Borstvoeding en trots!

Discussion in 'Borstvoeding' started by jingels, Jul 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ready

Ready Actief lid

Oct 31, 2006
    265
    0
    0
    Idd Appeltje en Bolbuikje, het kostte even, maar dan heb je ook wat :). Bijhouden is makkelijker. Wat dus meteen mijn goede voornemen is.

Dank je Jingels, deze had ik al gevonden dus ben druk aan het klikken. De theorie weet ik ook wel. Was meer op zoek naar persoonlijke ervaringen. En ik zal de worteltjes nog weer even ver van meneer zijn mond houden. Overigens heeft hij er alleen even aan gesabbelt, niets doorgeslikt.

Ik ga de sneeuw in! Doeg!

2. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Dag dag meld me ook weer even. Ben de laatste tijd hier minder te vinden, omdat ik me niet echt thuisvoel bij het merendeel wat hier geschreven wordt. Niet dit gedeelte hoor, maar ik heb geloof ik andere opvattingen over (op)voeding dan het merendeel van de leden. Vandaar.

Maar het gaat hier wel goed. Binnenkort een kolfbeurt afbouwen, eens kijken hoe het zal zijn om 2x per dag te kolven. Lijkt me wel fijn.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Hallo hallo,

Appelsientje, gezellig hoor zoveel visite. En fijn dat Thijs er weinig moeite mee had. Wij denken ook telkens als het druk is geweest dat Eva wel niet zal gaan slapen, maar het gaat juist telkens heel goed. Op het moment zelf als het teveel wordt even brullen, maar in bed is ze dan zo weg.

Ready, welkom terug! Als je het eenmaal niet bijhoudt, wordt de drempel steeds groter om wel weer te schrijven, tenminste, dat heb ik. Wil eigenlijk wel op iedereen reageren altijd.
    Dat kolven, ik knijp in de een en dan in de ander, dus om en om. Anders hou ik het ook niet bij ;). Gelukkig gaat het nu goed met het voeden van Eva, overdag laat ze er nooit langer dan 3,5 uur tussen, maar anders zou ik haar gewoon na 4 uur voeden. We zitten nu 'netjes' op 6 voedingen, soms 5 soms 7.
    Fijn dat alles verder lekker gaat en over dat worteltje zuigen, kan inderdaad geen kwaad en hij is ook al bijna 6 maanden. Wij gaan het geloof ik eerst wel wat kleiner maken en we beginnen met groente, wortel, brocoli enzo denk ik. Maar heb me er nog niet goed in verdiept, we hebben nog een paar maanden. Wij beginnen dus ook met 6 maanden.

Bolbuikje, erwtjes zou ik geloof ik nog niet doen. Zitten van die gemene velletjes aan waar volwassenen zich ook regelmatig in verslikken (bij mijn vriend schieten ze vaak zijn neus in (de hele doperwt dus :D), maar je moet ook niet hard lachen me doperwten in je mond ;)).
    Fijn dat ze wat beter geslapen hebben weer, ze missen elkaar dus gewoon ;). Alle moeite voor niets.... ach, later weer proberen, ze zullen heus wel een keertje behoefte krijgen aan privacy :D.
    Je hoeft trouwens niet meer langs te komen ;), mijn vriend heeft het huis gezogen en hij heeft beloofd om het vaker te gaan doen ;). Ook heeft hij gister Eva goed bezig gehouden en dat gaat helemaal goed. Wel een fijn idee voor als ik ga werken volgende week.

Salapio, lekker druk gehad dus? Wij hebben een paasbrunch gehad zondag maar Eva heeft zich juist voorbeeldig gedragen, heeft het ruim een uur uitgehouden op haar speelkleed en verder lief bij iedereen op schoot gezeten. Haast niet geslapen, maar dat doet ze thuis toch ook niet (nu net toevallig wel een heel uur!).

Nelly, fijn he dat baby's in 1 keer hun ritme omgooien? Hier loopt het eigenlijk wel altijd hetzelfde (behalve dus ook vorige week een keer), maar nu dus zonder nachtvoeding.

Stranger, ik geloof dat ik wel weet wat en wie je bedoelt. Ik lees het wel maar bemoei me er maar niet mee. Ze zoeken het maar lekker uit ;).

