Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goedemorgen,

Appelsientje, dat heb ik ook wel, als je weggaat ben je toch veel met je kindje bezig en minder met waarom je eigenlijk ergens bent (uit eten dus bijvoorbeeld).

Sembo, lekker hoor dat dat zo makkelijk gaat met Sem, lekker doen dan hoor. Ik wil het met Eva wel eens proberen van de zomer, lekker buiten. Dan bestellen we eerst wel een klein voorafje en kunnen we zo weg mocht het niet gaan (zonder een heel menu te moeten afrekenen ;)). Uit eten gaan zonder haar heb ik geen behoefte aan, dan zit ik ook niet echt lekker....
    Dat dieet, ik denk dat we het beste alle allergenen weg kunnen laten en dan na zo'n 4 weken, als het helemaal goed met Eva gaat, beginnen met provoceren. Bv. eerst weer soja toevoegen, en als dat gaat bv. ei, enz. enz. Maar misschien denkt de dietiste er wel heel anders over ;). Ik hoop in ieder geval dat ze een merkenlijst heeft van wat wel mag (zal wel), anders sta ik straks telkens uren in de supermarkt met mijn lijstje met benamingen van allergenen.

Hanneke, ik kan het op zich ook wel goed vinden met mijn schoonmoeder. Maar ben wel wat assertiever geworden sinds Eva er is, ze is het belangrijkste wat ik heb! Gister ook, Eva kon niet slapen, dus ik ging naar boven om haar speentje te geven. Schoonmoeder ging mee, dat vind ik best, maar bleef boven het ledikant hangen toen Eva haar speentje inhad en net een beetje rustig werd. Heb haar toen vriendelijk doch dringend verzocht de kamer te verlaten :D.
    Jij bent wel gemeen zeg, de kv wegzetten! :) Die hoeveelheden, dat is echt wel genoeg hoor. Wat ze de vorige keren dronken, was gewoon belachelijk veel!
    En hoe is het met Malou en Ruben gegaan vannacht? En dat je Ruben wakker hebt gemaakt, gewoon doen hoor als dat beter voelt. Je kan natuurlijk ook je wekker zetten voor 8 uur later (dat deden wij eerst, alleen werd Eva altijd wakker voor de wekker ging ;)).
    Ik hoop in ieder geval heel erg dat het vandaag wat beter gaat dan de vorige keren!

Eva had bij de nachtvoeding weer jeuk, zo zielig! Heb beste wat we dan kunnen doen, is weer in bed leggen en speentje in. Terwijl ik haar juist liever nog even bij me hou... maar dan gaat ze liggen wrijven met haar hoofd en raakt ze helemaal gefrustreerd...
    Na de ochtendvoeding had ik haar voor me vast onder haar oksels (lekker hangen), dan komt er vaak wel een boertje, nu dus ook, daarna een golfje melk, toen ging ze lekker lachen en daarna heeft ze haar luier lekker volgepoept. En dat allemaal binnen een minuut, ik moest zo lachen! (en Eva ook weer... als wij erg moeten lachen, lacht ze bijna altijd mee!)

Liefs,
    Snoopy

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Beccaatje, Ruben komt niet altijd als hij honger heeft (zou moeten hebben ;)). Maar Hanneke geeft hem ook niet altijd de kans ;) (geeft niets hoor! ;))

Lekker he, die handjes! Ik ben nogal een friemel en vind het ook heerlijk als er aan mijn gefriemeld wordt, dus ik vind het ook heerlijk als Eva mijn borst aan het aaien is en met haar andere hand in mijn zij aan het friemelen is. Wij hebben altijd een nachtlampje aan, zodat we wel wat kunnen zien, maar het toch donker is. Eva wordt dus wel altijd lekker gezellig, lekker lachen en even met mijn hand spelen (als ze al in bed ligt dus). Wij geven er maar gewoon aan toe, zij vindt het leuk, wij ook, en op een gegeven moment zeg ik dat ze weer moet gaan slapen. Dan speelt ze nog even met haar eigen handjes en valt dan in slaap, ik slaap dan al.

