oh, wat fijn dat je zo snel terecht kan! Ik ben te laat dus. Sorry meid, Heb het Roel gevraagd, die gaat research doen, maar tis hier zo druk!
Ja, geeft niet hoor! Ik dacht: als hij het toevallig weet... Maar omdat autorijden gisteren zo pijnlijk was, dacht ik: toch maar bellen nu gelijk. Degene die hier bij mij in de buurt zit, viel toen al af: werkt alleen op mijn thuisdagen en aangezien ik geen oppas voor Thirza heb... en lijkt me niet zo handig om 'r altijd mee te moeten nemen. MOrgenochtend gaat ze wel even mee, maar voor de keren daarna probeer ik op mijn werkdagen een afspraak te krijgen, dan hoeft Thirza niet mee. En kan ik rustig de behandeling doen, in plaats van steeds toch ook gefocust te moeten zijn op je kind...
Hoe ging het Rozemarijke? Met mijn dochter is het weer wat minder. Ze heeft waterpokken en ik vermoedde dat ze toch weer last van haar AS had, dus naar de huisarts. Ja hoor, begin van een oorontsteking. IOM de kno geen AB ivm haar operatie van 5 nov. Neussprayen en pcm...*zucht* Arm meidje van mij.
Nou, aardig wat huiswerk meegekregen van de therapeut O.a. een boek van Cecile Rost, (leenexemplaar). Maar goed, werd wel duidelijk dat m'n bekken links niet goed beweegt, wat vast zit. Toch wel weer fijn, dat iemand dan ook een duidelijk oorzaak ziet voor je klachten En vanmiddag maar eens met Thirza naar de huisarts geweest, ze loopt al twee weken te hoesten en heeft sinds een week echt spuitpoep en vaak op een dag. De afgelopen maanden is het trouwens erg op en af met de ontlasting: op verstoppping en daarna harde keutels, of het loopt er dus zo uit. Maar we hadden nog niet eerder gehad dat ze een week lang niets anders doet dan leeglopen. Van de huisarts dus een setje meegekregen om de ontlasting te laten testen, even checken of er niet iets van bacterien zit die dit veroorzaken... Wel fijn, kinderarts wilde dat niet, maar huisarts vond het dus wel even handig, met Thirza's historie, (blijkbaar heeft ze van het verleden geleerd ). Weten we straks tenminste zeker of het al dan niet ergens aan ligt. Of zijn er iig wat dingen uitgesloten of juist vastgesteld.
Even een zwaai en een knuffel voor jullie. Druk druk druk dus het lukt me gewoon eventjes niet! Maar komt goed zullen we hopen. Jingels en Zogelukkig, Volgens mij las ik dat jullie kindjes ziekjes zijn, dat ze maar snel op mogen knappen weer! Beterschap en sterkte, want ziek zijn is niet fijn . Rozemarijke, Rustig aan en denk aan jezelf, succes met de oefeningen voor je bekken ! Hoe gaat het afbouwen? Ireen, Volgens mij zijn jullie over he? Nou nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje in ieder geval! En jullie dus lekker een sinterklaas avondje over een week of 2. Salapio, Jou zag ik ook even langs vliegen geloof ik, maar ook drukke boel daar dacht ik te lezen. Weet het niet meer zeker maar dacht dat je schreef over dat de nachten niet zo best gaan nog altijd, die gekke kleine T toch, mama heeft ook wat slaap nodig? Geke, Las ik nou dat bij jullie de spruw eindelijk weg is? Gelukkig zeg! En heeft ze het 'lange' slapen nog vaker gedaan? Of heeft ze je toch weer gezellig wakker gemaakt ? Verder weet ik het niet meer, sorry. Hoest eigenlijk met Evenstar (of hoe heet ze precies? Mama van Renske?) die heb ik al lang niet langs zien vliegen geloof ik? Verder alle nieuwe binnenkomers, hoop dat het bij jullie ook goed zal gaan allemaal. Hier alles zn gangetje meiden, enne Benthe dat gekke kind drinkt dus weer, wel heel onregelmatig dan 1x per dag, dan 2x per dag en dan weer een dagje niet, maar vooruit...Bedankt nog aan jullie met al die lieve reacties trouwens . Liefs Hanneke!
@Jingels: tegelijk ongeveer gepost laatst, geloof ik Wat sneu voor je dochtertje! Hoe gaat het inmiddels? @Hanneke: wat fijn dat Benthe weer wil drinken, (meestal dan ). @Ireen: ben je helemaal over? Internet zal nog wel niet direct aangesloten zijn (Jouw man werkt niet in de IT natuurlijk, dat is namelijk altijd het eerste wat mijn computer-techneutje als eerste regelt ). @all: nou, hier de afgelopen dagen braaf 3 poepmonsters verzameld, benieuwd wat eruit komt. Thirza blijft aan de diarree, vandaag wel weer maar 1 keer, (gisteren en eergisteren vaker, gisteren spoot het zelfs zo d'r luier uit de bank op. Is er gelukkig weer uitgegaan!). Maar raar dus, is nu al een week of 2 onderhand. Ze eet en drinkt wel goed/voldoende, en -op even gechagrijn na weinig slapen door een drukke verjaardag van m'n neefje na- is ze goed te genieten, zeker nu ze vanmiddag weer even 3 uur heeft liggen tukken en in heeft liggen halen. Morgen is de dame jarig, benieuwd wat ze van d'r kadootjes vindt!