Ik heb even wat vraagjes:

Hoe lang mag een baby zonder voeding? Eva heeft gister haar laatste voeding om 18u gehad (en een paar slokjes troost om 20 uur), maar ik heb haar vanochtend maar wakker gemaakt om 6 uur! :confused: Ze werd wel meteen halfslapend huilend wakker, zoals altijd als ze lang geen voeding heeft gehad, maar ze had dus wel even een prikkel nodig. Ik durf haar eigenlijk niet langer dan 12 uur zonder voeding te laten, of kan dat wel? Wat is maximaal? Ze heeft trouwens nog wel tot ongeveer half 8 nog geslapen.

Voelen jullie kindjes ook eerst voordat ze gaan drinken? Eva voelt dan echt met haar mond en hapt dan aan. Of zou dat komen doordat ze ook een speen krijgt?

Wij zijn dus vroeg gaan slapen, lagen op 23 uur te pitten en dus tot 6 uur! (en daarna nog even) Ben helemaal gebroken ;), ben dit niet gewend en ben nu helemaal duf. En ik mis de nachtvoeding echt, maar misschien vind ik het straks wel fijn als ik ga werken en misschien komt ie nog wel terug ;).
    Over werken gesproken, ik zie er steeds meer tegenop :(, zat gister zelfs aan haar bed te huilen... hoe kan ik mijn kleine meisje nou een hele dag niet zien?! (en daar komen de tranen alweer....). Heeft iedereen dat gehad of 'stel ik me aan' ;). Volgens mij zit ik straks huilend op mijn werk te kolven. Ik heb er trouwens alle vertrouwen in dat het thuis goed gaat, ze drinkt dus ook heel goed uit de fles. Maar het is dus echt dat ik haar straks heel lang niet zie.
    Gister zijn we aan de regeldaagjes begonnen, Eva heeft gisteravond ook de hele tijd aan de borst gelegen en ligt er nu ook aan terwijl ze 2 uur geleden heeft gehad. Zometeen met wegen maar rekening mee houden, meestal weeg ik net voor een voeding.
    Iemand nog tips tegen spugen? Voor mijn gevoel heeft ze vanochtend haar hele voeding eruit gegooid. Eerst 2 flinke mondjes direct na de voeding (was teveel denk ik) en daarna nog zo'n 5 in de box. Ik hou haar een kwartier rechtop, maar daarna wordt ze te druk. In de box hang ik bewust een mobiel boven haar hoofd zodat ze niet hoeft te bewegen, maar dat doet ze toch, en niet zo'n beetje ;).
    Er is ook iets wat je door de voeding kan doen, maar dat is dan toch meteen bijvoeding of niet? Dat zie ik dus niet zitten. En ze lijkt er ook geen last van te hebben, behalve dat ik haar moet omkleden en dat vindt ze absoluut niet leuk ;). Vorige week spuugde ze trouwens veel zuur (ook 3 uur na een voeding), maar ze gaf ook geen kik, terwijl dat echt wel pijn moet doen volgens mij.
    Gisteren probeerde ze zich trouwens om te draaien om een speeltje te pakken, het lukte bijna! Ze buigt dan haar knie en zet zich af met haar voet. Haar bovenlichaam draait ze al wel helemaal. Maar was wel grappig, kwam ik gister de woonkamer in, lag ze bijna helemaal op haar zij :D.

Nou, ik ga zo lekker lopen naar het cb, het is best lekker weer. Hadden jullie trouwens gister ook een witte pasen? Hier sneeuwde en hagelde het, vanochtend sneeuwde het ook weer.

Liefs,
    Snoopy

4. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    @Stranger: ik begrijp je helemaal! Ik ervaar het ook zo,maar ik laat mij niet de mond snoeren door die figuren.
    Hoe is het met de kleine dreumes?
    Twee keer per dag kolven, weer een nieuwe mijlpaal nietwaar?
    Tot horens!

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    haha worteltje zuigen! grappig hoor!

