Borstvoeding en trots deel 3

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door raspberry, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, naar he? Wanneer konden jullie nou verder met verder onderzoek? Er was toch geprikt op coeliakie nu ook?

Hier lijkt Thirza wel weer aan te komen, (manlief had 'r gewogen, weet niet hoe precies hij dat doet), maar dus wel weer ge-emmer met d'r ontlasting idd. Nouja, volgende week vrijdag afspraak bij de KA en dan maar eens zien wat hij ervan zegt...

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

3 maanden geleden, 2 weken geleden en vorige week belde de ka dat er opnieuw geprikt moest worden ivm Coeliakie? Hebben we maandagochtend gedaan, uitslag daarvan over een week.

3. raspberry

Wat gek! Nouja, wel fijn dat er naar gekeken wordt...

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @zg: je hebt er juist goed aan gedaan je HA te laten komen.
    Ik hoop dat hij langzaamaan wa t opkrabbelt, en als het voor je gevoel niet goed genoeg gaat, gewoon weer bellen.

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Zogelukkig, ik kom nog even melden dat ik je ook geen zeur vind hoor. Je moet toch gewoon zeker weten dat hij geen acuut gevaar loopt? Beterschap daar!

Ventje is hier ook ziekjes (niet erg), en meer kindjes op de praktijk ook, er heerst inderdaad een heel naar virus hoorde ik.

6. fafje

fafje Niet meer actief

@zg, vind het ook geen zeur actie, snap wel dat je je zo voelt, als een arts btj laconiek doet, van tis geen ramp...maarja...met kinderen kan je beter altijd zekere voor het onzekere nemen, jatoch..nou hopelijk is dit nare virus snel over en blijft nie veel meer spugen...zo zielig...thankgod voor de bv die WEL binnen blijft

7. zogelukkig

Even een updeetje: vannacht na de voeding toch weer wat gespuud. Hij is nog erg moe en staat wankel op zijn beentjes. Vanochtend bleef er zowaar een halve banaan in, maar hij wou meteen weer borst en naar bed. Hopelijk houdt hij het binnen allemaal.
    Ben gisteravond met de domperidon supp gestart.
    Vanochtend had hij doorzichtige waterdunne diarree die zo z'n broek uitliep en verschrikkelijk stonk!
    't Vreet aan me hoor, bah!

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    poeh, goed ziek dus zg, maar zolang er iets binnenblijft komt hij er wel doorheen joh! wel vervelend, nu dit weer en als het al niet lekker gaat :(

Hier inmiddels ook een koortsig jongetje, vanmorgen 38.6. Hij was helemaal slap. Nu gaat het wel, halve boterham gegeten en sap gedronken. Hij is niet misselijk gelukkig. Zit nu bijzonder vrolijk Teletubbies te kijken dus valt allemaal mee.

@derest, ik kan niks onthouden verder, paar nachten slecht geslapen door kindjes die (te) vroeg wakker werden. maar *zwaai* dus maar even.

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    oja, en wat betreft die ha laten komen: daar zijn ze ook voor hoor! komen en iemand kunnen geruststellen. zou anders toch veel te veel gemiste ernstige gevallen opleveren? Kijk je wel eens naar die programma's waarin ze huisartsen volgen? Het gros van de mensen dat daar binnenloopt krijgt het advies: als het over een paar dagen niet over is nog maar eens terugkomen :p

10. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    En daarbij; Als je de huisarts alleen maar zou moeten bellen als je kind al ziekenhuisopnameklaar is dan zou de huisarts dus. iedereen naar het ziekenhuis verwijzen. Lijkt me ook niet reëel.

Beterschap voor de zieken.

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Dank Ireen! Met jens al wat beter? Jo wel flink ziek. Hele dag gehangen. Nu met Sinaspril eet en drinkt ie wat.

12. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Jens is alleen in de nacht overstuur. Verder is hij verkouden, denk dat hij 's nachts last heeft van zijn oortjes en er komt ook een kies aan.

Introductie vis is goed verlopen.

Iemand vroeg nog over de MRI van bekken: Er wordt misschien (als triggerpoint behandeling vanuit benen en behandeling bij osteopaat geen effect heeft) een MRI gemaakt van lage rug & bekken. Omdat een ruggeprik tijdens de bevalling niet lukte vanwege verharde structuren en ik een fikse scoliose heb wil men (vooral Roel) even kijken of er niet iets ernstig vergroeid is ofzo. Tevens moet er even gekeken worden of er in het bekken zelf niet een afwijking is waardoor hij niet recht kan staan. Nog even en ik kan op krukken. Ik zak er niet doorheen, het doet gewoon heel zeer. Fietsen gaat nog, lopen achter de wagen niet. Jens op de rug dragen in de doek lukt weer wel (niet lang). Maar goed er is een groot bindweefselprobleem in mijn benen en wellicht als dat opgelost is mijn spieren niet meer zo aan mijn bekken trekken. Ze hebben twee weken geleden met zijn tweeen goed gekeken en waren verbaasd dat ik nog zoveel kon, dus dat is dan weer goed om te horen.

O wat ego van mij :) moest het ook even kwijt, maak me wel een beetje zorgen.