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    @snoopy, wat vervelend zeg dat exceem.. En juist dan is borstvoeding inderdaad erg belangrijk! Soyamelk is trouwens wel heel erg vies :( maar de chocolademelk is best te drinken. Ik hoop maar voor je dat het met het dieet snel beter gaat, dan weet je tenminste waar je het voor doet! Misschien kan je je voorraad gaan verkopen :) ;)

Mijn voorraad groeit ook flink. Hij slaapt nu om de nacht door en dan word ik om een uur of 4 wakker met zo'n gigantische borsten dat ik wel naar beneden moet om te gaan kolven. (vannacht was hij wel even wakker, mijn vriend heeft hem zijn speentje gegeven en hij ging meteen weer slapen) En dan heb ik in 5 minuten 1 1/2 voeding bij elkaar, dus dat tikt aan.

@ Hanneke, hoe ging het met Malou vannacht? En als ik zie wat ze overdag drinken hoef je volgens mij niet bang te zijn dat ze 's nacht omkomen van de honger ;)
    Gaat het nu wel iets beter nu oma bij jou thuis komt?

Mijn kabouter zit ook altijd te friemelen tijdens het drinken. Dan aait hij over mijn andere borst of hij wrijft over mijn been met zijn voetje. Overdag als hij onrustig is wil hij nog weleens in mijn tepels knijpen en dat doet zo'n pijn. Want hij knijpt hard! Dan gil ik echt en dan kijkt hij mij zo aan van wat heb jij nou..
    Hij wordt echt groot, vanochtend de kleren in maat 68 uit de kast gehaald en ze passen..
    Wij hadden dinsdagavond kraamvisite en hij was ontzettend moe want hij was naar het KDV geweest en dan in de trein en in de draagdoek. En hij moet altijd alles in de gaten houden dus dat is nogal vermoeiend. En hij was aan het huilen van vermoeidheid en ik ging naar boven om hem eten te geven en dan meteen naar bed. Zegt mijn vriend kom dan dadelijk nog maar even met hem naar beneden.. Dan wil hij graag kunnen pronken met een vrolijk kind en denkt hij als hij zijn buik vol heeft dan is hij wel even vrolijk.. Maar daar begin ik echt niet aan, ik ga zijn schema niet omgooien voor de kraamvisite hoor. Dus heb hem meteen na het eten in bed gelegd en hij sliep al voordat ik zijn kamertje uit was.
    Wij gaan trouwens weleens uit eten zonder onze kabouter. Als ik weet dat er een betrouwbaar iemand oppast vind ik het heerlijk. Even iets heel anders!
    Maar even iets heel anders, vinden jullie het niet eng om foto's e.d. van jullie kindjes op internet te zetten? Ook zo'n soort van album/dagboek online, is echt hartstikke leuk, maar ik durf dat toch niet zo goed. Ben dan toch bang dat "verkeerde" mensen ernaar kijken.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden (en Leander? :))!

Lekker he dat friemelen! Wordt daar ook altijd erg blij van :D

Arme EVA, met dr exceem en jeuk ... hopelijk snel een goede oplossing. En ik vind je helemaal top dat je voor het dieet gaat! Ik heb zelf in het begin van de BV gezegd dat ik dat echt nooit zou doen, maar ik ben 100% van gedachten veranderd ...

UITETEN, we zijn nu 2x naar een dansvoorstelling geweest, 1x met eten. We hebben het bijna alleen maar over Mirre gehad :) ... Ze lag te slapen toen we weggingen en werd net wakker toen we thuiskwamen :D (beide keren). De (schoon)opa/omas passen op dus dat is prima.

LOTTE, groot gelijk! Lekker in zn bedje leggen.

ESLI, welkom terug. Ik heb laatst nog zitten denken, hoe zou het met Joldeg gaan ;) ...

Hier gaat het eigenlijk wel ok. Pijn in mn tiet. Maar Mirre heeft vannacht en vanochtend er supergoed uit gedronken.
    Ik ben gisterenavond in bad gaan zitten. Tieten voorover laten bungelen in het water en dan naar de tepel toewrijven. Zo heb ik de harde plekken eruit weten te masseren. Kolven gaat echt niet.