Nelly, wat een geruststelling dat de poep weer mosterd is! Zal wel aan de chocolade gelegen hebben ;)

Snoopy, wat erg zeg, volgende week alweer werken. Toen ik zwanger was heb ik oppas geregeld en stond er verder niet bij stil. Maar ik ga in Mei weer werken en ik heb het er nu al moeilijk mee. Hoe kan je nou de hele dag zonder je kindje, pfff gelukkig heb ik nog even, maar het blijft moeilijk. Als ik eerlijk ben blijf ik liever thuis :rolleyes: maar dat is ook weer zoiets.... nou sterkt ermee, ik kan me voorstellen hoe je je voelt, nog maar even genieten dan. Hoeveel dagen ga je werken?
    Bij mij op het CB zeiden ze dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel max tussen de voeding zit, als ze maar goed op gewicht zijn. Als ze honger heeft wordt ze vanzelf wakker. Maar het is wel even schrikken (hier is het al een dikke week zo...) De voeding die ze s nachts niet krijgt haalt ze overdag wel weer in. Maar ik heb begrepen dat ook ineens de nachtvoeding weer terug kan komen, het kan alle kanten dus op :(

Thijs heeft een slaapdag volgens mij, hij ligt al bijna 2,5 uur te slapen! Straks maar eventjes kijken, hoorde net wel wat gebrabbel door de babyfoon...

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Eva weegt nu 6360 gram, dus ben helemaal tevreden en we doen het dus goed zo! Bijna 200 gram aangekomen!
    Ik ben erg blij dat ik borstvoeding geef, zeker nu het erop lijkt dat Eva een beetje eczeem aan het ontwikkelen is. Op haar beentjes en schoudertjes, je ziet er haast niets van maar je voelt het wel. Dus weer lekkere cremepjes gehaald en ga eens kijken wat het beste bij haar werkt. Badje gaan we dus toch maar weer 1x per week doen, we hebben het de afgelopen dagen ook niet gedaan en ze sliep toch goed, dus daar is het niet voor nodig. Ze vindt het alleen wel erg leuk, maar helaas.

Bolbuikje, ben jij nog wezen wegen? ;) Bij het cb noemen ze me nu vaste klant, terwijl ik toch echt wel eens een weekje heb overgeslagen ;). Ik wilde volgende week ook overslaan, maar dan krijgt ze donderdag weer prikjes, dus ja, dan toch ook maar even wegen en ze willen dan ook weer meten. De week erna laat ik wel verstek gaan, want dan ben ik aan het werk. Maar ze zeiden ook dat ik op andere dagen ook welkom ben :D.

Liefs,
    Snoopy

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    He Appelsientje,

Tja ik moet ook wel werken, anders redden we het waarschijnlijk net niet/net wel. En ik vind het ook wel leuk hoor, maar ik denk dat ik gewoon even moet omschakelen. Het is ook wel weer leuk om haar na een hele dag weer te zien. En straks wil je ze toch ook naar de peuterspeelzaal doen (hier dus niet, wordt straks kdv) en ze gaan toch ook naar school. Dus het hoort er wel bij denk ik, het maakt niet uit hoe oud ze zijn, het blijft moeilijk (nu praat ik dus voor mezelf he, niet iedereen heeft er moeite mee). Ergens hoop ik dat ze deze week lekker vervelend is en dan ben ik misschien wel blij dat ik ga werken ;) (geintje hoor :D).
    Ik ga de komende 2 maanden 2 dagen werken (di woe) en vanaf juni 3 dagen (ma woe vr) en woensdag is papa dan thuis en maandag en vrijdag worden kdv. Zie ik ook al erg tegenop :(, gelukkig gaat het bij ons geleidelijk en kan ik eerst wennen aan het werken en is papa dan gelukkig thuis. Verstandelijk gezien vind ik het kdv heel goed voor kinderen, gevoelsmatig wil ik haar nog helemaal niet aan een 'vreemde' overlaten (wat het zeker in het begin toch wel is). Maar dan is ze alweer 5 maanden en ik weet zeker dat ze het leuk gaat vinden. Ze vindt het nu al helemaal geweldig als ze van alles kan zien.
    Ik had trouwens eigenlijk al aan het werk moeten zijn met 10 weken, maar heb ouderschapsverlof en vrije dagen opgenomen, dus ga nu met 13 weken werken. Gelukkig!

Eva ligt nu ook al even te slapen, maar het was best enerverend voor haar vanochtend. Sliep ze bijna, waren we bij het cb, dus weer klaarwakker. Nu slaapt ze al sinds half een, wow!

