Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier inderdaad midden in een sprongetje/geregel ... Mirre is heel erg huilerig (gelukkig afgewisseld met lekker vrolijk en blij), slaapt heel slecht en eet zo mogelijk nog slechter ... :cry: ... ik weet dat het erbij hoort, maar ik voel me toch :c: ... Ik leg haar vaak aan,maar meestal gaat ze dan keihard brullen ... Ben ook een beetje bang voor mn productie (heb net al even gekolft, niet goed voor zelfvertrouwen geweest - net geen 40 cc) ... brrrr ...

Gelukkig is mn man vandaag er de hele dag niet (heeft oefendag van toneel) en waarschijnlijk ook vanavond niet ... *boehoehoe*

Ga nu Mirre lekker knuffelen (die zich vandaag 3x van buik->rug draaide en 1x probeerde ze het heel erg maar lukt niet en toen werd ze heel erg boos :) EN ze is aan het experimenteren met geluidjes, lukt ook niet altijd en dus ... ja ja ... boos ... ik denk dat ze het geduld om dingen te leren van mij heeft gekregen ... :rolleyes:)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb Mirre maar weer eens ouderwets in de draagdoek gepropt :)lol: ... in week1 vond ik dat ding maar niets omdat ze er in verdween) ... is ook beter voor je productie toch? Heel veel beter valt ze niet in slaap (maar het verschil met normaal is minimaal omdat ik haar meestal in slaap wieg) ... nu ligt ze met dr handje over de rand stiekum rond te kijken ... de boef :) (doet ze wel vaker - zie album)

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wat een plaatje :D

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hallo!

Ben al de hele ochtend half aanwezig hier, maar kwam telkens wat tussen (stofzuigen (jaja ;)), mijn ouders, Eva uiteraard). Eens kijken of het nu gaat lukken.

Esther, jij bent dus ook niet zo van de handkolf. Ik dacht ik wel, maar nu ik electrisch heb gekolfd weet ik zeker van niet!
    Jeetje, wat erg van je moeder, lijkt me niet leuk om je moeder zo verdrietig te zien dan, of in ieder geval te weten dat ze zich vaak zo voelt.
    Jammer dat die vriendin gestopt is met de bv, rot kan je je dan zelf ook voelen he, als je nu ook ziet dat ze er spijt van heeft.
    Jij denkt/voelt dus hetzelfde over kv, zeker in je kraamtijd ben je al helemaal labiel (tenminste, ik wel ;)), dan voel je je zo schuldig. De 2e nacht had ik ook zoiets van, we pakken die kant en klare pakjes en de fles, maar ben blij dat ik toen doorgezet heb. Maar als de wil niet zo heel groot is, is de kans redelijk groot volgens mij dat je het, zeker de eerste weken, niet volhoudt.
    En rustig aan doen jij! Teveel stress is niet goed voor je productie Gelukkig dat je man je in de gaten houdt ;) en je productie weer op peil lijkt te zijn.
    En je kiest het wel uit hoor, voeden in een etalage :D. Ik denk dat ik weet waar het is, die grote blauwe winkel ernaast kwamen we ook geregeld (dat is toch daar?), nu is er een Ikea in Breda, da's dichterbij, maar geen ruimte om te voeden. Was toen maar op een kinderbed gaan zitten een beetje achteraf.

Ready, ik zal over een paar maanden wel hetzelfde denken denk ik.... maar ik hoop ook dat het niet nodig is dat Eva kv krijgt.
    Over dat afbuigen in de curve, elk kind volgt zijn eigen curve hoor. Zolang hij het goed doet is er inderdaad niets aan de hand.

Paprika, hoe gaat het met je meisje? Hopelijk is ze er snel vanaf!

Hanneke, de rugbyhouding vond ik in de kraamweek heel fijn, nu lukt het me echt niet meer, komt misschien ook doordat Eva nog meer beweegt dan ze toen al deed. Heb vanochtend wel liggend gevoed en ze bleef heel rustig liggen, ga ik dus vaker doen. En dan zelf lekker in slaap vallen, mijn vriend houdt dan de wacht ;). Dat vind ik nu trouwens wel makkelijk, Eva weet de tepel altijd zelf te vinden, ik hoef nooit te helpen, meestal heeft ze 'm al voordat ik haar fatsoenlijk heb aangelegd.
    Haha, vergeten te wegen, wat een giller! :D Wie had dat ooit gedacht! Wij hebben je lekker ook niet helpen herinneren ;). Ben benieuwd of je er volgende week aan denkt. Volgens mij ben je zo in de weer met het bijvoeden dat het wegen even niet zo belangrijk is voor jullie.