Ik twijfel nu een beetje of ik wel moet gaan werken morgen. Als kolven niet gaat ... en ik doe daar niets dat ik thuis niet kan doen (alleen maar lessen voorbereiden) ...

Mirre heeft zich nu van rug op zij gedraaid en draait bijna door naar buik (maar de box houdt r tegen). Ze is sowieso erg aan het schuiven door de box (en kletsen) ... *trots*

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Salapio, ik zou 'lekker' thuisblijven als kolven niet gaat, dan kan Mirre er tenminste nog wat uithalen.
    Eva lag trouwens gister ook op haar zij! Echt om ergens bij te kunnen, maar volgens mij heeft ze niet door dat ze het doet :D.
    Ze heeft net lekker geslapen, 1 uur en 3 kwartier in bed gelegen, waarvan 1 uur geslapen en 3 kwartier gekletst. Lijkt sneu, maar is was helemaal supervrolijk toen ik binnenkwam, nog vrolijker dan ze altijd al is!
    Ik haar trouwens vanochtend een jurkje aangedaan, die ze alweer heeft ondergepoept :(. En 2 staartjes ingedaan, zo schattig!

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    @ salapio, als je er zo'n pijn aan hebt zou ik maae mooi niet gaan. Niemand is er bij gebaat als jij een borstontsteking krijgt!

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    @ snoopy, is toch juist leuk dat ze zichzelf zo goed bezig kan houden! Ik laat hem ook gewoon liggen kletsen hoor. heb je zelf toch ook weleens dat je alleen bezig bent.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ooo Snoopy wat lief van Eva (foto van de staartjes graag ... Mirre heeft nog altijd een kale knikker) ... dat ze zo lekker ligt te kletsen in dr bedje. Hier iets anders ... in bedje gelegd, bijna brullen, dankzij hand tegen haar hoofdje in slaap gevallen (ondertussen ik douchen enzo) en 25 minuten laten meldt ze zich weer (met een poepbroek, dat wel) ... en nu zit ze alweer te jengelen. Ik ga dr maar even in de reiswieg leggen misschien vindt ze het fijn om mij te horen?

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meiden ik leef nog hoor en alles gaat goed. Maar ik ben super druk en we gaan zaterdag op vakantie voor 10 dagen.
    Ik lees nog wel mee tussen alle bedrijven door.

Ik hoop dat alles goed met jullie allemaal.

Dikke knuff Nynke

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Snoopy,Lekker toch, dat ze zich lekker vermaakt heeft in haar eentje. Kan volgens mij geen kwaad hoor! Ik laat ze ook geregeld, lekker alleen hun eigen vermaken in de box. Tja, als ik ze de hele dag alleen maar vermaak, pikken ze het niet als ik een keer geen tijd heb (denk ik) Maar hoe is het geweest bij de diëtiste? Heeft ze je goede adviezen kunnen geven? Uhm de wekker na 8 uur zetten? Wow :confused: , zolang hebben ze nog nooit zonder voeding gelegen/gezeten :oops: . Ik denk dat het wel goed, komt , moet alleen even wat vertrouwen in hem krijgen. Heeft even tijd nodig. Hij moet zich even bewijzen ;) . En ja, die kv heb ik weggezet, anders kan ze die nog pakken als mijn melk op is, en nu is het op=op.

Beccaatje, heerlijk he, die friemelhandjes. Heerlijk vind ik het! Maar helaas word het steeds minder kriebelen/friemelen, en steeds meer knijpen en krabbelen ;) .

Lotte, ja, ik vind het heel eng om foto’s op internet te zetten. Daarom doe ik het ook niet. (kleine uitzondering, de oogjes in mijn banner). Maar dat is niet alleen van onze kleintjes, dat geld ook voor de foto’s van mijzelf en mijn vriend. Nee, wij staan niet op internet. Er zijn natuurlijk genoeg mensen die het wel doen. Moet ieder voor zich weten. Je kan bij van die site’s geloof ik ook een wachtwoord instellen. Dus alleen mensen die het wachtwoord weten kunnen dan op je site, je foto’s bekijken. Misschien dat een idee voor je? Ik zou de kleine ook niet uit bed halen voor de kraamvisite, dan kijken ze maar even op het kamertje naar een slapend kindje. Hebben hier ook haast alleen maar slapende kindjes gezien.