Bij het cb zeiden ze net dat ze het klokje rond mogen slapen, dus 12 uur. Iets langer mag ook wel, maar dan kom je vaak toch in de knoop met je voedingen. Als ik ga werken heb ik eigenlijk ook liever dat ze wel voor een nachtvoeding komt of minder voedingen gaat drinken, want meer dan 2 voedingen met de fles zie ik niet zo zitten... die doe ik liever zelf!

Liefs,
    Snoopy

8. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

May 17, 2007
    1,548
    300
    83
    Female
    huismoeder
    Leusden
    Ik heb wel bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Mijn kleine meisje is wat ziekjes, ze heeft koorts en is verkouden.Gelukkig drinkt ze nog wel behoorlijk en heeft ze ook wel plasluiers en nu slaapt ze, hoewel ik haar zo even wakker ga maken om haar temp. op te nemen.

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Zo he als je het even niet bijhoudt is het inderdaad lastig om weer terug te keren. Ben een beetje druk geweest de afgelopen dagen, heb wel gelezen maar schoof het reageren steeds voor me uit. Met als gevolg dat ik nu niks meer weet :oops:

Dus als jullie het niet erg vinden, spring ik er hier gewoon weer in ;)

Pareltje, gefeliciteerd met 3 maanden BV ;) En beterschap!

Hier gaat het nu ff wat minder. Door alle drukte is mijn productie iets teruggelopen en ben ik een beetje ziekjes (keelpijn, hoofdpijn, algehele lamlendigheid). Gelukkig hoef ik pas vrijdag weer te werken, dus ik blijf nu in totaal 4 dagen lekker thuis met Vincent in de buurt, zodat hij maximaal kan drinken en ik weer bij kan komen.

10. appelsientje

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Barbabintje en pareltje: Beterschap! :pale: Tja er wordt veel te veel gekletst hiero, soms is het moeilijk bij te houden, maar lees wel alles hoor :D !

Snoopy, je hebt helemaal gelijk, ooit moet je ze toch een beetje loslaten... want ooit moeten ze ook naar school! Enneh voor jezelf is het ook beter als je gewoon weer aan het werk gaat, even wat anders dan luiers en babybrabbeltjes... Ik had nog vakantiedagen van vorig jaar en dat jaar daarvoor over en die maak ik dus nu lekker op! Vandaar dat ik pas half mei weer aan het werk ga. Ik ga ook ma/wo/vrij werken. Lekker om en om, leek me wel praktisch.
    Eva groeit goed dus! Ik ga volgende week weer naar het CB, krijgt hij ook weer prikjes. Ik moet zeggen dat je heel fanatiek bent hoor! :thumup: Ik geloof wel dat het goed zit met Thijs, ik ben een beetje te lui om iedere week naar het CB te gaan om te wegen. Ik ben 1 keertje als extra geweest op het inloopspreekuur. Maar de verpleegkundige tilde hem op en die zei meteen, oh jouw hoeven we niet te wegen, want je bent zwaar zat... :) sindsdien ben ik niet meer extra langsgeweest.. haha.. Heel soms stap ik even met hem samen op de gewone weegschaal om even te checken of het nog goed gaat, maar dat is natuurlijk nooit zo nauwkeurig.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Salapio, nou, ik hoop voor jullie dat mirre snel weer een beetje in haar 'hum' komt hoor. Ach, het is niet niks natuurlijk voor zo een kleintje, allemaal anders als ze normaal gewent is. En schoonmoeders, tja :)

@ Snoopy, Tegen de tijd dat ze 18 zijn willen ze vast wel wat privacy ja! haha, wel schetig eigenlijk, dat ze gewoon zo gewend is aan haar broer en niet zonder hem wil. Hoe hebben wij het eigenlijk ook bedacht, ieder een eigenkamertje :rolleyes: , hoe dom kun je zijn :) . Over het gaan werken, ja tuurlijk is dat niet leuk, kan ik me helemaal indenken hoor. (het doet mij volgens mij iets minder als jou, maar toch het doet me echt wel wat hoor, dat ze straks niet meer 24 uur per dag bij mij zijn) En idd je moet haar een keer loslaten, maar het liefst zou je natuurlijk haar gewoon altijd lekker veilig bij je houden. Heel veel sterkte dan maar he, en die tranen, ja, je doet er niks aan he. Zo stom, ik zit ook geregeld met de tranen over mn wangen op de bank hoor. Maar ik zeg dan, werken is ook heel leuk. Waarschijnlijk zijn we er zo weer aan gewent (tenminste dat hoop ik dan he). Owja, ik zou het haast vergeten, goed gegroeid hoor die kleine meid van jullie. Ik heb mn eigen vandaag kunnen bedwingen :) ben niet gaan wegen, knap he! Nu vrijdag nog kijken of ik me in kan houden, maar dat moet lukken, want maandag moeten we naar de kinderarts, dus dan worden ze daar weer gemeten en gewogen. ;)

@ Barbabintje, beterschap hoor!