Nathalie, Justin is flink gegroeid zeg! 350 gram per week lees ik net :confused:. En dat met zo'n druk gezin, knap hoor!

Stranger, ik vind het ook knap hoor dat je al zo lang kolft. Het is ook niet bepaald mijn hobby, maar met die electrische kolf vind ik het toch wel een beetje leuk worden ;), eerst eens kijken of het op mijn werk dan ook zo goed lukt. Lijkt me niet leuk je kind niet aan de borst te kunnen hebben, maar hij krijgt gelukkig wel het allerbeste en daar gaat het uiteindelijk toch ook vooral om.

Geke, was inderdaad electrisch dubbelzijdig, met die huurkolf (Symphony). Echt een superding! En Jonathan al bijna jarig, leuk hoor! En dus ook al zo lang borstvoeding. Kan me voorstellen dat je toch nog gekolfd hebt, je denkt telkens, dan stop ik ermee, maar als het erop komt wil je toch niet. Dat lees ik bij iedereen hier, iedereen geeft langer bv dan ze hadden gedacht. Mooi toch! En de eerste stapjes! Wat later dan beloofd ;), maar toch wel heel snel! Vaak als ze het eenmaal gedaan hebben, gaat het daarna snel. Alhoewel, de jongste van mijn nichtje (net 1 jaar), kan wel stukjes lopen, maar is zo snel met kruipen, dat ze dat liever doet.

Nynke, dat ziet er goed uit! Hopelijk hoeft ze voorlopig, of helemaal niet, geopereerd te worden!
    Oh, wat zielig voor Ysa! Maar gelukkig weer thuis en een beetje aangesterkt. Geniet ze hoor!

Salapio, Eva drinkt zo'n 150ml uit een flesje, meer lukt niet omdat ze in slaapt valt dan. Van de week gaat mijn vriend een andere speen proberen, gewoon die van de Hema, kijken of dat beter gaat. Want hij moet echt moeite doen om die 150 erin te krijgen.
    Sterkte vandaag, lastig he als je dan alleen bent! Na een rommelige dag ben ik ook altijd blij als mijn vriend weer thuis is. Hier ook een boos meisje als iets niet lukt.... ze probeert nu geregeld naar haar zij te draaien in de box om iets te pakken, maar dat lukt bijna nooit... dan ga ik haar uiteindelijk maar weer helpen.
    Die foto had ik inderdaad gezien in je album, zo schattig!

*Eva alarm!*

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo, ze ligt lekker op een kleed op de grond te spelen....

Eva heeft vanaf voor het eerst op haar eigen kamer geslapen. Ze neemt iets meer dan de helft van het bed in beslag :D. We dachten dat het wel verstandig was, aangezien ze straks toch ook naar haar eigen kamer gaat als ze niet meer in de wieg past of als dat gevaarlijk wordt. Hopelijk duurt het nog een tijdje, ik vind het zo gezellig! Eva slaapt eigenlijk wel overal, bijvoorbeeld ook toen bij mijn nichtje in de kinderwagenbak los op de kamer daar, beetje krap, maar slapen doet ze goed. Vanochtend zat ze eerst even om haar heen te kijken (meestal gaat ze meteen huilen als we haar neerleggen), daarna ging ze huilen en meteen slapen toen ze haar speentje kreeg. En net ook lekker een uurtje geslapen.
    Vanochtend nog snel even 10 minuten gekolfd een uur na de voeding, had ik 170ml! Weer mooi voor dinsdag, vanavond nog even kolven en dan heb ik weer genoeg voor die dag waarschijnlijk. Morgen ga ik bij de kraamzorg de pump in style kopen, ik ben nu dus echt om en dat scheelt weer huurkosten. Hij is nu 275 euro, wel veel geld, maar voor een eventuele 2e kan ik 'm ook gebruiken en anders goed verkopen op marktplaats.
    Even een vraagje: die slangetjes hoef je niet uit te koken toch? Staat in de gebruiksaanwijzing ook van niet (tenminste, voor de eerste keer, heb nog niet verder gelezen :oops:), maar het komt ook niet in aanraking met melk. En die gele dingetjes met die witte flapjes (die in het flesje zitten zeg maar), moet je die loshalen als je gaat uitkoken? Ik krijg het haast niet voor elkaar.