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ireen: geen betere plek om je ei kwijt te kunnen dan hier.
    Misschien helemaal niet zo´n gek idee, om die scan te laten maken. Snap dat je er niet gerust op bent.

Nou mijn zoon sluit zich aan bij de lichte ziekenboeg hier: klaagde over pijn aan z´n ogen en buikpijn, wilde de hele dag niet eten. Wel beetje sap en karnemelk gedronken en natuurlijk moedermelk. Wilde na de psz direct naar bed :$
    Vanavond voor het eerst in een jaar ofzo maar een supp gegeven.
    Viel ook zo wee rin slaap.
    Over mijn dochter zullen we het maar niet hebben ;)

14. zogelukkig

Sjees, wat een ellende allemaal hier!

Ireen; heftig zeg! Sterkte!

Jingels & Geke; beterschap voor de kindjes!

Hier ging het vanavond weer mis; weer spugen. Ors blieft hij niet, dat had ik al gedacht. Iemand attendeerde me op het rota-virus en dat dacht mijn man ook al. Hij slaapt nu, maar ik voel me beroerd. Mentaal dan. 4,5 maand had hij geen reflux, want dat kind ziet er altijd zo goed uit, lacht altijd, mijn bikkel. Als hij morgenochtend weer geen luier heeft, gaan we actie ondernemen. Getverdegetverdegetver.

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tjonge meiden, ik lees alweer een paar daagjes een beetje mee, maar wat een verhalen :(! Daar word je niet vrolijk van zeg!

Zogelukkig,
    Uit jouw berichtjes springt de wanhoop gewoon voor mijn gevoel, meid heel veel sterkte. Hoop dat zoontje gewoon op mag knappen en dat er verder onderzocht kan worden wat dit nou allemaal is met hem :(!

Rozemarijke,
    Ook voor jou nog heel veel sterkte met het verlies en het verwerken hiervan. Doe nog rustig aan hoor meid, hoop dat alles voor jullie ook binnenkort rustig word.

Ireen,
    Ook bij jou geen fijn bericht, sterkte! Ook ik zou zeggen, misschien is die scan niet zo een gek idee. Misschien zelfs ongeacht wat je andere 'behandeling' voor resultaat geeft als optie gehouden kan worden?

Jingels en Geke,
    En ook daar geen mooie berichten, beterschap voor jullie beide jongens hoor! Hopelijk knappen ze gewoon snel weer op.

En verder weet ik het niet meer, haha, wat erg.

Tot snel weer ofzo meiden! Dan hopelijk een interessanter bericht van mij ;).

Liefs Hanneke.

16. fafje

fafje Niet meer actief

dames even een vraagje aub..

sinds 3 dgn heeft MIrza ineens savonds las van buikpijn (krampjes achtig)...zn ontlasting is al een hele tijd heel goed...maar sinds een week witte er weer veel wiitte stukjes in...en wordt het echt helemaal opgenomen in de luier...
    Dus ehct dun...het ruikt ook licht zurig, gister zuurder...Hij heeft ook sinds 4 dgn ofzo luieruitslag...nooit gehad...

Wat kan dit tocg zijn?? ligt dit aan mijn melk?????? hij krijgt gewoon volledige bv...

hij heeft net heel veel gehuild, echt van pijn, ook aantal scheetjes, vanmiddga ook beentjes gefietst..hielp btj...
    hij heeft geen koorts ofzo...sorry maar stel de vraag hier, omdat ik dnek dat jullie er wel ervaring mss mee hebben??

17. raspberry

Ehm, dat zouden wel eens de eerste tandjes kunnen zijn!
    Even aan z'n kaakje voelen, (doorgaans komen de voortandjes boven of onder als eerste), en dentinox halen, als je idd wat diks voelt.

@Hanneke: goed om even van je te horen! Hoe is het bij jullie verder dan?

@Ireen: jeetje joh, dan ben je toch wel behoorlijk beperkt momenteel! Is dat iets van de laatste tijd, of heb je in deze conditie jullie hele verhuizing ook al gedaan?

@zieken: beterschap maar voor alle zieke kindjes! 't Gaat wel echt rond, Thirza is hier ook aan het snotteren en hoesten, dus hopelijk blijft het hier beperkt bij een verkoudheidje ;)

@all:Hier verder goed. Eerste werkweek zit erop en die was wel vermoeiend, maar wel te doen.

18. fafje

fafje Niet meer actief

rozemarijke, oh echt...ja ik ga es voelen..bedankt...dus het moet dan "dik" voelen?

19. raspberry

Ja, als ze echt door gaan komen wel. Hier had Thirza er daarvoor echt al last van en voelde je niet zoveel nog, maar de signalen waren na 1 ronde tanden voor mij wel helder: van die dunne poep, frotten met d'r handjes in d'r mond, meer kwijlen, veel huilen, snotterig (en hier helaas ook veel last van de oortjes erbij, oorontstekingen).
    En als je dan wat dentinox smeerde of paracetaml gaf, werd ze stukken rustiger.
    Was dan wel duidelijk ;)

20. fafje

fafje Niet meer actief

rm, ja dat is idd wel duidelijk...hier wel heeeeel veel handen in de mond...en ja kwijlen sowieso...niet super veel trouwens...ik ga es opletten, kijken wat het vandaag doet...bedankt

Deel Deze Pagina