@ Pareltje, beterschap voor je kleine meid.

@ Stranger, Super dat het met jullie zo goed gaat zeg. En ja, jammer dat het 'daar' zo loopt maar vooruit. Laat maar lekker, iedereen moet maar lekker doen wat ze zelf het beste vinden denk ik dan. Maar nog 2x kolven dus, ook nog maar 2 voedingen dan? Gaat snel zo hoor.

(sorry voor de gene die ik vergeten ben, maar ik kan het gewoon niet allemaal in me opnemen :oops: en ik zit nu met een kleine meid aan de borst achter de computer *schaamt zich diep*, terwijl ik haar om kwart voor acht ook al gevoed heb. Ach, ze zal wel honger hebben ;) )

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Thanks!

@bb, knap hoor een keer niet gaan wegen. Heb je al afkickverschijnselen :)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whaha, echtwel :p ! Haha, nee, ben sinds gistere, na 3 weken weer alleen thuis, en was haast vergeten hoe druk het ook alweer kon zijn met die 2 schatten. Ik heb er niet eens aan gedacht vanmiddag. Het is dat Snoopy me eraan herinnerde :oops: . Maar maandag worden ze toch gemeten en gewogen dus dan vind ik het ook zo stom om vrijdag ook zelf te gaan wegen ;) .

14. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Jeetje meiden ik kan het echt niet bij houden. Ik doe mijn best maar het lukt me even niet. Ik spring dan ook weer gewoon in.

Fijn te lezen dat het eigenlijk met iedereen weer goed gaat. Jammer van de griepjes.

Hier gaat alles prima. Marijn doet het nog steeds prima. Komt s'nachts nog heerlijk voor een voeding.

Ik ga mijn best doen jullie weer bij te houden hoor.

15. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SNOOPY, volgens mij is de grens 10u voor kindjes jonger dan 6 maanden (?) en xx kilo (?) weet dus niet precies hoe en wat ... Dus lastig als ze geen honger heeft. Ik zou haar voordat je zelf naar bed gaat toch even aanleggen (misschien lukt het om haar slapend te laten drinken) ... En heeeeeeeel herkenbaar dat huilen omdat je weer moet werken :) ... vind het nog steeds moeilijk, maar gaat wel steeds beter ... nou werk ik ook maar drie dagdelen dus dat scheelt ook wel :D ... Geen tips tegen spugen ... hier ook een druk spook (Mirre spuugt wel minder, maar krijgt enorm de hik ... je hoort dr melk dan echt op en neer in die slokdarm gaan) ... Je kunt Johannesbroodpitmeel door de voeding doen. Volgens mij geldt dat niet als bijvoeden (maar sommige kindjes gaan daar weer moeilijk van poepen dus als ze nergens last van heeft zou ik er niet aan beginnen). EN suuuper bijna 200 gram :D

STRANGER, klinkt goed twee keer per dag kolven. Trouwens echt ENORM respect voor jou en je 14 maanden afgekolfde mamamelk ... Moest gisteren nog aan je denken toen ik zat te kolven op werk en te balen ...

BARBABINTJE, beterschap en lekker 4 daagjes met Vincent doet vast wonderen :D

BOLBUIKJE, knap hoor niet gaan wegen ;)

Hier gaat het eigenlijk weer super! Mirre is weer helemaal in dr hum en drinkt weer zoals het hoort. Was haar vanochtend aan het wassen op de commode en ze leek (eindelijk) een beetje spek op dr buikje te krijgen. Dus kon de verleiding niet weerstaan om dr te wegen (hoe bedoel je verslaafd) ... 5120 gram :D :whistle:

Kolven gaat wel iets minder ... dus ze zuipt meer dan ik kolf ... dus ik moet meer kolven :( ...

*Mirre alarm*

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Hallo!