Liefs,
    Snoopy

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kook die gele dingetjes met de witte flapjes niet uit ... en wat een superopbrengst weer ... top!

Mirre heeft net bij mij op schoot een heel verhaal gehouden tegen dr kabouter mobiel (die hangt tegenwoordig aan de lamp, geen idee waarom :)) ... ik moest er echt even heel erg van huilen (nu weer bijna) ... wat een lief stemmetje en wat schattig die bekkies die ze trekt ... *ik hou zoveel van mn lieve meisje*

(en nu nog normaal drinken ... heb r net voor en na een van dr slokjes gewogen ... drinkt ze toch 40cc in nou nog geen minuut drinken ... das dan wel weer een 'opluchting')

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ja flapjes losmaken, alles in een sopje wassen en dan uitkoken.
    De slangetjes kook ik ook uit want er kan wel melk inkomen...

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geke, nee was ik niet van plan hoor. Maar was helemaal verrast dat we er niet eens aan gedacht hadden. Hapjes hier nog altijd bagger. Ruben vind het lekker maar Malou blijft aan het spugen. Nu heeft ze 2xbroccolie, 2xspercieboontjes, 2x worteltjes, 1xerwtjes op, maar steeds weer komt het eruit. Vriend heeft ook geen idee wat het zou kunnen zijn. Hopen dat ze er overheen groeit. En bij jullie bijna 1 jaar! Super! Nog een paar daagjes en dan FEEST! En de eerste losse stapjes gezet! Super!

Nynke, gelukkig enigszins goed nieuws over je moeder. Van Ysa wat minder goed nieuws, maar gelukkig is ze weer thuis. Lekker even extra genieten!

Salapio, nouja, zoveel is het toch ook weer niet? Ik kan ze er niet met zn tweeën van laten drinken. Ze willen meer…… Misschien niet zo een goed idee dan om nu te gaan wegen! Hoop dat ze weer lekker gaat drinken hoor! Druk in ontwikkeling die kleine meid van jullie zo te lezen!

Snoopy, Lekker in haar eigen kamertje geslapen dus. Heb je haar wel gehoord voor de voeding? Of komt ze snachts niet meer? (ik weet het niet meer of ze nu wel of niet meer kwam snachts). Jullie hebben me er idd ook niet even aan herinnerd, maar idd dat bijvoeden is een werk en het was de hele week lekker weer! Ach zal wel goed zitten. Over je kolf, dat witte flapje en gele stukje gooi ik er ook altijd gewoon bij hoor. Dat witte flapje wel wat korter, gooi hem er later in. Mooie ml gekolfd trouwens! Owja, hier slapen ze tegenwoordig ook netjes op hun eigen kamertje, en niet meer op de 'babykamer' ;) . zonder om 4-5 uur wakker te worden en niet meer te gaan slapen ;) !

Zo, ik hoop dat ik alles en iedereen gehad heb, anders sorry!
    Hier morgen mijn eerste werkdag! Hoop dat het kolven goed gaat en dat die kleintjes goed drinken uit het flesje bij oma! Even afwachten dus, zal wel los lopen denk ik!
    Groetjes Hanneke!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bolbuikje, Eva slaapt 's nachts nog wel bij ons, maar ik zag ook dat ik een woordje vergeten was. Ze slaapt sinds vandaag dus overdag op haar eigen kamer, 's nachts nog lekker bij ons. Kan ik overdag onze kleding die gewassen is ook eens opruimen, nu komt het er vaak niet van en blijft het op het logeerbed liggen.
    Eva slaapt trouwens niet meer door, maar het zit er misschien wel weer aan te komen. Nu nog maar 1 nachtvoeding rond 3 uur. Fijn dat Ruben en Malou nu ook lekker slapen! En jij dus ook ;). Is het trouwens een idee om Malou even een paar dagen geen bijvoeding te geven? Ik weet niet waarom hoor, is gewoon een gevoel ;) dat ik denk dat dat misschien werkt (dat ze het over een paar dagen opeens wel binnen houdt).
    Dat gele stukje, krijg je dat een beetje makkelijk los en zo ja, hoe dan? Of doe ik 'm er te vast op?
    Succes morgen met werken en kolven!

