jullie gaan in hoog tempo! Dus even zwaaaai naar iedereen!! Hier alles wel prima. Moet ws maandag weer beginnen met werken. Die 3 weken zijn omgevlogen. Oma is weer thuis en is weer aardig opgeknapt. Nu afwachten wanneer haar volgende terugval is... Vind het iedere keer moeilijker. Steeds denken we het is over en dan krijgen we weer hoop. Omdat iedereen weet dat het niet oneindig doorgaat... Nijn begint de laatste tijd onder het voeden ineens zomaar te huilen. Heb geen idee wat dat nou is. Ga weer de plicht roept. Liefs
Hanneke: wat jammer dat Benthe zo plotseling niet meer wil. Aan de ene kant is het jammer dat je nu niet langzaam aan het idee kan wennen, maar aan de andere kant is het wel fijn dat ze zelf besloten heeft. Het heeft wel iets moois, vind ik. Bij Karel gaf ik op het laatst alleen nog maar 's ochtends en toen was ik een paar maanden zwanger van Toon. Tandemen zag ik echt niet zitten, dus toen ben ik in de vakantie maar gestopt. Zonder probelemen overigens... Volgens mij is er eigenlijk nooit echt een goed moment voor, als de beslissing bij de moeder ligt. Tenminste, ik voelde me toch een beetje schuldig... Rozemarijke: spannend, hoor. Wanneer ga je nu weer testen? Hier: Ik heb een rotweek achter de rug. Gisteren de begrafenis van een kindje van vrienden van ons. Hij is met 11 weken levenloos in zijn bedje gevonden. Je moet er toch niet aan denken... Je weet natuurlijk wel dat wiegendood nog steeds bestaat, maar het is zo'n kleine kans... Maar het komt nu wel erg dichtbij. We genieten wel extra van Toon, nu. Zelfs als hij ons wakker huilt 's nachts, kan ik dat niet zo erg vinden. Hij doet het tenminste nog, denk ik dan...
Nijnja, Wat verschrikkelijk heftig! Krijg er gewoon kippevel van... Heel veel sterkte voor jullie en vooral ook voor jullie vrienden.
hier al ruim 14 maanden borstvoeding, zou het jammer vinden om te stoppen al heb ik wel zin om eenkeertje aan de borrel te gaan (en goed aan de borrel dan)
Heb je geen voorraadje in de diepvries? Dan kun je een borrel drinken, je kind een fllesje geven en kolven en weggooien...
Sterkte voor Nijnja (wat vreselijk zeg, word er helemaal misselijk van, wat zal dat hen een verdriet doen). Zwaai naar de rest!
@Nijnja: o, afgrijselijk, dat is echt je grootste nachtmerrie als ouder! Sterkte ermee! Hier: Thirza is vanavond voor het eerst zonder avondvoeding naar bed toe, (papa brengt haar nu). Ze taalde er niet naar, (maar is ook zwaar verkouden en heeft niet erg veel honger ook). Spannend toch wel, hoe dat dan zo gaat met in slaap komen, of dat lukt of niet Nog steeds niet ongesteld en aangezien mijn productie echt achteruit knalt, (vanochtend heeft ze 6 borsten gepakt, 't was steeds snel op blijkbaar en toen we beneden kwamen heeft ze gelijk nog een half bord pap erachteraan gegeten), denk ik dat we het wel weten. Stomme testen.... We hebben besloten om verder beschermde seks te hebben, tot we een positieve test hebben, (of dus toch ongesteld, maar daar reken ik niet meer op eigenlijk ), dan hebben we straks als we weer dik 2,5 week teruggezet worden bij de echo, tenminste 'bewijs' dat dat niet kan Ben benieuwd... we testen dus volgend weekend weer, eens kijken of we dan wel streepjes gaan zien
hallo allemaal, Even een kort berichtje vanuit Noord-Holland. Gisteren is de kleine meid geholpen aan haar neusamandel en zijn beide oren doorgeprikt en schoongezogen. Ze heeft het heel goed gedaan. Wat was ik blij met de BV die ik haar kon geven na de operatie. Ze viel zo in slaap,na een kwartier drinken. Na een half uur werd ze wakker, en was ze er weer helemaal.Wat een meid. Volgende kno was de amandel flink ontstoken waardoor ze ook zoveel vocht achter beide oren had. Over een half jaar terug komen voor controle. Zaterdag a.s. wordt ze alweer een jaar, hopelijk is ze dan het stralende middelpunt. Ik kom snel weer bijlezen en praten.
Hee, Rozemarijke, dat klinkt goed Voorzichtig gefeliciteerd dan maar? Hoop dat Thirza het aankan dat de melk nu Lijkt te stoppen? Ging ze wel slapen gisteren? Nijnja, wat erg om dat van dichtbij mee te maken en vreselijk voor je vrienden. Jingles: fijn dat het erop zit en dat het goed lijkt nu. Weekje opknappen en dan jarig Wow! Hier alles goed. Lijkt er alleen op dat we de spruw niet wegkrijgen. Blijft een klein plekje in dr mond. Denk erover gentiaan violet te gaan.gebruiken. of een poosje niets, kan ook...
@Geke: over die gentiaan violet hoor ik goeie dingen! Thirza gisteravond redelijk gewoon gaan slapen. Om half 10 al wel weer wakker en om 11 uur even een jengel, maar denk dat dat eerder aan de verkoudheid en het hoesten lag, dan aan het missen van de avondvoeding. Vanochtend ook alles behalve stuwing. Ze had er nu wel een lekker maaltje aan, geeft vooralsnog geen honger aan nog, maar 't hield niet veel over Denk dat dit voor haarzelf wel een prima manier is om af te bouwen, dat het gewoon steeds een beetje minder wordt... Hihi en met dat ik dit schrijf, komt ze even bij me op schoot geklommen, trekt m'n ochtendjas en pyjama opzij en aait m'n borst even. En klaar en weer van schoot af. Zou ze afscheid aan het nemen zijn?
Goedemorgen! @RM, fijn zeg dat het zo goed gaat met afbouwen! Spannend wat de test straks gaat doen! @Nijnja, wat vreselijk zeg!! Sterkte! @Geke, hier ook goede verhalen gehoord over gentiaan violet. @Jingels, fijn dat ze het zo goed heeft gedaan en hopelijk knapt ze snel op! Danique was hier van de week ziek, ruim 39 graden koorts en niet fit. Gelukkig nu weer opgeknapt. Er zitten wel wat tandjes te rommelen, maar of het daarvan komt... Gisteren drukke dag gehad, ze heeft lekker bij m'n ouders en gisteravond bij vrienden van ons geslapen. Ik=trots, ze is niet zo'n goede slaper maar gaat de laatste tijd erg goed. s Nachts wel wat onderbrekingen en toen ze ziek was, kwam ze elk uur, maar dat hebben we er wel voor over. Nou ik ga weer, Danique ff in de box stoppen en hier even de vloer stofzuigen. Was gisteren glas gevallen maar hadden niet veel tijd om 't op te ruimen en durf Danique nog niet op de vloer te hebben.