Pareltje, beterschap voor je meisje!

Esther, jij beterschap voor jezelf! En lekker even een paar daagjes met Vincent, kan hij lekker genoeg drinken en jij uitzieken.

Appelsientje, jij gaat dus ook om en om werken, leek me inderdaad ook wel fijn, is het maar telkens 1 dag dat ik Eva moet missen ;). (maar nu eerst dus 2 dagen achter elkaar :() En lekker hoor, pas half mei aan het werk!

Bolbuikje, niet gewogen, nou zeg wat goed! Dat kunnen Salapio en ik je niet nadoen ;).
    En inderdaad, ze hebben altijd samen geleefd en dan denken jullie dat ze opeens zonder elkaar willen? Tuurlijk niet! ;)
    Dat werken zal heus wel goed komen, moet er even doorheen. Alle begin is moeilijk....
    Ik voed ook wel eens achter de computer, als zij haar ogen dichtheeft en ik denk dat ze in slaap aan het vallen is. En dan kijk ik even, zit ze me met grote ogen aan te kijken en begint ze te lachen. Dan voel ik me echt lullig en betrapt :oops:.

Salapio, ik vrees dat ik het ook niet ga redden met kolven, heb gewoon zo'n voorgevoel. Maar ik kolf nog altijd (nou ja, soms heb ik geen zin) 's avonds zo'n 100ml. Misschien voor jou ook een idee? Of drinkt ze veeeeeel meer dan jij kolft? Ik ben nu al bang dat het niet gaat lukken met kolven (alsof het dan gaat lukken) dus vandaar dat ik wat voorraad aan het opbouwen ben. Als ik 's avonds blijf kolven, hoef ik op mijn werk in totaal maar zo'n 250 te kolven, dat moet wel lukken denk ik/hoop ik. En anders heb ik dus nog reserves.
    Dat spugen is zo typisch, vanochtend heeft ze een hele poos bij mij geslapen en niets aan de hand. Leg ik haar een uur na een voeding in de box, begint ze dus druk te bewegen en komen er weer golven uit. Ach ja, ze heeft er geen last van en ze groeit goed. Ik was wel ;).
    Lekker spekjes aan het kweken bij Mirre dus :D. Klinkt goed! En verslaafd, hoe kom je daar nu bij? :)

Hier gaat het wel lekker, gister een soort van regeldagje gehad en vandaag weer ongeveer om de 3 uur. Vannacht een voeding om 2 uur gehad, vond ik toch wel lekker! En daarna om 6 uur. Komt goed uit (als het zo blijft) want moet om half 7 naar mijn werk en dan kan ik haar vlak voor ik wegga voeden.

Liefs,
    Snoopy

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Maarre Salapio, ze drinkt dus weer goed uit het flesje? :) Of gaat het kolven echt beroerd? :(

18. appelsientje

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Sorry, even snel berichtje...
    Thijs is een beetje ongelukkig vandaag... zou er een sprongetje aankomen? Niets is goed vandaag, wil niet op bedje slapen, wil niet in box spelen.. dus uiteinelijk maar lekker bij mij in de draagzak en hij is in slaapgevallen!

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ik weet ook niet precies hoe het doorslapen zit. Ben er maar gewoon vanuit gegaan dat Vincent zelf wel 'weet' wanneer hij honger heeft en heb dus aan hem overgelaten. Hij sliep vrij vroeg al 12 uur achtereen, maar sinds kort weer nachtvoedingen (geke, komt je zeker wel bekend voor? ;))

Vooraf zag ik erg tegen weer gaan werken op, maar toen ik eenmaal op het werk was vond ik het reuze meevallen.

Lekker hoor, spekkebuikje Mirre :D

Appelsientje, springse met Thijs vandaag.

Zelf voel ik me ietsje beter en Vincent drinkt echt lekker veel bij mij, dus ik vermoed dat de productie weer lekker op peil aan het komen is. Hij ligt nu alweer te smakken :D

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Appelsientje, gister was Eva ook wat hangerig en heeft veel gedronken, ik denk dat het een regeldag was. Zou dat bij jou ook zo zijn of drinkt hij niet meer dan normaal? Aangezien er volgens de boekjes ook rond 12 weken regeldagen zijn.

Esther, fijn dat het beter gaat en dat Vincent ook lekker drinkt!

Share This Page