Salapio, ja zo lief he dat stemmetje! Tenminste, hier is het vaak zo'n lief hoog meisjes-stemmetje, zo lief! En wij hadden tot voor kort ook een speeltje aan de lamp hangen :D. Ik weet wel waarom die er hing ;), het aankleedkussen lag hier eerst op tafel. Nu verschonen we al een tijdje alleen maar boven en een paar weken later zag ik opeens dat speeltje nog hangen :D.

Stranger, in die slangetjes kan op zich wel melk komen, maar zolang dat niet gebeurt, hoef je het op zich toch niet uit te koken?

Ik ga even eten, beetje laat, maar Eva was erg huilerig. Ze heeft vandaag bij 2 slaapjes even de borst nodig gehad om te gaan slapen, ze was erg onrustig. En vanavond heel lang aan de borst gelegen, meestal valt ze dan in slaap, nu raakte ze uiteindelijk overstuur. Op een gegeven moment maar weer in haar wieg gelegd en ze was voor zich uit aan het staren en is in slaap gevallen en dat zonder speen, dat lukt anders nooit. Ze reageerde ook nergens op, ik vond het maar eng. Ik denk dat op haar eigen kamer slapen en mijn ouders die langskwamen (=druk) een beetje teveel voor haar zijn geweest, ze was ook helemaal op.
    Mijn vriend was trouwens wel begonnen met koken toen ik aan het voeden was, maar we hadden nog wat eieren nodig en die heeft hij bij de buren gehaald, waar hij een uur is blijven hangen... Meestal pluk ik hem er dan wel vandaan, maar was druk bezig met Eva...

Liefs,
    Snoopy

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Leuk he zo'n man.
    Ik heb er ook zo een, die zegt ik ga even bij de buurman X dat en dat lenen..... 6 uur later kwam ie terug.
    Ik zeg: jullie hebben zeker lang gezocht .....

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Tussen die witte flapjes en het geel kan zich heel wat oude melk ophopen, dus je moet altijd achter de flapjes schoonmaken. Meteen na het kolven eerst met koud dan met warm afspoelen, terwijl je het flapje optilt.
    Losmaken is toch wel beter (kwam ik ook pas laat achter), en aangezien ze in contact met melk komen moet je ze wel elke dag steriliseren.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jingels & Snoopy, volgens mij hoort dat gewoon bij mannen. Die van mij gaat ook weleens heel even weg, zo weer terug. Maar ondertussen zit ik de hele dag alleen. *nu dan met zn drieën, als ie ze niet 'even snel' meeneemt* :rolleyes: . Achja joh, als ze maar lief zijn voor ons dan is het goed toch? ;) . Maarja, ik deed het zelf ook vaak hoor, even weggaan en ondertussen de hele dag wegblijven :oops: nu met die twee kleintjes ben ik wel 'veranderd' maar hij niet hoor ;) .

Snoopy, haha, kan gebeuren toch dat je een woordje mist. Ze slaapt dus snacht lekker bij jullie en overdag op haar eigen kamertje. Hier slapen ze zowel overdag als snachts op ieder hun eigenkamertje, maar worden snachts nog wel wakker voor de voeding hoor, dus veel meer slapen als eerst doe ik niet, maar eerst werd malou steeds zo vroeg wakker en ging niet meer slapen. Nu gaat ze gewoon weer slapen na de voeding. Geel ding kan ik gewoon losdraaien, weet niet hoe dat bij jou kolf is eigenlijk :oops: . Wat betreft die hapjes, we willen morgen gaan kijken wat ze doet met wat fruit. En we hadden ook nog bedacht om haar geen melk ervoor of erna te geven, want zogauw ze gedronken heeft na het hapje spuugt ze alles uit. Misschien is een paar dagen stoppen ook een goed idee ja. Zal het er eens over hebben.

13. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Ik kook de slangetjes ook altijd mee, dan hoef ik ook niet iedere keer te kijken of er wel of geen melk in is gekomen. Ik maak ook pas sinds kort die flapjes apart schoon :oops: Ik had er helemaal nooit aan gedacht om die flapjes los te maken, sinds een week of drie pas. Het is allemaal zo'n kleine moeite om te doen, maar dat uitkoken vind ik dus helemaal niet leuk om te doen. Nu gaat het wel, maar in het begin: bah! Om niet meer te hoeven uitkoken zal ik dan toch met de hand moeten kolven................en dat lijkt me helemaal niet fijn. Dus wat zeurde ik nou :D

Nynke, fijn voor jullie dat het enigszins goed nieuws was. Is je moeder nu ook meer gerustgesteld? Wat een stressweekend heb jij dan gehad joh, ook met Ysa erbij! Hoe gaat het nu met haar?

Salapio, hoe is het nu met Mirre? Heerlijk he die babypraatjes. Ik kan daar echt uren naar kijken en luisteren als Sem bezig is. Soms is hij zo wild aan het praten en dan lijkt het wel of hij boos wordt als ik hem niet begrijp ofzo. En dan gaat hij maar door. Of soms schrikt hij van zijn hoge piepstemmetje (hij heeft de baard nog niet in zijn keel).....
    Ikheb Sem ook wel eens binnen in de draagzak gedaan, kon ik even wat doen in het huis en hij sliep echt binnen vijf minuten!

BB, hebben jullie helemaal niet aan het wegen gedacht :D Dat is toch mooi? Scheelt spanning zeker? Dat van die melk voor/na e voeding klinkt wel logisch eigenlijk. En met fruit kan het ook wel beter gaan lijkt me. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Je laat het ons vast weten! Ruben geniet er nog van?
    Werkse vandaag en veel succes zo voor de eerste keer. Heb je er zin in?

Snoopy, wat kolf jij ongelooflijk veel zeg! Heel erg lekker voor je. Jij gaat nu helemaal voor de electrische :)
    Wat jij schrijft over je vriend, is bij ons eiegnlijk andersom. Ik ben vaak degene die dan ineens 'iets'langer weg is haha.

Ready, je moet je idd niet druk maken over de afbuiging in de curve. Ieder kindje heeft zijn eigen lijn, maar dat had je zelf ook wel bedacht geloof ik :)

Stranger, top van je dat je al zolang kolft :thumup:

Geke. ahhhhhh wat mooi die eerste stapjes. Ik zie het helemaal voor me hoe jullie er allemaal bij zaten en trots waren.

Nathalie, jouw zoontje heeft een flinke spurt gemaakt, goed hoor.

Ester, ik ken die meubelzaak wel. Ik rijd daar vaak langs OH WAS jij dat op die rode bank ;)

Sem werd sinds anderhalve week ineens ook 's nachts wakker voor een voeding, soms wel meerdere keren. En dat terwijl hij vanaf week 3 al volledig doorsliep van 23:00 tot 19:00 uur. Vannacht heeft hij lekker doorgeslapen en hij werd vanmorgen pas om TIEN uur wakker. Mijn borsten stonden werkelijkwaar op ploffen. Dat vond ik ook wel weer eens fijn om te voelen, omdat ik ook het gevoel had dat de productie een stuk minder was.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het kwartje valt ...

Aaaaah díe witte flapjes ... ja die maak ik vrijwel altijd schoon (op mn werk niet, dan laat ik het apparaat in elkaar), bij koken soms eraf, soms niet ... Ik heb net een minuut of 5 naar de slangetjes zitten staren en zag eigenlijk geen witte flapjes ... :)

BB, Malou heeft het dus niet zo op groente en slagroom ... komt vast vanzelf wel goed ...
    En je kolven was toch een uur na voeden? Ik moet dan tevreden zijn met heel wat mindere opbrengsten ...

SEMBO, 10u?! :confused: ... ik ben al erg tevreden als Mirre ons tot 7u laat slapen (en doorslapen snachts is al helemaal niet aan de orde :) :cry: :) :cry:) ... lijkt me niet erg hoor weer eens echt uitslapen (of doorslapen) :D

SNOOPY, hehe ... wel gezellige buren dus :)

Hier was het gisterenavond bal ... ik wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik moest. Ze wilde geen tiet, ze wilde niet zitten, ze wilde niets, was moe ... slapen ho maar ... pffff ... na 2u klooien toch in mn armen in slaap gevallen :D

Oei ... het mopperen in bed wordt brullen in bed ...

15. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Hahaha ik zie je al staren naar de slangetjes :D

Vervelend he zo'n avond! Ze zijn dan zo moe, maar niet willen/kunnen slapen, je blijft dan bezig....