Salapio, hij volgt niet alles hoor ;) . Als het kan, zou ik proberen thuis te blijven. Kan mirre je misschien toch wat verlichting geven. Want kolven gaat niet, dan ga je straks nog ploffen. Zo te lezen vermaakt ze zich prima in de box. Zijn ze hier ook goed in, alleen, zijn ze hier natuurlijk altijd saampjes, ook gezellig voor ze.

Nynke, Knuf terug! Fijne vakantie alvast! Geniet ervan! Is jullie meid alweer helemaal opgeknapt?

Hier is Malou vannacht om 1.00 wakker geweest en om 4.30 weer. Ruben is om 2.15 geweest en ook om 4.30. Dat waren dus 4 nachtvoedingen, geen echte aanrader dus, maar even afwachten hoe het verder loopt. En daar ging dus ook ons ochtendprogramma, om 6.00 werd er natuurlijk niet gedronken. Dus om 7.15 pas voor de eerste voeding, 8.00 kon ik dus eindelijk weg ;) . Bij oma hebben ze om 10.00 100ml gedronken, om 11.45 100ml gedronken, en toen ik thuis kwam had Malou net het flesje van 50ml. Ruben was aan het slapen. Huilen hebben ze alletwee weer volop gedaan vandaar :cry: . Slapen zo goed als niet gedaan. Alleen Ruben die dus om 12.00 toch maar in slaap gevallen was. Dus ja, niet heeeeel veel gedronken, maar wel ruim genoeg zou je denken. En weer veel gehuild. Niet echt geholpen dus, dat oma hier heen kwam ipv hun daarheen. Maarja, wat wil je na 1 dagje. Na een tijdje thuis te zijn, Ruben gevoed, en daarna Malou weer. En nu liggen ze weer allebei te slapen. Vandaag om 10.30 gekolfd, 380ml, best goed dacht ik zo.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :oops: :oops: . . . . . . . . . [​IMG] . . . . . . . . . :oops: :oops:

12. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik ben benieuwd of het ook echt doorgaat hoor, per 1 juli. Ik lees nu al steeds meer berichten van zaken die niet van plan zijn zich eraan te houden. Zaterdag liepen we in t dorp en ik zocht een plekje om Angelina te voeden en gelijk ff te lunchen, nou overal kwam de rook je tegemoet. Op 1 lunchroom na, daar stond op t raam heel groot 'rookvrij genieten'. Daar hebben we dus heerlijk gezeten en onszelf en de kleine meid gevoed ;)

Wat lief dat je aan me dacht :) Hier gaat dus alles goed hoor, met jou ook?

Wow heeft ze al genoeg haar voor 2 staartjes? Nou ben ik natuurlijk wel heel benieuwd naar een foto he (voor of na het poepen hihi)

Fijne vakantie alvast, waar gaat de reis naartoe?

13. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.553
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Even snel, Eliora heb ik vannacht zelf laten komen; om 22.45 uur sliep ze en vanochtend om 6.15 kwam ze voor de eerste voeding. Ze ligt nu lekker te slapen sinds 15.15 uur, dus ik denk dat ik haar zo wakker ga maken, ook omdat ik vanavond nog even de stad in wil gaan en het is wel handig als ze voor die tijd even gaat eten.

Een prettige avond allemaal.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hanneke, ik denk dat ze gewoon even moeten wennen aan geen mama om zich heen. Komt vanzelf goed. Wel prettig hoor als ze kunnen wennen in hun eigen omgeving ... geeft denk ik meer rust. En ze hebben dus netjes gedronken :D

ESLI, hier gaat alles inmiddels weer prima :D

NYNKE, fijne vakantie!

PARELTJE, wat super lekker doorgeslapen vannacht. Heerlijk!

