He, wat naar zeg! Dan zijn ze ook echt goed ziek he? En idd, zo vervelend dat dat dan weer gebeurt na een paar goede dagen... Hopelijk is het gauw weer over!
@zg: ik wil je niets aanpraten,maar ik vetrouw het gewoon niet. Is er een mogelijkheid dat je met hem bloed kan prikken? Volgens mij zijn er gewoon iets teveel toevalligheden allemaal. Beterschap. Dochter heeft hier ook weer behoorlijk last van kiezen/oren. Maar geen koorts. Ze is wel heel moe en hangerig *zucht* Kan niet wachten tot het maandag is. @rest: zwaai
Hebben gisterochtend nog bloed geprikt, de ka wou nog een aanvullend onderzoek ivm coeliakie? Rest van de waardes was goed, faeces ook. Waar denk je aan Jingels? Oren zijn schoon. Moet ik mijn man bellen dat hij ors gaat halen of is bv goed genoeg? Dat is het enige dat hij binnenhoudt, godzijdank!
Borstvoeding is beter dan ORS, het bevat precies de juiste hoeveelheid zouten/suikers/mineralen. Veel beterschap.
@ZG: Hmm, bij jullie dus ook daar aanvullend onderzoek op! Nou, hopen maar dat dat het niet is! @all: hier bij de gyn geweest, alles goed, zat nog wat kleine rommeltjes, dus vandaar het vloeien en dat ,ag dus. Mocht het met een paar weken nog zo zijn, dan moet ik terugkomen, maar vooralsnog zag alles er goed en schoon uit en zoals het zijn moet. Dus nou... ben weer helemaal opgelucht, (en in plaats van blij te wezen, ga ik lopen janken. Toch weer allemaal spanning die eruit komt dan ).
rm: dat is toch helemaal niet erg joh! Logisch dat het je zo raakt, daarbij alle hormonen die nog in je lijf zitten... Gewoon rustig aan doen. @zg: ors is een prima aanvulling,maar net zoals Ireen zegt, Bv is en blijft het allerbeste ook bij diarree. Maar ors kan zeker geen kwaad, kopje verdunde bouillon ook niet trouwens Ik vind dat hij een erg lage weerstand heeft voor een BV-kind, juist omdat hij ook zo gezond eet, als ik lees wat hij te eten krijgt. Goed dat ze een aanvullend onderzoek doen. Geef je hem al orthiflor?
Ja, heb er weer wat over gelezen en bv is de beste ors die er is! ga dan weer twijfelen enzo, maar is niet nodig dus. Mijn man haalde het niet voor zessen bij de drogist te zijn. Vanmiddag heeft hij 4 uur geslapen, daarna wat water gedronken, dat er meteen weer uit kwam, toen even gewacht en met borst op naar bed. Laten we hopen dat dat er vannacht weer in blijft. Zijn huidje veert nog terug, maar hij wordt wel steeds suffer hoor; wou vanavond alleen maar bij me hangen, hij is de bank niet afgeweest en dat voor een kind dat normaal 9 a 10 uur rondrent en nooit gaat zitten.
Neuh... droge broekjes. Maar wat kan die man doen dan? Alleen zorgen voor opname, maar zijn huidje veert nog terug, daar moest ik op letten. Moet ie aan het infuus dan denk je?
Dat is veel te weinig... Laat je man maar naar de apotheek gaan en ORS en domperidon supp halen. Met een spuitje van 5-10 ml. En dan iedere keer een klein beetje borst, en dan een klein spuitje ors erbij, en dan weer borst. Hebben ze je geen domperidon geadviseerd bij de arts, omdat hij zo misselijk is?
Nee! Ik ben bang zo'n zeur te zijn, tuurlijk ben ik bezorgd, heb er koppijn van, zit hier als een neuroot naast de babyfoon...
Als het om je kind gaat, zeur je nooit. Je moeder gevoel is het allerbelangrijkste. Als jij vindt dat je zoontje suffig is, moet je nu actie ondernemen meid! Ik vind het echt waardeloos van die arts om zo´n klein kind naar huis te sturen, zolang de huid nog meerekt... Echt ongelooflijk. Diepliggende ogen, geen plasluiers en huilen zonder tranen zijn tekenen aan de wand die op dreigende uitdroging wijzen. Dit kan toch zo niet.
@ZG: ik ben toen Thirza 4 mnd was zo eens op de HAP geweest en die HA noemde dat als het huidje niet meer terugveert, je veel te laat bent. Dat was wat hem betreft echt 10 bruggen te ver! Hij vond toen dat als ze de volgende ochtend nog geen plasluier had gehad, we direct terug moesten komen... Maarreh: hoe is het nu? Gisteravond toch nog de HAP gebeld?
@zg, wat jingels zegt over die domperidon...is dnek ik wel iets hoor...wat erg, klinkt echt niet goed...ik hoop zo voor je dat het allemaal snel ovr is!
Volgens de ha is zoon goed ziek, maar het gaat nog goed met hem. Goed in de zin van dat hij niet uitgedroogd is en alert genoeg is. Ik voel me dus wel een beetje een zeur dat ik die man heb laten komen, maar beter teveel dan te weinig. Vannacht om 00.00 uur moest zl weer spugen totdat zijn gal meekwam, daarna was hij erg slap en niet alert, ik stond op het punt om naar het zh te gaan, maar mijn man zei dat hij daar echt niet beter van zou worden. Tevens had hij koorts. Hij mocht bij ons in bed totdat hij vroeg om bosj en daarna is hij gaan slapen tot 05.15, heeft toen heel veel gedronken en dat was ook te zien aan zijn luier vanochtend. Hij had vanochtend 37,3, dat is een grote verbetering. Water (en ook ors dat mijn man vanochtend heeft gehaald) houdt hij niet binnen, borst vooralsnog wel. Hij is erg zwak en slaapt veel; de afgelopen twee dagen 16 uur per dag! Hij heeft nu ook diarree, daar heeft mijn man okugest voor meegenomen. Het is een heel vervelend virus dat volgens de ha wel 4 tot 6 dagen kan duren!
Nou, ik vind je geen zeur hoor! Wel fijn dat ie dan weer meer van de BV binnenhield en even een goeie plasluier had! Maar my, 4-6 dagen zeg.... da's niet grappig! Hier is het met de ontlasting toch weer mis en dat is te merken aan het naar bed gaan en slapen: ze is weer vroeg wakker 's ochtends, wil geen afscheid van mij nemen bij naar bed gaan 's avonds en slaapt de afgelopen 3 dagen toch weer elke middag een goed eind... Nouja, lactose kunnen we dan wel uitsluiten: dat krijgt ze absoluut zeker te weten niet binnen nu...
He bah RM, bij jullie dus ook nog geemmer! ZL is al een kilo afgevallen, hij weegt nu net zo veel als op 21/10/2010...