Dat Sem vanmorgen tot tien uur sliep is echt uitzonderlijk hoor. Dat is ook nooit eerder gebeurd. Waarschijnlijk werd hij een beetje moe van zichzelf haha. Ik werd dus ook pas om 10:00 uur wakker, ben dus aardig uitgeslapen :)

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zo ik heb net een lekker uurtje kunnen slapen ;)

Gisteren was me een dagje :(
    Werkelijk niets was goed :(

Justin heeft nagenoeg de hele dag liggen brullen :)

(regeldag) :(:
    Vandaag ligt hij weer aardig slaap in te halen.

Ben wel een beetje boel gaar *GAAP*

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rond 5 weken is een sprongetje ... met week of 6 regeldagen gloof ik ...

vervelend hoor! wel lekker dat je ff hebt kunnen slapen ... ik loop ook al de hele dag met een brulaapje/slaapweigeraar/lachende kletskous (gelukkig maar anders zou'k echt gek worden) ...

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gaat wel lekker hier! :)

Hier ook een slaapweigeraar, gisteravond was dus ook bal (had ik al geschreven geloof ik), uiteindelijk starend in slaap gevallen, helemaal uitgeput. En vandaag telkens de borst nodig gehad om in slaap te vallen. Dan voorzichtig neerleggen en hup speen erin om de pruillip en huilbui voor te zijn ;). Morgen ben ik werken, ben benieuwd hoe dat bij mijn vriend dan gaat. Hoe gaat dat bij jullie? Want ze weet natuurlijk dondersgoed dat ze bij mij de borst krijgt, ben benieuwd hoe ze dat bij mijn vriend doet. Waarschijnlijk wel meteen braaf slapen ;). Maar ik vind het ook wel lekker hoor, haar nog even bij me voor ze gaat slapen, ze drinkt dan als ik door haar kamer loop. Had ik 2 maanden geleden niet bedacht dat ik dat kon, lopend voeden! Het volgende slaapje ga ik haar meteen maar proberen aan te leggen, nu laat ik haar meestal eerst jengelen, wat al snel overstuur huilen wordt en een speen wil ze dan niet. Maar ik heb het idee dat als ik haar aanleg voor ze overstuur is, ze niet wil. Moet ik dus even uitproberen.
    De kolf heb ik gehaald, alles uitgekookt en vanavond maar eens proberen! Ik ben er heel erg blij mee, hopelijk werkt ie voor mij net zo goed als de Symphony. Maar wel mooi hoor, alles bij elkaar in een toch best wel compacte tas. Ik hoef er ook niet zo mee te zeulen, dat scheelt.
    Tja, die buren, ze zijn wel erg gezellig, en sinds gister is het helemaal gezellig omdat ze er 2 papegaaien bij hebben :(. Ze hadden 2 kleintjes, nu dus ook 2 grote. En die maken iets meer lawaai dan die kleintjes zeg maar ;). Ze waren gister zelf ook al naar boven gevlucht :D. Die beestjes moeten natuurlijk ook even wennen bij hun. Eigenlijk is het ook wel gezellig (ik vind vogels heel leuk, mijn vriend niet).

Salapio, ja, die witte flapjes ;). Ik zag het ook al voor me dat je zit te staren naar de slangetjes :). Bij het kraamcentrum zeiden ze ook dat je ze los moet halen omdat er melkresten achter kunnen blijven zitten. Ik kreeg daar trouwens korting omdat ik daar ingeschreven sta, scheelt toch weer bijna 25 euro!

Hanneke, dat is ook wel een goeie, geen melk meer na de groentehap. Straks eet ze het toch ook niet vlak na elkaar. Ben benieuwd!

Ik ga nog even snel naar buiten, Eva is net wakker en ik geloof dat alle regen voor vandaag wel naar beneden is gekomen. Tenminste, dat hoop ik ;).

Liefs,
    Snoopy

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    zie album voor het slaapweigeren ... :) ... ze zit nu lekker te spuitpoepen op mn schoot ... werk aan de winkel ...

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ahhhhhhhhh schattig! (de foto's dan he, niet het poepen :D. Alhoewel ik het wel komisch vind als Eva aan het poepen is, duwt ze zo lekker haar kont naar achteren en dan weet je wel hoe laat het is ;))

Deel Deze Pagina