Hier gaat het echt allemaal beter. Alsof Mirre het aanvoelde is ze veel beter gaan drinken, overdag eigenlijk weer zoals gewoon ... niet alleen fijn in algemene zin, maar extra fijn voor mien tiet :D. Die is nog wel een beetje gevoelig, maar het is niet meer alsof er een extra tiet in verstopt zit. Ze heeft weer weinig geslapen, maar was wel heel vrolijk en vond het erg leuk dat we vanalles hebben gedaan (prenatal, centrum leiden, ff naar schoonopa/oma). Even huilen bij naar bed brengen. weer eruit gehaald, nog een paar slokjes drinken (tiet extra extra blij) en slapend in bed gelegd. Ligt nu al een uur te maffen. Ook dat is zoals het 2 weken geleden was.

Wel beetje suf dat ik bij de prenatal per ongeluk niet het matrasje van 45 euro heb gekocht, maar die van 100 ... en nee ... dat heb ik dus niet gemerkt bij het afrekenen :oops: (terwijl het totaal 200 euro was, zou ik toch wel hebben moeten merken geloof ik) ...

Ik blijf morgen thuis van mn werk, mag Mirre lekker live drinken. En ik vind dat ook niet erg. Mn man ook niet. Kunnen we lekker samen alle spullen pakken voor Texel :D

Fijne week allemaal! (denk niet dat ik dan alles ga bijlezen hoor)

15. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.553
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Salapio, fijn dat Mirre vandaag weer beter heeft gedronken. En ja, wel bijzonder dat je niet doorhad dat je een goedkoper matrasje kon kopen.

Ik was van plan om naar de stad te gaan, maar toen bleek dat Eliora verhoging had, dus helaas. Volgende keer beter.

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Salapio, fijne vrije dag vandaag ;) ! Ik hoop dat Mirre zo blijft drinken, klinkt goed joh! En oeps, een verkeerd matras, misschien kan je het nog ruilen? Wij hebben gistermiddag/avond paraplu-buggy's (of hoe noem je die dingen :rolleyes: ) gekocht. Ook weer veel te duur :oops: , maarja, ik wilde natuurlijk wel mooie :) . Idd het is wennen dat ze geen mama om zich heen hebben, en voor mama is het ook wennen hoor, geen kindjes om zich heen. Ik hoorde ze gisteren zelfs huilen op mn werk! Knap he? hihi :oops: .

Pareltje, Dat is mooi geslapen zeg! Heeft ze het vannacht weer zo gedaan? Of is ze wat ziekjes geworden! Hoop voor die kleine meid dat ze niet ziek is geworden hoor (en voor papa en mama natuurlijk) ;) .

Wij hebben vandaag geen oefendag voor oma. Maar een oefendag voor papa, hij is vandaag vrij, dus kan ie mooi 'oppassen' ;) . Ik ga ze rond 6.30 even voeden, en dan komt ie rond 10.00 (koffiepauze) naar mij toe, kan ik ze voeden. Voor tussendoor staan er 2 flesjes van 100cc in de koelkast. En voor na 10.00 ook nog 2 flesjes van 100cc (en eventueel nog wat in de vriezer ;) ). Ben benieuwd of ze bij papa wel 'normaal' doen. Nu liggen ze lekker met zn drieën in het grote bed te slapen :D . Wat een heerlijk gezicht toch! *smelt*

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goedemorgen!