Nahja! Ik dacht zal even wel heel wat bij te lezen hebben, maar rustig hier! Hanneke: O, leuk dat Benthe weer drinkt, dat zal wel voelen als bonus-melk! Jingels: O nee he, wat sneu voor je dochter... hoe gaat het nu? Rozemarijke: Nee geen man in de computerachtigebranche, haha Hoe is het met Thirza, en hoe voel jij je? Goed dat je het boek van Cecile hebt, die moest je van Roel kopen . Dan dus toch met de benen wijd (dat klinkt lekker ) is eigenlijk haar advies aan alle vrouwen met bekkenpijn, dan trek je het zelf vaak weer recht in meer of mindere mate, hoop dat het snel beter gaat! Wij zijn over! Zijn nog niet op orde, woonkamer redelijk, slaapkamer een beetje, alleen Jens' kamer is helemaal af, op de muurstickers en wat plankjes na. Maar dat was eigenlijk omdat we hem zo min mogelijk veranderingen willen laten ondergaan (dus dan alles maar in 1 x gedaan, is het 1 x wennen). Jens heeft het heel goed gedaan, we merkten alleen woensdag wel dat hij er helemaal klaar mee was. Toen moesten we nog een paar dagen en die waren voor hem heel zwaar, omdat hij ook nog een nachtje uit logeren moest (bij mijn moeder weliswaar waar hij goed gewend is) en hij verlatingsangst had en het allemaal niet snapte. Toen hij zaterdag zijn eigen bed in zijn nieuwe kamertje zag en ons bed in de kamer ernaast was het goed *pinkt traantje weg*. Gisteren is hij ziek geworden (snot en koorts) en vandaag alweer een stuk beter. Heeft wel last van zijn oren en krijgt af en toe een paracetamol. Ik ben ingestort en doe even weinig. Is vooral lichamelijk maar ook emotioneel even zwaar en ik heb besloten dat we kunnen koken, eten, slapen en gelukkig zijn en dat de rest van de troep wel een keer komt als mijn lijf de zaken wat beter trekt. Gisteren wilde ik per se wandelen omdat ik vond dat we naar buiten moesten en dat was echt de druppel, dus nu maar even rustig aan!
Hey, groot gelijk hoor! Verhuizen is echt grote stress, en die dozen en spullen komen wel eens... Hier idd met de benen wijd Hahaha, 't ziet er niet uit, maar goed, het helpt wel. Verder gaat Thirza niet zo lekker, heb haar eens gewogen, maar ze is, ondanks het goede eten van de laatste tijd, gewoon afgevallen. Nu is ze ook al een week of 2 aan de diarree, dus zal vast een en ander met elkaar te maken hebben. Heb net de ontlastingsmonsters ingeleverd bij het diagnostisch centrum, en morgen afspraak op het CB, (en dan weet ik ook zeker of ze wel of niet afgevallen is. Maar aangezien onze gastouder vanochtend dat ook al zei (die heeft 'r vorige week een keer in bad gehad, omdat ze zichzelf helemaal ondergepoept had), denk ik dat het wel klopt. Nu alleen nog even weten hoeveel, en dan overleg ik gelijk wel even met de arts daar, of er direct al actie op moet, of dat het wel even kan wachten tot de uitslag van de ontlasting er is. Maar ook leuk nieuws, want het uitpakken van de kadootjes vaochtend was helemaal leuk Ze was ook helemaal wijs met 'r duplo-dierenwinkeltje. "wow" was het commentaar toen ze het papier eraf scheurde Erg schattig!
Gefeliciteerd met Thirza!!! Fijn dat het 'benen wijd' helpt! @Ireen, lekker dat jullie over zijn! nu eerst maar even bijkomen. @Hanneke, wat fijn dat Benthe weer drinkt! Hier drukke vrije dagen gehad, aardig volgepland. Nu voor de 2e dag wachtdienst, dus ze zullen me vandaag wel bellen en dan eerst weer 8 dagen aan de slag. Daarna weer 2,5 wk vrij, dus heerlijk! Gisteren even een weekendje weg gepland voor 14 januari, even lekker weg met z'n 3en! Zijn we wel aan toe.
