Hier was de diarree het einde. Hij had op gegeven moment 3 spuitluiers in het uur en toen ging hij slapen en daarna had hij trek en ging het beter. Heb hem toen de koorts weg was wel een antroposofische zetpil gegeven omdat hij zich echt rot voelde.
Hebben jullie trouwens dat topic in de lounge gezien over moedermelk-ijs? Oh, echt erg hoe vrouwen daar praten!
Hoi dames, mag ik hier gezellig meekletsen? Ik heb nu een dochtertje van 3 weekjes en geef dus ook 3 weken borstvoeding! Kleintje groeit goed op mama's melk, maar ik ben nog wat onzeker of ze wel voldoende binnenkrijgt.. Ook heeft ze last van darmkrampjes! Zo zielig, maar dat hoort er helaas allemaal bij!!!
Waar haal je dat? Bij de bio winkel? Zie dit topic nu pas, wat stom, heb er altijd overheen gekeken!! Dat topic over dat moedermelk ijs, idd te idioot sommige reacties. Waarom is dat vies, snap er niets van. Moedermelk is toch niet vies?!
graag klets ik ook mee, Jasper is 4mnd. Ik geef 99% borstvoeding. Jasper komt vaak nog 2x per nacht, de eerste keer voed ik hem, de 2e keer geef mijn man de fles. heb me er wel even over heen moeten zetten, want ik heb Sander ruim 9 mnd volledig gevoed. Maar ik moet ook aan mezelf werken, ik moet werken, actieve peuter die rond half 6 wakker is. 2x voeden lukt me gewoon niet. gelukkig wil mijn man dan opstaan voor de fles. gr brenda
@Duchess; ik ken jou al, maar welkom hier meid! Nee, het is alleen op recept verkrijgbaar. Onze antroposofische consultatiebureau-arts schrijft ze voor. Maar de gewone huisarts kan ze ook voorschrijven hoor! Wordt door mijn verzekering gewoon vergoed (alternatieve geneeswijzen). Het is van Weleda en heet 'Chamomilla Complex supperitiva' (=zetpil). @Vlinder: jij ook welkom en nog gefeliciteerd natuurlijk! Je kindje krijgt niet zomaar te weinig hoor! Als jij gewoon aanlegt als ze erom vraagt, komt het allemaal dik in orde! @Moedermelk-ijs: waarom wel moederkoemelk-ijs dan he? Bizar hoe lelijk sommige vrouwen over moedermelk praten in termen als gatverdamme en kotsneigingen enzo.....:x en spul van een beest dat met haar poten in de stront staat dat is gewoon normaal, zo raar vind ik dat; hoe het zover heeft kunnen komen! Maar ik begrijp het aan de andere kant ook wel waarom mensen dat zo raar vinden; je eet en drinkt je eigen soort niet en je drinkt en eet wel van een dier. Gek, maar zo is het nu eenmaal.
Ooh daar ga ik eens naar vragen, thanks, moet binnenkort toch naar de huisarts. Idd heel erg dat het zo ver heeft kunnen komen!!!
Hallo hallo... mag ik hier ook weer meelezen en soms meeschrijven? Bijna 3 wk geleden is ons tweede kindje geboren, een meisje! Uiteraard krijgt ze BV, zoonlief heeft 14 mnd BV gedronken. De BV gaat goed, maar moet wel wennen aan haar drinkgedrag. Ze drinkt namelijk kort, maar vaak. Terwijl zoonlief relatief weinig voedingen dronk, maar daarentegen waren dat wel enorm lange voedingen. Ze groeit goed, geboortegewicht was 4170 gram, afgevallen tot 3880 en toen ze 14 dagen was woog ze alweer 4400 gram . Leuk om te zien dat sommigen uit de BV tijd van mijn zoontje hier nog steeds schrijven! (oa zogelukkig, hanneke, rozemarijke) Ik schreef hiervoor trouwens onder de naam MG2009 en daarvoor had ik nog een andere naam
@Ireen: jeetje joh! En dan die arts er nog eens overheen... je zou ze toch! Zo werkt dat toch helemaal niet, bij kids van deze leeftijd? Als ze wat ouder zijn wel, dan kun je ze uitleggen dat het nou eenmaal moet... Kun je hem anders niet laten sabbelen op een nat washandje? @alle nieuwelingen: welkom! Even ter info: ik heb Thirza tot een week of 6 geleden BV gegeven, maar blijf heir gezellig meekletsen tot er hopelijk snel een nummer 2 gaat komen, die natuurlijk ook weer BV gaat krijgen
@ Rozemarijke, leuk dat je nog steeds schrijft hier! Ik duim voor je dat een tweede wondertje zich snel aandient!
Hey MG, gefeliciteerd! En welkom terug! Ik klets hier (denk ik) gewoon door tot ik weer BV geef over hopelijk een maand of 9 ofzo
Uiteraard kon ik t niet laten in dat topic over moedermelk ijs te reageren. nu zit ik er weer in, handiiiig. Beter niet kunnen doen.
ga toch eens opzoek naar die topic. krijgen jullie ook wel eens negatieve reacties omdat je borstvoeding geef vraag ik me af. gr brenda