Ik moet nodig even boodschappen gaan doen... zit nu aan de cola en zoutjes :oops:, heb verder niets in huis wat mag.... :(.
    Ik mag dus geen melkeiwit, ei, soja, pinda's en noten... en in bijna alles zit wel iets van melk of soja. Dus ga zometeen even naar de Appie. Ik wilde gisteravond gaan, maar Eva was helemaal van slag :(. Normaal valt ze zo ongeveer in slaap aan de borst, nu was ze klaarwakker, doodop en lekker aan het lachen :(. Op bed gelegd, huilen huilen, speen geprobeerd, wilde ze niet echt. Nog een keer aangelegd dan maar, lekker gedronken weer (ze heeft 2x zo goed gedronken dat ze voor mijn gevoel toch wel 200ml op heeft, maar dat zal wel niet ;)), weer lekker lachen, maar helemaal op... weer in bed, huilen huilen, even opgetild en rondgelopen, weer in bed gelegd, huilen, op een gegeven moment brabbelen en zo in slaap gevallen... We hebben echt het idee dat er iets dwars zat, ze was helemaal van slag, de hele dag eigenlijk al. Wilde gister ook niet lachen naar papa :(, wel naar mama :). Daarom wil ik meteen vandaag met het dieet beginnen. De eczeem is zo goed als weg :), dus vanaf morgen stoppen we met de hormoonzalf en dan dus het dieet, ben heel erg benieuwd. Vanochtend ook, Eva lag een beetje lusteloos in de box. Niets voor haar. Het is bij Eva of druk spelen, of jengelen omdat ze moe is/honger heeft/het zat is. Eva heeft vannacht trouwens wel weer doorgeslapen! Van 19:45 tot 6:30! Ik merkte aan mijn t-shirt dat ze aan het doorslapen was ;).

Nynke, fijne vakantie!

Salapio, lekker dagje thuis dus vandaag, maar gelukkig gaat het al beter! Ook lekker aangezien jullie een weekje weggaan. Heel veel plezier op Texel, een bijzonder plekje voor ons, wij waren daar toen ik 4 weken zwanger was, maar we wisten het officieel nog niet, maar het was wel duidelijk (geen zin in chocola, elke dag sate eten en me gewoon helemaal anders voelen :D). Waar zitten jullie?

Hanneke, het heeft denk ik wel even tijd nodig voor Malou en Ruben om te wennen. Ging het misschien niet een klein beetje beter? Ik heb dus niet zo'n moeite met foto's op internet te zetten (ik zal straks even een foto hier zetten van Eva met staartjes :D). Ik moet zeggen dat ik wel heel nieuwsgierig ben naar Malou en Ruben, misschien ook wel omdat je geen foto's op internet zet en wel de oogjes, zit er ook heel vaak naar te kijken ;). Lekker nachtje heb je trouwens gehad van woensdag op donderdag ;). Da's wel heel wat anders dan Eva vannacht :D.
    En het vertrouwen in Ruben... wil je liever niet dat er 8 uur tussenzit, of durf je het gewoon nog niet aan? Op zich moet het wel kunnen toch? Aan de andere kant, ik snap ook wel dat je wil dat ze genoeg aankomen en als je moet werken is het wel fijn dat ze 's nachts ook kunnen drinken.
    En vandaag dus papa-dag, ben benieuwd hoe het gaat. Geweldig he, al jouw schatjes in 1 bed ;).

Ilse, ik hoop maar dat het doorgaat, dat rookverbod, ik vind het echt heel irritant dat zwangeren en moeders de dupe worden van andermans verslaving :(. Gelukkig is hier bij de V&D altijd wel een plekje te vinden waar niet gerookt wordt en bij lekker weer natuurlijk lekker buiten.

Liefs,
    Snoopy

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb nog even 1 vraagje: welke luiers gebruiken jullie? Wij hadden veel Pampers gehaald, wist ik veel dat je New baby en Baby dry hebt... we hebben dus vooral Baby dry gehaald, maar de bv poep blijft daar in liggen en trekt er niet in, wel bij de New baby (maar daar hadden we maar 1 pak van gekocht...). Bij de New baby heb ik het idee dat de billen wat natter blijven. Maar die hebben ze volgens mij niet in maat 4, dan moeten we denk ik over op de Active fit (als we Pampers willen blijven gebruiken en geen baby dry, we hebben wel een pak Etos luiers gehaald), iemand die die gebruikt?

Liefs,
    Snoopy

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier Eva met jurk en staartjes!

20. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hallo meiden ik mag me hier ook komen melden.
    op 20/04 ben ik voor de 2de keer mama geworden van een gezonde zoon.
    hij deed het vanaf dag 1 al goed aan de borst dus ik ben dolgelukkig dat we al meteen een goede start hebben.
    de oudste heb ik 11 maanden kunnen geven en hoop dat ik onze jongste minstens zo lang ga kunnen geven.

Deel Deze Pagina