@red: waar gaan jullie naar toe? @rm: gefeliciteerd met je dochter, 2 alweer. Gaat ze naar de psz nu ze 2 is geworden? @hanneke: hoe is het met jou meissie, lukt het allemaal een beetje? @ireen: gewoon 1 doos tegelijk, en vooral niet teveel! Je hebt ook nog een drukke praktijk. Hoe is het met die kleine boef? M inke lijkt hier wat op te knappen. De waterpokken zijn gelukkig op hun retour. Maar het was niet zo erg dat ze helemaal onderzat, ik wijt het aan BV. Doordat ik al antistoffen had, heeft zij het minder erg gehad. Maizena hielp ook goed om de boel in te laten drogen. J elte is helemaal dol van de sinterklaas dus die zal vandaag of morgen ook wel de waterpokken krijgen
@Jingels, fijn dat het weer beter gaat! We gaan naar Landal Aelderholt in Aalden (bij Emmen). Niet te ver weg, maar toch even er tussenuit
Rozemarijke: GEFELICITEERD met Thirza!! Lekker, 2 jaar bv! Toch ook wel mooi dat je het volgemaakt hebt? Ireen: ja, kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent. wat jij allemaal gedaan hebt afgelopen weken! Rust lekker uit zover dat gaat. Dozen uitpakken kan ook nog maanden later (weet je geljk weer wat je allemaal niet nodig hebt) ;0 Hanneke: hoi! Leuk toch, dat Benthe af en toe nog drinkt. Is wat makkelijker afscheid nemen lijkt me. Ja, spruw weg. nog steeds niet de moed gehad de koelkast melk te vervangen, zo'n gedoe. Misschien geef ik het wel zo, of ik gooi het weg. Ben toch weer aan het bijkolven sinds de lange nachten. Ze blijft het doen! Van ca 21.00/22.00 tot 7.00 nu. En dan weer in bed tot 10.00/11.00. Red: lekker even weg! wij moeten ook wat gaan plannen... wordt wel een hele toer met 2 kids! Jingles: fijn dat het beter gaat. Heeft Jelte de waterpokken nog niet gehad dan? Dat heeft ie lang volgehouden Hier ook Sinterklaasgekte! Jo vanochtend om 6.00: "mama, kom, we moeten kijken of Sinterklaas is geweest! Als je nog moe bent mag je wel op de bank een dutje doen." En hij was niet geweest want net de dag ervoor al!! Nou, verder hier alles goed. Ben al bijna weer toe aan werken bedacht ik me. Sinds ik weer hele nachten slaap Ik geef nu vaak 's avonds Robin een flesje 60cc bij, dat kolf ik 's ochtends. Ik deed dat bij Jo ook. Krijg het gewoon niet voor elkaar 's avonds genoeg melk te hebben, zit ik met een screeuwend en strekkend kind aan de borst. Heb ik geen zin in dus dan maar zo.
Middag!! Veel te lang weer niet geschreven.. Sorry! Rozemarijke en RMman! Gefeliciteerd met Thirza!! 2 jaar alweer! Wat geweldig Vind het super dat je ookal 2 jaar bv geeft. Hoe is het met jullie kleinste kruimeltje? Las dat je al last hebt van je bekken. Verschrikkelijk balen joh! Jingels, Fijn dat de waterpokken weer op zijn retour zijn! Zo sneu vind ik die dingen. Maizena is wel goede tip. Ga hem onthouden. Geke, wat lekker dat alles een beetje zijn weg begint te vinden. Wanneer moet je weer beginnen met werken? Red, Zag dat je je 2e wachtdag hebt vandaag. Waarschijnlijk hoef ik dan niet te beginnen vandaag. D staat vanaf 12.00u op wacht. Heerlijk er even tussenuit! Ben jaloers hoor! Ireen, Fijn dat jullie over zijn. Kun je je draai al wel vinden in jullie huis? Heb het erg druk op het moment. Krijgen in ene nog allemaal weer kraambezoek, ben druk bezig met de voorbereidingen voor de intocht hier in het dorp. Heb het meeste op mijn lijstje staan en iedereen schuift nog maar meer naar mij. Word er gek van. Ondertussen schuiven ze me ook nog even een paar vergaderingen in de schoenen, waar verder niemand van de comissie heen wil. Er komt weinig initiatief uit de rest. Voor dit weekend hebben mijn moeder en ik een wintermarkt georganiseerd, dus mijn moeder loopt ook nog aan mij te trekken. En vanaf vandaag kan ik dus weer aan het werken moeten. Ik WEIGER om tijd die ik Nijn besteed in te leveren. Maar mijn dagen hebben uren te kort!! Groetjes
@dinges84: en met recht meid, jij doet het hartstikke goed. En je kindje is er al helemaal blij mee @geke: wat een wijsneus zeg
@all: bedankt! Haha, had je me twee jaar geleden moeten zeggen, dat we dit dubbele jubileum zouden vieren Had ik je niet geloofd @Geke: hihi, wat zei je tegen die kleine gup: droom jij lekker verder? @Dinges: ook gefeliciteerd! Lekker he, dat eerste jubileum?